ITB 2016: Spór o silniki do A320neo

ITB 2016: Spór o silniki do A320neo Qatar Airways odmówił odbioru pierwszego airbusa A320neo w związku z zastrzeżeniami dotyczącymi silników. W obliczu postępujących opóźnień oraz problemów technicznych katarska linia sygnalizuje możliwość wyboru alternatywnego dostawcy silników, firmy CFM International i modelu LEAP-1A. - Nie sądzę, żeby silniki Pratt & Whitney zostały adekwatnie przetestowane,...
12/03/2016 09:01   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303 2016-04-25 22:23   
greg0303 - Profil greg0303
Nowe problemy techniczne samolotów A320neo tym razem związane są z układem hydraulicznym. Zbyt głośna praca pompy utrzymującej stałe ciśnienie oraz zbyt wysoka temperatura układu, co może być bardzo szkodliwe w przypadku eksploatacji w gorącym klimacie, wymagają kolejnych zmian elementów konstrukcyjnych i oprogramowania.

Airbus ograniczy czasowo tempo produkcji A320neo, do czasu rozwiązania problemów technicznych, które są przyczyną opóźnienia dostaw.
greg0303 2016-03-17 16:33   
greg0303 - Profil greg0303
Według prezesa Lufthansy silniki Pratt & Whitney, montowane w modelu A320neo, wciąż powodują wiele problemów technicznych, między innymi wysyłając komunikaty do komputera pokładowego, informujące o zakłóceniach rytmu pracy. Dlatego też niemiecki przewoźnik nadal opóźnia dołączenie drugiej maszyny do swojej floty (pierwszy egzemplarz obsługuje tylko loty krajowe, do portów, gdzie Lufthansa ma obsługę techniczną).

Koszty eksploatacyjne A320neo są zdecydowanie niższe niż A320ceo, według przewożnika na podstawie krótkiego okresu użytkowania.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy