Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_8ac57
2016-03-10 22:39
Ale ja (gość_8ac57) NIGDZIE nie pisalem, ze LF byl lepszy niz w Warszawie, bo wiem, ze LF o niczym nie swiadczy. Ja pisalem, ze wg slow wypowiedzianych w ostatnim sezonie lotow z Rzeszowa za Atlantyk, przez jakas szyche z LOTu to wyniki finansowe byly lepsze niz TATL z KRK i WAW. Co nie znaczy ze byly to jakies oszalamiajace zyski, ale bylo cos takiego, ze niby WAW i KRK na delikatnym minusie, a jedynie RZE na DELIKATNYM plusie. Cholera szukalem caly dzien tego w googlu i nie moge znalezc. Wezmy tez pod uwage, ze rynek jest dynamiczny, zmienia sie rok do roku i wyniki sprzed 7 lat nijak sie maja do wynikow ktore mozna osiagnac w 2016.
gość_16fea
2016-03-10 17:24
Może i obłożenie było Ale proszę pamiętać że nawet pełny samolot może dać linii wynik ujemny
gość_e4979
2016-03-10 14:10
lecialem 2 razy z Rzeszowa i nie bylo gdzie szpilki wetknac, wiec oblozenie chyba bylo
gość_8ac57
2016-03-10 13:45
Mietek, cwaniak jestes, bo wiesz, ze ciezko bedzie znalezc tego linka. Rozumiem, ze do moich argumentow sie nie odniosles, bo ci umknely? hahah
A ja szczerze watpie czy Y miales na mysli. Cytujac ciebie: szczerze watpie.
@gość_8ac57: to znajdź wywiwad i daj linka, wtedy chętnie omówimy temat. Ale czy Y była zapełniona lepiej z RZE niż z WAW to szczerze wątpię:)
gość_8ac57
2016-03-10 08:41
Affinitor i cała reszta szyderców. Co mają KTW wspólnego z Singapurem, a RDO czy IEG z Kalifornią? Ano nic. Tymczasem Kraków (Podhale) i Rzeszów (Podkarpacie) mają największy ruch etniczny w Polsce do USA. Wyniki finansowe połączenia z Rzeszowa na oba lotniska Nowego Jorku były najlepsze w Polsce. To sa słowa ówczesnego Prezesa w jakims wywiadzie, po tylu latach ciężko będzie znaleźć linka do tego materiału. Mam nadzieję, że zanim obrzucicie mnie oskarżeniami o fantazjowanie to znajdzie się ktoś kto to pamięta. Tak, 787 mają robotę, ale nie dalej jak w 2015 r LOT rozważał bardzo poważnie powrót na TATL z Rzeszowa, szukał usilnie leasingu 767 (tak, tak:siedemszescsiedem), aby to na nim latać z RZE i KTW. 767 w tanim leasingu nie znaleziono, do tego wyszły jakies tam polityczne sprawy i temat zarzucono. Potem przyszedł nowy prezes i sie wdraża. Ale ja wiem, ze RZE TATL wróci, tam jest naturalny rynek na takie loty jak ze Śląska do Niemiec.
gość_dcd5c
2016-03-10 00:25
gość_8e608: Jak podniosą prędkość na CMK do docelowej (230 km/h) to już nie będzie żadnego porównania z samolotem. Szkoda, że nikt nie myśli nad zbudowaniem stacji przelotowej w WAW, bo wtedy EIC/EIP mogłyby stanowić idealną alternatywę dla dziur w rozkładzie lotów z KTW- tym bardziej, jakby wprowadzili wspólny bilet jak LH i DB.
gość_dea14
2016-03-09 20:52
ok. ale jakie wypełnienie i rentowność?
gość_5cae7
2016-03-09 20:06
Trzeba być obiektywnym, te wyniki mówią same za siebie. Wydaje się, że otworzone kierunki są trafione. 3mam kciuki, oby w końcu przełożyło się to na wyniki finansowe.
gość_6e448
2016-03-09 19:04
Szkoda że LOT nie chce latać z Bydgoszczy.
Wiem że Bydgoszcz i Warszawa to 260km, ale hub w Warszawie się rozwija, i dobrze by było gdyby wszystkie Poskie lotniska miały połączenia z Warszawą.
Jakoś Lufthansa lata z Bydgoszczy od ponad roku i zapełnienie jest bardzo dobre.
I latają bez dopłat.
Nie rozumiem więc czemu narodowemu przewoźnikowi się nie opłaca chociaż jedna rotacja do Warszawy.
gość_16fea
2016-03-09 18:28
gość_3981c i pitterek KTW to nie pępek świata Z resztą na tym portalu większość WAW ma w głębokim poważaniu i ciągle piszą że latają z niemieckich hubów To krzyż na drogę Pozostałych zapraszamy do WAW
gość_8e608
2016-03-09 18:23
A po co z KTW samolot skoro jest EIC jadące nieco ponad 2 godz. Lotnisko w KTW wcale nie jest tak blisko miasta więc doliczając dojazd i odprawę to może się okazać, że pociągiem szybciej - tym bardziej, że co 15 minut w Warszawie jest pociąg na lotnisko
gość_2ad77
2016-03-09 17:47
gość_fe182: Prędzej z Katowic, albo z Krakowa jak będzie nowy pas.
Affinitor
2016-03-09 17:46
gosc_fe182: a co tak skromnie? Ja proponuje SZY-JFK i RDO-SFO oraz IEG-LAX, jak szaleć to szaleć. A z Krakowa to przynajmniej Sydney, w końcu należy sie.
gość_3a5fa
2016-03-09 17:18
I na Singapur z Katowic.
gość_fe182
2016-03-09 15:56
Czekamy na USA z Rzeszowa.
luciusvorenus
2016-03-09 14:42
Na wszystkie loty poranne LOTu w WAW z KTW można się dostać lotem LO3880, którego przylot jest o 6.35, a zatem od 40 do 90 min oczekiwania (w zależności od kierunku). Gorzej jest z dalekodyst6ansowymi, gdyż następny przylot jest o 15:45 (lot LO3884), a zatem Tokio i Pekin odpadają. Ale do końca nie rozumiem tego narzekania, że KTW pomijane są.
gość_b7da1
2016-03-09 14:24
ponadto LOT po cichu patrzy przychylnym okiem na Amerykę północną, spójrzcie na ten link
zobacz link to jest dobre info :) LOT zwieksza i to bardzo oferowanie do USA, w kwietniu o 21 rotacji miesięcznie więcej, w maju o 28 wiecej, w czerwcu o 15, w lipicu o 12, w sierpieniu o 14, we wrześniu o 21, w październiku o 38 rotacji więcej miesięcznie !!!!! Dla mnie to jest MEGA INFO, o którym się nie mówi ( jak o Lizbonie na którą się WIZZ zdecydował 2 x tyg), a LOT wyraźnie wchodzi mocno do USA, kwestia czasu kiedy dołożą kolejne miasto, pozdrawiam forumowiczów :)
pitterek
2016-03-09 13:48
- Tworząc nasz rozkład, zwracamy uwagę na to, by nasze połączenia były jak najbardziej dostępne dla jak największego grona naszych pasażerów, niezależnie od tego gdzie rozpoczynają swoją podróż.
Chyba nie w KTW :P
gość_3981c
2016-03-09 13:45
worząc nasz rozkład, zwracamy uwagę na to, by nasze połączenia były jak najbardziej dostępne dla jak największego grona naszych pasażerów, niezależnie od tego gdzie rozpoczynają swoją podróż. - Zwłaszcza w KTW :)