Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303
2016-04-14 02:10
Sprostowanie: Suddeutsche Zeitung informuje, że Lufthansa chce kupić pozostałe 55% udziałów w Brussels Airlines, aby posiadać 100% akcji belgijskich linii.
Kupno pakietu większościowego linii SAS raczej nie będzie możliwe.
greg0303
2016-04-13 17:49
Drugi egzemplarz A320neo Lufthansy (D-AINB) odbył wczoraj, 12 kwietnia, swój pierwszy zagraniczny rejs na trasie Frankfurt - Londyn/Heathrow. Niemiecki przewoźnik planuje jeszcze kilka lotów międzynarodowych w ramach zapoznania obsługi naziemnej z nowym typem samolotu. A320neo będą jednak nadal obsługiwać przede wszystkim rejsy krajowe.
Lufthansa planuje zwiększenie udziałów w linii Brussels Airlines z 45 do 55 procent. Niemieckie linie prowadzą również rozmowy ze skandynawskim przewoźnikiem SAS. Lufthansa jest zainteresowana kupnem udziałów w linii obsługującej Danię, Szwecję i Norwegię, oraz ewentualnym włączeniem SAS do programu Eurowings.
greg0303
2016-04-02 14:22
Lufthansa odebrała drugi egzemplarz A320neo. Niemiecki przewoźnik zrobił to warunkowo, otrzymując rekompensatę pieniężną od Airbusa, za ograniczenia eksploatacyjne związane z jednostkami napędowymi Pratt & Whitney Pure Power. Aktualizacja oprogramowania wyeliminowała wiele błędnych komunikatów związanych z pracą silników. Dwa pierwsze egzemplarze A320neo Lufthansy będą obsługiwały połączenia krajowe (Frankfurt, Hamburg, Monachium, Berlin, Dusseldorf), gdzie przewoźnik ma bazy techniczne.
gość_35fba
2016-03-30 21:31
Myślę, że konkurencyjność to nie tylko kwestia tanich biletów lotniczych. Pasażerowie zwracają też uwagę na ilość miejsca w kabinie, a ta w samolotach Lufthansy (krótsze dystanse) wcale nie jest większa niż w Ryanair. Kierunek zmian w RYR jest akurat aby tego miejsca było więcej, a Lufa zamawia mniejsze modele
gość_6fd76
2016-03-30 19:20
5051b, czytanie ze zrozumieniem: Mówię, że to >>brzmi>jest
greg0303
2016-03-30 16:32
Lufthansa podała pierwsze kierunki, które obsłużą samoloty A350-900 z Monachium, będą to Boston i Delhi. Przewoźnik planuje pierwsze rejsy w styczniu przyszłego roku. Maszyny A350-900 Lufthansy będą miały trzy klasy podrózy, łącznie 293 miejsca: 48 klasy biznes, 21 premium oraz 224 ekonomicznej.
gość_5051b
2016-03-29 23:40
do gościa poniżej: twój wywód jest bez sensu - nazywasz śmieciami rajana a przecież tylko dzięki niemu ruchy przewoźników tradycyjnych nazywasz logicznymi
gość_98be0
2016-03-29 23:04
Nie ma co pisać o jakości WizzAir czy Ryanair, ale np. jakość usług niskokosztowego Norwegiana czy nawet Vuelinga to Lufthansa/Eurowings będzie doganiać jeszcze dłuuugo.
gość_8fce4
2016-03-29 20:20
Brzmi to logicznie, ale papier przyjmuje wszystko a wyobrażenia i dyskusje nic nie kosztują. Tylko rzeczywistość często je weryfikuje i okazuje się nie tak kolorowa. Co zaś się tyczy wchodzenia tych śmieci z irlandii na niemieckie lotniska, to jest istotnie bardzo smutne i jest plagą nie tylko u Niemców, ta zaraza zalewa całą Europę, niestety...
lysypiotr76
2016-03-29 18:24
lysypiotr76
2016-03-29 18:17
Jeśli Pan Roeska myśli że dla przykładu Ryanair będzie się biernie przyglądał jak odpływają mu klienci do Eurowings to się myli Po za tym to właśnie Lufthansa może boleśnie odczuć zdecydowane wejście FR na niemieckie lotniska To może być kłopot dla nawet tak dużej linii A nawiązanie walki z FR na dziś przez Eurowings to porażka na starcie Ale coś musiał powiedzieć
usuniety
2016-03-29 17:44
Bardzo sensowne opinie z biznesowego punktu widzenia. Moim zdaniem tytuł artykułu jest lekko mylący, o ile zrozumiałem przedstawioną strategię, to walka LH z LCC ma polegać nie tylko na obniżce cen, ale także na zaproponowaniu dodatkowych opcji, których jakość przewyższa produkt LCC.
Klasa biznes w Europie powoduje rozbawienie nie tylko u Amerykanów, ale także w Azji.