Brussels Airlines i Lufthansa zmieniają regionalną flotę

Brussels Airlines i Lufthansa zmieniają regionalną flotę W ubiegłym roku prezes Brussels Airlines Bernard Gustin potwierdził plany wycofania z floty do końca 2017 r. wszystkich dwunastu Avro ARJ100. Airbusy A319 i A320 mają stopniowo zastąpić wysłużone samoloty regionalne. W efekcie tych zmian oferowanie wzrośnie o 7 proc.W konfiguracji belgijskiej linii samoloty Avro RJ100 maja 97 miejsc dla...
20/03/2016 09:38   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_a0303 2016-03-21 11:15   
gość_a0303 - Profil gość_a0303
pisałem o Fokkerach w sensie globalnym a nie SN
wojtek 2016-03-21 10:17   
wojtek - Profil wojtek
Ale SN nie ma Fokkerów w swojej flocie...
gość_a0303 2016-03-20 20:36   
gość_a0303 - Profil gość_a0303
a ich Fokkerów żal !!!
Affinitor 2016-03-20 20:27   
Affinitor - Profil Affinitor
Ja tam nie żałuję Avro. Fakt, wygląd mają ciekawy i charakterystyczny, ale w środku są niewygodne - ciasne, mało miejsca na bagaż podręczny, zwłaszcza na tych miejscach, które są pod skrzydłami, dobrze że w końcu te gruchoty przestaną latać do WAW.
gość_a0303 2016-03-20 12:01   
gość_a0303 - Profil gość_a0303
kolejne oryginalne i nietuzikowe samoloty po B717 odchodzą do lamusa,
pozostają "nudne" airbusy i B737, szkoda
gość_c67e6 2016-03-20 10:38   
gość_c67e6 - Profil gość_c67e6
Mam mieszane uczucia. Uważam ze siedzenia w RJ100 są dużo lepsze i wygodniejsze niż w A319/320 no ale praktycznie każdy lot WAW-BRU jest wypełniony do ostatniego miejsca wiec zwiększenie oferowania jest niegłupie.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy