Cathay Pacific zatrudnia w Krakowie

Cathay Pacific zatrudnia w Krakowie Call centre spółki w Krakowie będzie obsługiwało cały świat. Przedstawiciele linii podkreślają, że bardzo ważne przy wyborze lokalizacje było dla nich wsparcie, które uzyskali od lokalnych organizacji wspierania przedsiębiorczości. Centrum Business in Małopolska pomogło spółce m.in. poprzez udzielanie informacji o prawie pracy, podatkach i sytuacji gospodarczej...
17/02/2016 17:56   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303 2016-03-24 15:57   
greg0303 - Profil greg0303
Kolejne opóźnienie dostawy pierwszego samolotu A350 dla linii Cathay Pacific Airways. Tym razem termin przekazania został przesunięty na maj tego roku.
gość_171d0 2016-02-20 21:49   
gość_171d0 - Profil gość_171d0
Na celowniku których linii? Gdybym ja miał wytypować trzy linie, których prawdopodobieństwo pojawienia się w Warszawie jest największe, wybrałbym Cathay Pacific, Deltę i Air China lub China Eastern. Ciekawe, czy w tym roku coś z tego wyjdzie...
gość_ad867 2016-02-20 12:04   
gość_ad867 - Profil gość_ad867
Z całą pewnością 100 osób z zarobkami na poziomie 1880 zł będzie potężnym impulsem dla uruchomienia lotów Kraków - Hong Kong. Dream on !
gość_a96cf 2016-02-19 11:58   
gość_a96cf - Profil gość_a96cf
Z punktu biznesowego to w Polsce króluje Warszawa. Warszawa jest centrum finansowym dla Polski i do niej w głównej mierze będą kierować się koncerny i firmy zarządzające. A tak jak już ktoś wspomniał, CX i podobne linie bedą szukać lotnisk tam gdzie biznes. WAW jest na celowniku kilku linii z po za Europy ;) i tylko kwestia czasu jak się pojawią. Niestety przyspieszenie pojawienia sie linii XX może nastąpić w momencie upadku LOTu, który delikatnie się zbliża.
gość_16fea 2016-02-18 18:42   
gość_16fea - Profil gość_16fea
Kelo Qatar Airways otworzylo we Wrocławiu centrum usług w 2013 I to tyle Za tym nic więcej się nie stało Oatar lata do WAW i myślę że nigdzie więcej nie uruchomi w Polsce połączenia Tak z mojego podwórka W UK liczy się dla linii LHR Ale Ale jak zaczęły się problemy z możliwością lądowania to zaczęli latać do Manchesteru Birmingham czy Glasgow Londyn-Gatwick Było to już lat kilka temu więc.... Więc może może kiedyś I pewnie KRK jest tym pierwszym po WAW który będzie brany pod uwagę Na razie jednak statystyczny Polak nie lata tak często jaj np. Anglik czy Niemiec Do tego jeszcze daleka droga Ale pewnie ktoś kiedyś będzie próbował coś po za WAW O ile umowa między państwami nie będzie ograniczała się do jednego miasta
gość_171d0 2016-02-18 16:16   
gość_171d0 - Profil gość_171d0
Moje argumenty za Cathay Pacific w Polsce:
- Połączenie z Polski do Hong Kongu miałoby duży potencjał, większy moim zdaniem od SIN-WAW, a już na pewno dużo większy od sugerowanego przez LOT połączenia WAW-BKK. W przypadku połączeń do wielkich miast Chin, nie trzeba się martwić o wypełnienie klasy biznes, a już na pewno w przypadku połączenia do stolicy światowego kapitalizmu, jaką jest Hongkong.
- Coraz więcej chińskich firm inwestuje w Polsce, zaś polskich - w Chinach. Dzięki m.in wolnemu rynkowi i niskim podatkom, założenie biznesu w Hongkongu wiąże się z wręcz symbolicznymi procedurami - taka moja dygresja. Tymczasem jedyne połączenie z Polski do Państwa Środka, to oferowane przez LOT WAW-PEK, obsługiwane tylko trzy razy w tygodniu, choć jest potencjał nawet na codzienne loty z Polski do Chin i z powrotem. Na myśl przychodzi mi maj 2012 roku i wypowiedź prezesa Air China, który zachęcał LOT do poszerzenia swojej chińskiej siatki połączeń o inne chińskie miasta. Minęły niemal cztery lata, zapotrzebowanie wzrosło, ale LOT woli rzucony pod publiczność Bangkok... ale to temat na oddzielną dyskusję. Chętnych na lot z pewnością by nie zabrakło.
- Ewentualne połączenie Cathay Pacific z Polską byłoby najprawdopodobniej obsługiwane przez nowego Airbusa A350. To jeszcze nie jest na tyle potężny samolot, aby jego wypełnienie na rejsach trzy, cztery razy w tygodniu mogło sprawić problemy.
- Na chwilę obecną Cathay Pacific nie posiada w swojej siatce połączenia do Europy Środkowej ani Europy Wschodniej, zaś duży, rozwijający się kraj jakim jest Polska, i przyjazne dla pasażerów, niezatłoczone lotnisko im. Fryderyka Chopina świetnie nadaje się do wypełnienia tej luki.
- Cathay Pacific ma dobrą siatkę połączeń do Australii, dzięki czemu mógłby przy dobrym rozkładzie wozić tam polskich pasażerów, stanowiąc zarazem konkurencję dla Emirates.
- Rośnie ruch turystyczny do Chin. Państwo Środka odwiedza coraz więcej Polaków, zaś chińscy turyści coraz bardziej interesują się krajem nad Wisłą. Hong Kong jest jednym z najczęściej odwiedzanych miast na świecie.
Podsumowując: połączenie Cathay Pacific z Hong Kongu do Warszawy byłoby ciekawym i rentownym połączeniem, któremu wróżę powodzenie. Mam nadzieję, że któregoś dnia rejsowy samolot pięciogwiazdkowego Cathay Pacific wyląduje w porcie lotniczym w Warszawie.
Kelo 2016-02-18 16:03   
Kelo - Profil Kelo
Pytanko właśnie do zorientowanych o Qatar Airways, jak umowa z Polską wygląda w tym przypadku? czy otwarte niebo jak z ZEA czy zawetowane jak z Turcją?
gość_4db82 2016-02-18 15:07   
gość_4db82 - Profil gość_4db82
Call Center nie ma nic to rzeczy, skoro otwierają nie znaczy to, że połączenie do KRK też powstanie. Swoją drogą we Wrocławiu swoje call centre na Europę ma Qatar Airways, otwarte długo po tym, jak zaczęli latać do WAW.
gość_5484b 2016-02-18 14:36   
gość_5484b - Profil gość_5484b
CX lata prawie tylko na biznesowch trasach, takze narazie WAW odpada. Takze w tym roku CX nie bedzie otwieral nowych tras.
spooks 2016-02-18 14:29   
spooks - Profil spooks
*przewoźnika, sorry za literówkę
spooks 2016-02-18 14:28   
spooks - Profil spooks
Co do linii z Azji, na pewno będzie kilka orientalnych czarterów do PL z okazji Światowych Dni Młodzieży. Rozmawiałem ostatnio z nauczycielem z Macau, który opowiadał mi że kilka klas tamtejszych uczniów ma zamówiony czarter jakiegoś azjatyckiego przewodnika na trasie z Macau bezpośrednio do Łodzi - domyślam się że chodzi o to że podczas SDM wszystkie "chętne" samoloty by się nie pomieściły i w to logistyczne zadanie angażowane są również inne porty regionalne. Ciekawe :)
gość_50884 2016-02-18 14:22   
gość_50884 - Profil gość_50884
gość_171d0 to czytaj regularnie i dokladnie wiadomosci. A nie gadaj sobie i bujaj w oblokach.
Zarowno CX jak i SQ jasno wyrazili sie, ze nie ma w planach lotow do Polski i to bylo juz tu pare razy walkowane.
Nikt nie robi z Polski bagna, wez sobie walerianke wypij.
Tylko nie ma "nie bo nie", a sa realia.
mietek 2016-02-18 09:21   
mietek - Profil mietek
@Kelo: Pomijajać Twoją złośliwą dygresję to wszyscy wiedzą, że jeżeli ktoś dostanie połączenie CX to będzie to WAW, a nie KRK:) KRK powinno być pierwszym portem regionalnym, który dostanie połączenie long haul ale raczej obstawiał bym oczekiwane ORD niż Azję.
gość_0b782 2016-02-18 01:09   
gość_0b782 - Profil gość_0b782
gość_dbd73: Chińczycy są już do tego przyzwyczajeni ;)
gość_fee55 2016-02-17 21:42   
gość_fee55 - Profil gość_fee55
gratulacje!!!
gość_171d0 2016-02-17 21:21   
gość_171d0 - Profil gość_171d0
@50884, kiedy to powiedzieli? Przestańcie robić z Polski bagno bez potencjału, za CX albo SQ w Polsce jest wiele argumentów, które wygrają z twoim "nie bo nie".
gość_171d0 2016-02-17 21:03   
gość_171d0 - Profil gość_171d0
Ja osobiście jestem dobrej myśli. Airbus A350, to nie SuperJumbo i nie powinno być problemów z wypełnieniem na trasie do Warszawy, trasie która moim zdaniem miałaby spory potencjał - wielkie chińskie miasta, a zwłaszcza stolica światowego kapitalizmu jaką jest Hongkong, to kierunki, na których nie trzeba się martwić o wypełnienie klasy biznes. HKG-WAW na pewno jest dużo bardziej opłacalnym połączeniem niż sugerowany przez LOT WAW-BKK. Pamiętajmy też, że na chwilę obecną Cathay Pacific nie ma w swojej siatce połączenia do Europy Środkowej ani Europy Wschodniej, i Warszawa dobrze nadaje się do wypełnienia tej luki.
BA850 2016-02-17 20:26   
BA850 - Profil BA850
CX ma już świetne połączenie do KRK - przez Londyn, więc o CX w Krakowie bym nie marzył... i w Warszawie też nie prędko. Może Scoot w WAW, jeśli zaczną latać do Europy. By CX weszło do Warszawy/Krakowa, musiałoby mieć dobrego partnera na miejscu lub spory potencjał - partnera tu raczej nie mają (LOT jest w innym alliance, chyba, że CX kupi LOT - byłoby miło!) a potencjał - może i jest, ale wiele innych stolic europejskich nie ma połączeń CX jeszcze, więc... nie liczyłbym na szybkie wejście CX do PL :)
Kelo 2016-02-17 20:04   
Kelo - Profil Kelo
gość_16fea: Przeskakuje z odp do Cb z artykułu o wynikach styczniowych do tego, (widzę że ktoś mój link przeczytał o Cathay :) i takowy został utworzony) To jest poważna linia, z pokaźną flotą, planująca konkretny rozwój (zamówienie na a350 spore). W poprzednim komentarzu chodziło mi bardziej o ogólny trend, jak się pozyskuje poważnych graczy. Przez ściąganie ich oddziałów, kapitału z danego regionu np. Hongkongu itp do jakiegoś miasta (regionu) i generowanie ruchu biznesowego. Tego typu ruch pojawi się z czasem jeśli oddział będzie się rozwijał i zwiększał zatrudnienie. Z tym epwa to radzę ostudzić nastroje, nie po to się otwiera oddział w mieście X, żeby potem latać do miasta Y (taka moja złośliwa dygresja- za raz pół stolicy przyleci świętować mityczne nowe połączenie WAW-HKG, bo w Krakowie oddział na 100 os otwiera linia z Azji ha ha). gość_16fea : Wracając do tematu nie napisałem, że takie połączenie Kraków dostanie, ale wykluczyć z całą pewnością się nie da. Dlaczego uważam, że regiony (oczywiście nie lotniska pokroju BZG/LUZ) ale takie jak WRO/GDN też mogą kiedyś dostawać połączenia dalekiego zasięgu ? Uważam, że gdzieś w końcu te linie lotnicze z flotami na setki maszyn muszą latać ze swoich hubów, aby rozwijać się i poszerzać ofertę. Najpierw taka linia wybiera miasta (metropolie) globalne-Londyn, Paryż itp a później jedzie w dół hierarchii, tam gdzie też da się zarobić na przewozie. Zarabia się na połączeniu biznesu+turystyki. W dobie globalizacji takich klastrów przemysłowych obcego kapitału będzie przybywać. Dlaczego te tajwańskie linie podpisując umowę niedawno z LOT od razu ustaliło WAW+ 2 dodatkowe porty do ustalenia. Myślą z wyprzedzeniem, co będzie za dekadę, dwie i wiedzą, że może być zapotrzebowanie. Zabezpieczają sobie furtkę, żeby później nie było bijatyki jak to dzisiaj z Turkishem.
Affinitor 2016-02-17 19:28   
Affinitor - Profil Affinitor
Lepiej niech nie uruchamiają, bo juz widze te setki postów, dlaczego znowu do WAW, a nie do KRK czy WRO... :)
A zupełnie serio lokalizacja call centre nie ma nic wspólnego z otwieranymi połączeniami, a tylko i wyłącznie z kosztami pracy.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama