Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
lysypiotr76
2016-03-31 18:38
kitsune Zgadzam się Przykładów takich lotnisk w Polsce jest kilka Bydgoszcz jest dla mnie wzorem Rozbudowa terminala Nie wiem po co Prezes M. zapowiada w 2032 1,2 mln pasażerów Skąd ?????? Kto takie wymysły ma
greg0303
2016-03-31 18:13
Kolejną bazą linii Ryanair będzie stolica Bułgarii - Sofia (od 30 października tego roku). Irlandzki przewoźnik zbazuje tam trzy samoloty B737-800.
gość_b468b
2016-03-30 15:19
to zart?
gość_717cb
2016-03-28 16:21
@kitsune: Święte słowa. Dlatego doceniajmy samorząd w Białymstoku, który stwierdził, że Warszawa jest za blisko by budować lotnisko w Białymstoku. Jest dobra droga, a niebawem będzie jeszcze lepsza. Warszawa z obecną ofertą wysysa pasazerów z okolicy. Trzeba mysleć ekonomicznie, bo to nie są pieniądze z powietrza, pieniądze niczyje. To są pieniądze podatników. pomimo tego, że jestem z podlaskiego to trzymam kciuki za WAW. Trzeba myśleć o polskim hubie porzucając postrzeganie Polski poprzez lokalne okulary :-)
usuniety
2016-03-28 15:34
@lysypiotr76 - Dopłaty od samorządów to temat rzeka, ale spójrzmy na to z innej strony - może w końcu powinno się przestać budować lotniska tylko dlatego, że tego wymaga lokalna ambicja i zbliżające się wybory? Wtedy FR nie miałby szans na wysysanie pieniędzy.
lysypiotr76
2016-03-28 10:47
kitsune FR w Polsce żyje na żerowaniu i wysysaniu pieniędzy z polskich portów regionalnych Wie dobrze że samorządy zapłacą bo jakby władze wytłumaczyły się że lotnisko istnieje a połączeń jak na lekarstwo
usuniety
2016-03-28 07:39
Dwa lata temu podczas prowadzenia badań na studiach zwróciłem się z krótką ankietą do 250 linii lotniczych na świecie i Ryanair był pierwszą linią, która na tę ankietę odpowiedziała. Od tej pory poczułem do nich dużą sympatię.
Wiem, że Ryanair nie cieszy się u wielu osób sympatią, ale tak naprawdę jest to solidny przewoźnik, ciężko pracujący na swój sukces. 100 milionów pasażerów przewiezionych w ciągu roku to z jednej strony imponujący wynik, ale także dowód na duże zaangażowanie. Istnieją osoby, które uwielbiają podkreślać, że nie latają przewoźnikami LCC, jednak te osoby zapominają że właśnie dzięki liniom lotniczym jak Ryanair, tradycyjni przewoźnicy zeszli z dawnych cen i latanie stało się dużo bardziej dostępne. Ja doceniam Ryanair za to, że zawsze próbuje nowych rozwiązań biznesowych i w dość konserwatywnej branży, jaką jest branża lotnicza, jest często inicjatorem zmian.
Trzymam kciuki by postępowanie polubowne stało się popularne w branży. Nie od dziś wiadomo że w biznesie arbitraż a w postępowaniu konsumenckim mediacja przynoszą najlepsze rezultaty i gwarantują, że strony sporu nie staną się wrogami. Jeżeli jest to rozwiązanie popierane przez Ryanair, to jest realna szansa że tak się stanie. Gratulacje dla przewoźnika z powodu otrzymania nagrody i gratulacje dla Redakcji za odwagę przyznania tej nagrody temu przewoźnikowi pomimo głosów krytyki. Moim zdaniem świadczy to o dalekowzroczności w rozpoznawaniu tendencji w branży.
gość_31e04 jacy obrońcy KTW? Jakiś konkret na potwierdzenie tezy poproszę!
gość_31e04
2016-03-26 22:47
Jak zwykle najwięcej do powiedzenia mają miłośnicy KTW, obrońcy Wizzaira...
gość_01e0f
2016-03-26 22:32
Affinitor: Ach te twoje teorie spiskowe... Wszędzie szukasz drugiego dna. Wyluzuj. No i popatrz tak logicznie... taka propaganda sukcesu Ryanaira wylewa się - a sam zainteresowany milczy... Jakoś nie składa się to w całość z twoimi teoriami spiskowymi.
Ty również zrozum,że nikt tu nie twierdzi że FR jest ideałem podróżowania. Co za banał!
Affinitor
2016-03-26 22:29
gość_38a89: nie przesadzaj, większość biorących udział w tego rodzaju plebiscytach to ludzie stosunkowo młodzi, na ogół średnio zarabiający, więc kto u nich wygrywa?... Nie trzeba być tu stronniczym, by przewidzieć, że wyniki głosowania takie będą. A to, że w konkurencji na rynku polskim wygrywa ten, który najwięcej wozi, to nic dziwnego. Zapewne gdyby easy u nas miał większy kawał tortu, to pierwsze miejsce byłoby trudniejsze do zajęcia, ale obecnie przy takiej polityce jaką ma Wizz trudno się dziwić, że FR wygrywa.
Affinitor
2016-03-26 22:25
gość_01e0f: nie pisz bzdur, bo to co wybrali internauci absolutnie nie ma nic wspólnego z realiami, nie jest to absolutnie grupa reprezentatywna. Ty możesz być wniebowzięty tym co ci FR oferuje, uszanuj to, że inni mogą mieć inne zdanie. Gdyby było tak jednoznaczne to, że Twój ukochany Ryan jest super, to chyba redakcja portalu nie publikowałaby specjalnego artykułu wyjaśniającego o co chodzi z tą "przyjaznością". Chyba, że jesteś aż tak naiwny, że myślisz, że zrobiono to tylko dla jednego malkontenta?
Tak więc, nie bełkocz tyle, tylko zrozum, że nie dla każdego latanie niebiesko-żółtymi samolotami musi być ideałem podrózowania.
Affinitor
2016-03-26 22:22
gość_31e04: Hmmmm, znowu czegoś nie napisano? Jakoś informując o tej nagrodzie nie widziałem info, że dotyczy ona tylko "tanich" linii. Ja zdaję sobie sprawę z tego, że FR robi postępy w orientacji na zadowolenie pasażerów, ale na nim naprawdę świat się nie kończy. Druga sprawa, to trochę kwestia psychologii - jeśli ktoś wcześniej cisnął gdzie się da, to później każde zluzowanie reżimu może sprzedawać jako super sukces i proklienckość....
gość_38a89: Trafiłeś w sedno. Za wejście do kokpitu zrobimy wszystko:D
gość_38a89
2016-03-26 20:12
Naprawdę przykro was czytać jesteście bardzo nie obiektywni cóż przykre jest iż tak łatwo kupić REDAKTORÓW w PL zwłaszcza waszego portalu wystarczy że jeden czy drugi base CPT. FR wpuścił was do kokpitu i już nie ma lepszej firmy
gość_01e0f
2016-03-26 20:11
Odezwał się główny malkontent tego forum.
Internauci docenili FR i nagrodzili tytułem najlepszej linii, stowarzyszenie tylko to potwierdziło. Rzeczywiście nieporozumienie.
Innym liniom tj. Enter czy Lot jakos nie przeszkadza to żeby utrudniać pasażerom dążenie do swoich praw. Oni nie wiedzą że w sądzie przegrają? Rzeczywiście nieporozumienie.
gość_31e04
2016-03-26 20:04
Affinitor: ale tu rozważana jest przyjazność w kategorii tanich linii. I tu Ryanair bardzo zmienił swoją politykę, czego nie można absolutnie powiedzieć o Wizzairze który wręcz przeciwnie-jest coraz mniej przyjazny. Idiotyczna polityka dotycząca bagażu podręcznego to wierzchołek góry lodowej. Ale pasażerowie wszystko to widzą i "doceniają".
Affinitor
2016-03-26 18:52
To chyba jakies nieporozumienie, zeby przyjazność linii mierzyć chęciami pójścia na ugodę przy sporach z pasażerami. Osobiście uważam, ze Ryanair na te ugody nie chodzi wcale dlatego, ze jest taki przyjazny, ale głownie dlatego, ze wie iż w sadzie przegra, a to moze dać im tylko negatywny rozgłos, a czasy gdy lubili zeby o nich zle mówiono juz minęły, obecnie bardzo dbają o wizerunek.
Poza tym odszkodowanie dla łowców biletów w promocji moze jest czymś atrakcyjnym, ale dla mnie osobiście najważniejsze jest, by jak najszybciej dotrzeć do celu. Lecąc liniami tradycyjnymi wiem, ze bez większych problemów polece pierwszym następnym samolotem, a jesli bedzie trzeba to i inna linia, byle dotrzeć na miejsce. Ryanair jesli akurat ma mozliwosc moze i następny samolot zaproponuje tego samego dnia, ale najcześciej zaproponuje go za wiele godzin lub innego dnia, nazywanie tego przyjaznością dla pasażera jest chyba kpina.