gość_61177
2016-02-20 08:55
Rumunia jest w Polsce całkowicie niesłusznie niedocenianym krajem.Notuje olbrzymie wzrosty ruchu lotniczego na wszystkich lotniskach. Porty lotnicze se unowocześniane.Kraj piękny, bezpieczny, bliski.Może kiedyś i WizzAir dostrzeże potencjał na trasach z Polski do pięknych miast Rumunii.To ciekawy kierunek wakacyjny Od 30 03 2016 loty z Warszawy do Cluj Napoca To 300 000 miasto generuje 1,5 miliona pasażerów rocznie.Wielkie wzrosty pax w Sibiu, Jassach.Otwarto zmodernizowane lotnisko w Suczawie, remont w Satu Mare, Baia Mare i budowa lotniska w Braszowie.Dużo połączeń w Rumunii ma zarówno WizzAir jak i Blue Air.
gość_d55ce
2016-02-20 00:26
duze, naprawde duze porty jak Berlin czy podobne na pewno nie placa bo widac bylo jak MOL grozil wycofaniem sie stamtad to miano to gleboko gdzies.
Mniejsze lotnoska placa, no i co z tego? Do tego taki np GDN jest na tyle dochodowy, ze stac ich na to.
A mniejsi, no coz, kupuja sobie loty. I maja straty.
Dziwny swiat w sumie.
Łap tu linka z pasażer z 2013, oj płaci się za latanie oj płaci. Nie jest powiedziane, czy by WRO/POZ nie zjadły GDN/KTW jakby tyle wpłacali na konta low costów :D
zobacz link
garcba: dziwne te pytania masz :P były dawniej artykuły na pasażer ile kto ładuje do kieszeni dla fr/wizz. Duży port zazwyczaj nie płaci i ma wszystko bo dla low costa jest biznesem i zaszczytem, że tam może wylądować swoją linią drugiej kategorii xd. Mały port z prowincji dopłaca w nieskończoność i nie ma prawie nic (o kierunki chodzi), a nawet jak coś ma to i tak jest nierentowny :D
Tak z ciekawości zapytam. " Ile kosztuje" baza z jednym B737? ;) Oczywiście mam na myśli ile ma zapłacić jakiś samorząd lub lotnisko ;)
Wzrosty do pozazdroszczenia zarówno w zeszłym roku jak i w tym, wizz z fr ładnie napędzają statystyki. Ten low cost rumuński blue air też otwiera nowości. Będzie zacięta walka z Budapesztem, Warszawą i Pragą kto ma największego :)