"Inaugurację przewidziano na 28 marca 2016 r." - trasa ogłoszona na miesiąc przed startem?
gość_67964
2016-02-25 16:39
Umowa, Turkish i Lotu nie pozwala na wykorzystanie samolotów szerokokadłubowych na tej trasie, a także nie pozwala na więcej rotacji. Tak więc Obaj przewoźnicy muszą wykorzystywać samoloty wąskokadłubowe. W przypadku Lotu e190, a Turkish wykorzystuje a320, a popołudniowa rotacja do prawie zawsze a321, którego jest szkoda na tak krótką rotację. Ale cóż takie umowy.
gość_16fea
2016-02-25 16:38
Dopóki jest stara umowa latanie poza WAW jest niemożliwe LOT swoje interesy zabezpieczył doskonale A pewnie i GDN i KRK miło by przywitali Turkish Pomażyć można
Dobrze, że do Dżuddy, a nie do Dżabby :D
gość_adfc9
2016-02-25 15:02
A kiedy coś ruszy się z Polską? W sierpniu podpisali z LOT-em umowę o badaniu rynku, i od tej pory cicho-sza. Airbusy A321 na trasie do WAW zawsze są wypełnione... czyżby Dnipropietrowsk miał większy potencjał od stolicy Polski???