Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety
2016-04-01 06:36
@lysypiotr76 - Przez założenie z góry, że potencjalny inwestor może kupić tylko 49% udziałów w LOT, ta władza nie tylko pozwala na upadek LOT, ale wręcz do takiego upadku doprowadza. Gdy zabraknie pieniędzy w LOT na spłatę rat leasingowych oraz na paliwo, to wtedy skończy się pozwalanie lub zabranianie.
@Affinitor - Dobro narodowe jest, gdy trzeba protestować, poza tym to chyba nie ma już więcej pomysłów.
lysypiotr76
2016-03-31 15:56
Powtórzę jeszcze raz co tu napisałem LOT nie upadnie Ta władza na to na pewno nie pozwoli
Affinitor
2016-03-31 12:07
Prezes latać faktycznie nie lubi, ale z drugiej strony LOT to dla PiSu dobro narodowe. Przypomnę, że w czasach gdy bąkało się na temat kupna Lotu przez Lufę to właśnie PiS był jedną z głównych sił, która ostro protestowała przeciwko wyprzedaży majątku narodowego i to jeszcze Niemcom. Natomiast to oczywiście prowadzi do sytuacji, w której nie będzie faktycznie ani planów, ani pieniędzy, tyle że o ile kiedyś można było LOT dopompować, to teraz nie będzie to już takie łatwe i koniec a'la Malev może okazać się jednak możliwy, niestety.
usuniety
2016-03-31 11:31
Prezes PiS nie lubi latać, stąd też nie interesuje go LOT. Z kolei prezes LOT od chwili objęcia stanowiska gdzieś się zaszył i nie przedstawił publicznie jakichkolwiek planów. Finansowo w LOT też prawdopodobnie bez rewelacji, więc osobiście za dużo bym się nie spodziewał w temacie rozwoju. Wygląda, że za poprzedniej władzy LOT miał plany ale nie miał pieniędzy, teraz sytuacja stała się bardziej spójna i nie ma ani planów ani pieniędzy.
gość_91927
2016-03-31 09:25
@gość_98be0 O to, że państwo się coraz bardziej socjalizuje i nie ma kasy na dopłacanie do samolotów.
Serdeczne pozdrowienia dla moderatora za ocenzurowanie mojego poprzedniego postu, który nie łamał żadnych regulaminów. Najwyraźniej moderator jest fan(atyki)em obecnej władzy.
gość_98be0
2016-03-30 22:57
Samoloty dla LOTu to nie jest kwestia braku kasy. W leasing zawsze można wziąć. Czyli nie o to chodzi. Nie wiem, o co.
gość_35fba
2016-03-30 21:22
gość_29b79; Kolega wymienia tutaj europejskie linie lotnicze. W tej chwili to już więcej długodystansowców ma nawet Ethiopian Airlines. O większych samolotach typu 747 możemy tylko pomarzyć. Czy naprawdę jesteśmy tak ubodzy jako państwo czy tak beznadziejni w zarządzaniu?
lysypiotr76
2016-03-30 18:01
Jeśli myślicie że LOT za rządów PIS upadnie to się na pewno mylicie To jest wykluczone
greg0303
2016-03-30 16:49
Opóźnienia odbioru kolejnych maszyn B787-8 Dreamliner nie są raczej dobrym znakiem sytuacji finansowej polskiego narodowego przewoźnika.
Wczoraj linie Czech Airlines podały, że zastapią swoje A319 samolotami A320neo.
gość_5dce3
2016-03-30 16:03
A z czego LOT ma finansowac te nowe samoloty?
Stoi blisko upadku, ta linia plynie jak Titanic prosto w katastrofe,
a w firmie wszyscy udaja, ze jest dobrze i bedzie jeszcze lepiej.
Bankructwo LOT nastapi szybko, bedzie to szok, ale musi stac sie cud by tego uniknac.
gość_29b79
2016-03-30 13:11
Mam pytanie. Kiedy, do jasnej cholery, LOT ogłosi swoje plany rozwoju floty i zamówi nowe samoloty?! W czerwcu zapowiadali, że zamówienia zostaną złożone na początku roku, tymczasem mija pierwszy kwartał, a my nawet nie wiemy jakie maszyny zostaną kupione! W oparciu o kilkanaście małych Embraerów, dwa stare Boeingi 737 i sześć najmniejszych Dreamlinerów nie da się zbudować głównego hubu Europy Środkowo-Wschodniej!
Poza tym - czuję zażenowanie, kiedy jestem na którymś z większych europejskich lotnisk i widzę Airbusy A320, Boeingi 737-8/9 takich linii lotniczych, jak Air Moldova, Air Serbia, czy UIA, nie wspominając o liniach pokroju Austrian Airlines czy Finnair (zarówno Austria jak i Finlandia mają kilkakrotnie mniej mieszkańców niż Polska), a obok widzę zaparkowane te małe samolociki LOT-u. Nasz narodowy przewoźnik pod względem floty spada na dno, jak nie widzą potrzeby zmiany tego stanu rzeczy, to niech lepiej ogłoszą upadłość.
gość_a0303
2016-03-30 11:21
czyli kolejna linia przegania LOT, który spada już na koniec linii europejskich.
gość_60481
2016-03-29 21:41
A kiedy rozwój floty LOT ?