Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_18306
2016-04-20 17:46
Dobra zmiana w akcji
Rana Nadzorcza KrakówAirport przyjęła rezygnację Jana Pamuły lotniska z funkcji prezesa
lysypiotr76
2016-04-16 22:54
Statystyki po I kwartale (bez podtekstów )
Warszawa 2,320
Kraków 976
Gdańsk 781
Modlin 669
Katowice 519
Wrocław 469
Poznań 296
..............................
Rzeszów 143
lysypiotr76, co jak co ale DS to jest betonowa ;D Tylko pasy po bokach są asfaltowe, mają one po 7,5m :)
Za niedługo może się rozkręci cargo to może będzie użyteczny (może) ;)
lysypiotr76
2016-04-12 16:39
Panowie Ten dłuuuuuuuuuuugi pas stoi bezużyteczny Tony wylanego asfalty a pożytku mało Nie ma chętnych? Bo te parę samolocików ,,większych'' w roku to kropelka A pas trzeba utrzymać
gość_499b6
2016-04-12 11:58
nie lubie tego totalnie przereklamowanego miasta.
gość_a17f2: Ja ogłosiłem potwierdzenie dobrej nowiny w odpowiednim wątku :) z której strony uszczypliwości wychodzą pierwsze sobie na to pytanie odpowiedz? Ja zawsze chętnie odp inną uszczypliwością często humorystyczną, argumentów nie braknie :) gość_4afe3: o czarterach ruszających wiem, prawidłowo się zorientowałeś, że nowy w pełni dalej nie zostanie wykorzystany w tych połączeniach, więc musiałbym sprostować poprzedni wpis dalej długi pas się nie przyda :D
gość_a17f2
2016-04-12 06:54
Kelo Twoja arogancja i krakowskie zadufanie zaczynają już być męczące.
gość_4afe3
2016-04-12 00:28
Kelo: Od lata będzie się stale przydawał. Chociaż w sumie 767 Arke czy A330 (którym rzekomo ma latać QS) pewnie by się na 2800m zmieściły.
garcba: To się po prawie roku użytkowania na te 2 rejsy wreszcie długi pas przyda :D !
mechanik59
2016-04-11 22:54
W tym roku miały już lądować w KRK, ale z jakichś względów jednak przenieśli do KTW.
w tym samym dniu w KTW lądują z USA B747 i B777 El Al :D
Tak na marginesie :P
Tymczasem ładnie na stronie LOT widnieje bezpośredni transatlantyk Nowy Jork-Kraków 02.05.2016 co pisałem pewien czas temu, 6 miejsc zostało wolnych od 9 tysiaków cena. Czyli można zapełnić biznes klasę jeszcze przed szczytem sezonu? można !
lysypiotr76
2016-04-09 15:44
Chyba Panowie się zapędziliście Skoro KRK tak bardzo odstaje in plus od portów regionalnych to nie znaczy że dogoni WAW To jest niemożliwe raczej nigdy
gość_67964
2016-04-09 14:51
Emraer nie równy b737. Taki E170 ma ok 70 pax, a b&377 170pax. wec jesłi na okęciu ląduje 10 samolotów to w krakowie mogą lądować wtedy tylko 4 samoloty i bilans się równa
Patrząc nieraz na radar i Okęcie,gdzie czasami i 10 samolotów podchodzi do lądowania/ nie wspomnę o startujących/można by wyciągnąć wnioski, że ilość pax. między WAW a innymi portami będzie kosmiczna, a tu różnica między WAW ,a KRK to dwa z niewielkim hakiem do jednego- oczywiście dla Okęcia.Czyżby wypełnienie samolotów do stolicy nie było zbyt wysokie?Gdzie można znaleść takie dane, czyli LF zwłaszcza w lotowskich samolotach
gość_82159
2016-04-06 09:49
Kraków ściga sie juz tylko z WAW
gość_ad867 Nie ma konkurencji do Newcastle. A przynajmniej dopóki Ryanair tego newsa nie przeczyta i nie postanowi nabruździć... Myślę, że Manchester już nie będzie taki pełny.
gość_ad867
2016-04-05 22:08
@Piorun - chyba nie zrozumiałeś tego zdania. Chodzi tam o wypełnienie samolotów na danej trasie i nie ma to nic wspólnego z ilością tras.Być może na tej trasie swietnie im idzie bo nie ma konkurencji i to na dość dużym obszarze. Ale to tylko domysł.
Dla mnie to duże zaskoczenie,że wygrała linia oferująca z KRK jak na razie tylko jedno połączenie, a i miasto z nie najwyższej półki. Jak im tak dobrze idzie , to czemu się tutaj
więcej nie rozwijają, wiem że dołożyli Man. ale myślałem o kilku destynacjach np. Glasgow. Teraz nie dziwi mnie decyzja FR , że do Malagi będzie połączenie całoroczne.Parę lat temu taka ilość pax . była tylko w miesiącach wakacyjnych. Brawo KRK