gość_dcd5c
2016-03-18 00:59
greg0303: Z tą flotą long-haulową chyba rzeczywiście mieli problemy, bo np. do PUJ co najmniej raz leciał B763 Condora.
greg0303
2016-03-17 16:22
Rzeczywiście, rozpoczęcie lotów dalekiego zasięgu, mając tylko 2 samoloty A330 we flocie, było ryzykowne i problemy techniczne spowodowały opóźnienia i odwołania rejsów Eurowings (w styczniu tego roku 1/3 lotów przewoźnika poza Europą była opóźniona lub odwołana).
Lufthansa planuje, że wszystkie rejsy, które nie zaczynają się/kończą się we Frankfurcie lub Monachium, będą obsługiwane przez linie Eurowings, których koszty operacyjne są dużo niższe, ale wciąż wyższe niż linii easyJet czy Ryanair. Tylko około 20% personelu zostało zatrudnione na nowych warunkach, podczas gdy pozostałe 80% korzysta z przywilejów oferowanych przez Lufthansę.
Zwiększenie oferowania na rynku niemieckich zapowiedzieli easyJet, Tranaavia i Ryanair, co dodatkowo zwiększy konkurencyjność i walkę cenową.
Pasażerowie rejsu Eurowings, który wrócił z Kuby z 68-godzinnym opóźnieniem, otrzymali talony na sumę 250 Euro do wykorzystania na przyszłe loty przewoźnika. Wiele z nich nie kryło rozczarowania problemami nowej linii promowanej przez Lufthansę.