Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Przecież jest w artykule napisane, że lot już "zaaplikował" o pozwolenie na trasę Warszawa - Teheran...
pcharasz
2016-03-31 17:42
gość_d7740, ja miałem podobną opinię o fotelach w LOT-owskich 734 - były bardzo wygodne (co nie oznacza, że każdy fotel jest w podobnym stanie). Sam stan kabiny raczej kiepski.
gość_23792
2016-03-31 14:04
Chyba połączenia lotnicze otwierają nowe możliwości biznesowe i turystyczne A Polsce jak zwykle nic się nie opłaca .Połączenie Warszawa Teheran powinno być uruchomione,jak nie przez LOT to przez linie z Iranu.Niestety Polska może przespać dogodny moment do nawiązania obustronnie korzystnej współpracy z Iranem.
gość_86131
2016-03-31 08:00
IKA chce być hubem, bez bankomatow, w ktorych dzialaja europejskie karty kredytowe... dobre! :)
gość_d7740
2016-03-30 21:18
gość_4f95e Polecam się przelecieć tym 737 niż tylko gadać mając wiedzę ze zdjęć. Fotele to jakaś masakra. Leciałem ostatnio 195 i 737 do IST i o ile w 195 komfort był wysoki (np. regulowany zagłówek, dużo miejsca na nogi), to w 737, siedząc przy wyjściu, fotel był zapadnięty na środku, a dookoła było coś twardego (jakbym siedział na sedesie przez 2h). Do tego słabo wyciszona kabina (mniejsza z hałasem na zewnątrz). Nikomu nie polecam, a ten samolot lata głównie do Londynu i jak (i czym) on ma rywalizować z 4 innymi przewoźnikami?.. Co nam z kolejnych 787 jak nie ma floty, żeby je zapełnić z regionów?.
lysypiotr76
2016-03-30 18:22
Ja myślę że LOT nie otworzy połączenia A irańskie linie nie interesują się WAW Irańczyków u nas jak na lekarstwo Kontakty biznesowe znikome
gość_60481
2016-03-30 17:46
Lufa i Star Alliance gdzie Lufa rządzi blokuje LOT i będzie blokować zawsze tam gdzie jest pare złotych do zarobienia. Koniec i kropka.
adam7691
2016-03-30 14:23
dlaczego LOT nie lata do Iranu, sprawa prosta, lata przecież LH, StarAliance robi swoje,
obym się mylił
gość_29b79
2016-03-30 13:16
Powinni wypożyczyć A320/B737 na tę trasę. Trochę wstyd latać embraerkami na takich dystansach.
gość_a0303
2016-03-30 11:17
czyli PLL LOT znowu daje ciała. Kolejna porażka.
gość_4f95e
2016-03-30 10:48
ekonomiczność 737 PLLLOT zależy m.in. od cen paliw, zreszta jak każdej maszyny. wątpliwe pozostaje tylko kwesti hałasu. Co do komfortu to stwierdzenie jest niezasadne. Po pierwsze to klasa podróży jest taka sama, E195 nie oferuje nic innego niż 737, po drugie oferuje więcej miejsc(o 2/3). A owszem wygląd kabiny odstaje od nowych maszyn, ale na wyglądzie sie nie lata, a chyba wole stare fotele które jeszcze wiedza co to gąbka i sa miękkie, niż niby nowoczesne taborety gdzie jest blacha i kawałem niby komfortowej skóry. (lubie jak ludzie ida w wieśniaczy populizm ze niby jak skóra toniby komfort i luksus ) ponadto tym roku przewidziany był retrofit 734 wiec wyglad kabiny powinien się poprawić.
gość_989fd
2016-03-30 09:59
"Jaskółki" z 17 Stycznia mówią, że LOT chce zacząć latac do Teheranu już od czerwca/lipca, oczywiście na Embraerach, bo skoro latają one i do Tbilisi, Erywania, a wczesniej do Kairu, to nie ma problemu z doleceniem do Teheranu. Oczywiście, przydałby się wiekszy samolot, ale takowych nie ma ( poza 734)...