gość_848a4
2016-03-11 21:42
KRK poczekajcie do 2017:)
usuniety
2016-03-11 08:22
Opatentowana klasa biznes? Zabawne...
Uważam , że KRK czy GDN mają większy potencjał niż np. Sarajewo. Wcześniej czy póżniej Qatar wejdzie do Polski regionalnej, a zapewne pierwszym portem będzie KRK, pewnie wielu z zazdrości szczęka opadnie , a inni sięgną po relanium, a gość 2a1ab poprawi braki geograficzne i dowie się co to Kraków / miasto na równi z WAW rozpoznawalne w Europie/Trochę dziwię się ruchom lotniczych gigantów, TK wchodzi do Koszyc, a Qatar do Sarajewa i Pizy.Już mnie nie zaskoczy jak Emirates zacznie latać do np Lwowa.Przyszłość zweryfikuje ich poczynania.
gość_52b11
2016-03-10 22:14
KRK czy GDN moim zdaniem ma większy potencjał niż Sarajewo.Wcześniej czy póżniej Qatar wejdzie do Polski regionalnej, a pierwszym portem zapewne będzie KRK,wielu zapewne opadnie z zazdrości szczena , a inni sięgną po relanium.Dla mnie trochę dziwnie zachowują się giganci lotnictwa , TK wybiera Koszyce , a Qatar Sarajewo czy Pizę
gość_7b454
2016-03-10 19:41
A co w tym dziwnego? Uważacie, że Kraków to miasto o zbyt małym potencjale? Spójrzcie na wyniki BA albo KLM. Nie widzę nic przeciwko temu, żeby Qatar Airways mógł latać do Krakowa Airbusem A320. Nie zapominajcie o tym, że blisko Krakowa leży konurbacja górnośląska, gdzie mieszkają ponad 3 miliony osób.
gość_cc9bd
2016-03-10 17:48
A może zamiast Krakowa to do Radomia :)
gość_7d964
2016-03-10 17:19
Widac dyskusja na pasazer.com bez poruszenia tematu KRK to dyskusja stracona... Dajcie zyc.
gość_2a1ab
2016-03-10 15:24
Krakow? A co to? Centrum swiata?
gość_00bea
2016-03-10 13:20
W sumie trochę dziwię się, że Qatar leci do Pizy, miasta wielkości Nowego Sącza, a nie pomyślał o Krakowie, mieście dużo większym, również często odwiedzanym, o większym potencjale biznesowym i z atrakcyjnym "zapleczem" w postaci miast Górnego Śląska...
Qatar nie wchodzi do Pragi, bo nie dałby rady konkurować z Emirates, który podstawia tam A380.
gość_e86a5
2016-03-10 13:16
dziwne ze do Pragi nie lataja.............
Affinitor
2016-03-10 13:08
Mietek: ja bym powiedział, ze stare. A320 miał dwie wersje 320-100 i 320-200, z tym, ze tych pierwszych wykonano tylko 21 sztuk. 100 nie miały wingletow i miały mniejszy zasięg (mniej paliwa). Jak znam życie to pewnie już nie latają, albo jeśli to gdzieś w Afryce lub Azji.
A co to za samolot A320-200? Jakieś nowe oznaczenia?
gość_27cd7
2016-03-10 12:21
DOH- HEL 4396 km, zasięg około 6000 km
gość_dd973
2016-03-10 10:03
sorry ale jak oni chcą dolecieć A320 z DOH do HEL ?? czy ma taki zasięg ?