gość_0b875
2018-07-20 19:53
Czy bezpłatny wybór miejsc przy odprawie dotyczy każdego rodzaju biletu? zarówno bussines class jak i economy ?
gość_56d90
2016-05-12 23:06
Przyjemnie sie czytalo, wyglada na to ze UA tociekawe linie
pcharasz
2016-04-26 00:02
Lecę z nimi za miesiąc z Nowego Jorku, jestem bardzo ciekaw. Skusiła mnie cena niższa o jakieś 1000 PLN od konkurencji. Wrażenia z Aerosvitu mam takie sobie, głównie za sprawą mocno zużytych samolotów i dużej liczby pijanych pasażerów, głównie ze Skandynawii, ale to w sumie nie wina linii.
Widać że na lotnisku w Kijowie wiele się nie zmieniło i nadal kontrola przy transferze trwa tak długo? Mi zeszło coś koło godziny, o ile dobrze pamiętam.
gość_5d3d2
2016-04-15 12:11
Za mało lotów do Polski. Brak lotów do portów regionalnych w Polsce.
lysypiotr76
2016-04-14 18:30
Takie zapraszanie na pokład UIA bezinteresownie ? nie sądzę Wiadomo lecisz ale w zamian napisz miło składnie i zaproś innych do korzystania z linii Tak trochę ,,łapówkarski lot'' Oczywiście personel nic nie wiedział ....
gość_7eb7c
2016-04-14 13:08
Wojtek ma rację. Zbankrutował Aerosvit przepraszam za pomyłkę.
gość_681a5
2016-04-14 12:58
Brakuje tylko polskiej infolinii.
Nieprawda. Zbankrutował Aerosvit. Ukraine International istnieją od 1992 roku i były konkurentem Aerosvit. Od czasu bankructwa wspomnianego, PS rozwinęły swoją siatkę połączeń.
gość_7eb7c
2016-04-14 11:47
W tych liniach na pokładzie płacimy również za cocacole. Leciałem w lutym Warszawa - Kijów - Bangkok. Stare samoloty, brak usb do ładowania telefonu. Zużyte fotele. Te linie już raz zbankrutowały chyba dwa lata temu. Cena na przelocie około 200 zł taniej niż u konkurencji.
gość_9c46b
2016-04-12 15:07
Po przeczytaniu relacji, patrząc na całkiem niezły serwis, bogatą siatkę połączeń, szczególnie do Azji poradzieckiej, przy w miarę atrakcyjnych cenach, to ja nie jestem już kompletnie w stanie zrozumieć jaka idea przyświeca powietrznemu pks z IFO.
Do GDN to jest 747 km i w miarę niezły dojazd głównie "przez Polskę", a do tego ruch wybitnie niskopłatny.
Natomiast KBP to 956 km (niewiele więcej) i pasażerowie przesiadkowi z GDN na szeroko rozumianą Azję. Porównując do cen LH (i ich ostatnio relatywnie słabego serwisu) to oferta UIA byłaby mocno konkurencyjna.
Zupełnie nie mogę tego zrozumieć, żeby zamiast latać z portu nr 2 i 3 w Polsce do swojego hubu, robiąc przy tym kasę na transferach walczyć o klientów z busikami.
gość_6e39a
2016-04-12 13:57
"Materiał powstał dzięki zaproszeniu od linii lotniczej" - to tłumaczy ten, jakże wysoko oceniający UIA, artykuł.
Latałem kilka razy tymi liniami i nie spotkałem uśmiechniętych stewardess ani pysznego jedzenia na pokładzie. UIA nie do porównania z Aeroflotem, jezeli chcemy latać na wschód.