Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
bez przesady: na SDM zaplanowane jest raptem około do 100 dodatkowych czrterów. Piszę raptem ponieważ to jest max 36.000 paxów czyli tyle ile Kraków normalnie robi w trzy dni. Podobna sytuacja była na Euro w GDN gdzie lotnisko obsłużyło dodatkowe 40 ooo paxów i wszystko zrobiły dodatkowe samoloty. Lufa w Krakowie po prostu ma dobry biznes i tyle.
gość_251b0
2016-02-07 23:42
A czy to nie jest spowodowane czasem dwoma największymi imprezami w tych dwóch miastach w tym roku czyli Światowe Dni Młodzieży 2016 (Kraków) i Europejska Stolica Kultury 2016 (Wrocław)? Może Lufa wyczuła kasę od potencjalnych turystów/pielgrzymów szturmem przybywających do tych miast i postanowiła na nich zarobić?
ArturMUC
2016-02-05 10:40
Od 27.03 Swiss pojawiac sie bedzie w Krakowie codziennie:
LX1370 ZRH0645 – 0830KRK AR1 36
LX1370 ZRH0745 – 0930KRK E90 2
LX1370 ZRH1215 – 1400KRK AR1 145
LX1370 ZRH1705 – 1850KRK AR1 7
LX1371 KRK0910 – 1100ZRH AR1 36
LX1371 KRK1015 – 1200ZRH E90 2
LX1371 KRK1435 – 1625ZRH AR1 4
LX1371 KRK1440 – 1625ZRH AR1 5
LX1371 KRK1445 – 1630ZRH AR1 1
LX1371 KRK1935 – 2125ZRH AR1 7
Loty wykonywane beda Avrojetem lub Embraerami 195, w szczycie sezonu letniego A319 i A320.
gość_49c1c
2016-02-04 23:52
To nie sa nowe dodatkowe rejsy, przynajmniej w przypadku Wroclawia to przywrocenie polaczen w soboty i niedziele. Sam lecialem poludniowym rejsem z WRO do MUC w niedziele pare lat temu. Komentarz Frank Wagner typowo napuszony, jak to w stylu LH. Od kiedy to LH jest najwazniejszym przewoznikiem sieciowym w Polsce? Raczej najczesciej strajkujacym.
Ruch Ryanair w Krakowie na kolejny sezon zimowy 2016/17 -> : dwa kierunki do tej pory tylko letnie: AGP/CAG zostają 2x w tygodniu + EIN z 4 do 5x LBA i MAN z 3 do 4. Wzrosty będą końca nie widać :)
gość_f4633
2016-02-04 09:49
do invicta ! Bo od paru lat nie widać żadnego efektu pozyskania nowej linii czy też połączenia do hubu europejskiego. Mało tego LH zwija się z KTW bo operują coraz mniejszymi samolotami jak był 737 tak teraz A319 itd itp. Poza tym był AF ale teraz będzie w KRK, SAS tez był i co niby nie było potencjału??? Ciekawe, że obok z WRC ten potencjał jest!
invicta, może i robi ale zbytnio tego nie widać ;D
Dobra, nie ma co się sprzeczać. LO to nie LH, a Polska to nie Niemcy. LOT jest małą linią i koncentruje się na budowaniu HUB-u w WAW, jakby widział szansę na zarabianie choćby na połączeniu z KRK do FCO to pewnie by tam latał ale raczej nie ma szans przy konkurencji LCC. LH to jedna z największych linii na Świecie więc wiadomo, że jej siatka połączeń jest o wiele lepsza niż LO. A to, że Niemców stać na więcej niż Polaków oraz to, że Niemcy to prawie dwukrotnie większy kraj niż Polska to chyba wszyscy wiedzą.
gość_d2729
2016-02-03 15:44
Invicta: widać po ich efektach ze nic nie robią
luciusvorenus
2016-02-03 15:11
invicta: a co do HAM - STR to nie lata LH tylko ma code share z Eurwings.
luciusvorenus
2016-02-03 15:08
invicta: napisałem wyraźnie: latanie do jakiegoś innego miasta niż MUC lub FRA :)
@gość_075ed A skąd wiesz, że zarząd nic nie robi?
gość_075ed
2016-02-03 10:11
do gość_8dacb ! To zwykła podmiana maszyny bo LH jak i Germanwings rezygnują z CRJ . A to że LH nie lata do KTW z MUC to czysta kpina z ich strony. Kiedyś latali tylko poza WAW do KTW a teraz stają okoniem do tego portu. Z drugiej strony zarząd nic w tym kierunku nie robi.
gość_8dacb
2016-02-02 23:28
Od września do października w Katowicach na trasie do Dusseldorf-u A320 5 razy w tygodniu zamiast crj900 natomiast na listopad jeszcze siatki nie ma :)
gość_ba1fc
2016-02-02 22:58
Teraz umowa LO-LH jest chyba jednak lepsza - bo np. bilety Warszawa-Drezno przez LO są tańsze niż przez LH. FRA i MUC będą stanowić zawsze alternatywę dla przesiadek dla lotów po Europie z Polski poprzez swoje położenie - są po prostu po drodze. LOT musi tu konkurować dla lotów z KRK i WRO krótkim czasem przesiadki
gość_89a58
2016-02-02 22:20
Brak LH w Szczecinie jest niezrozumiały!! Na co oni czekają?
Dobrze, że LOT zauważył Szczecin i zwiększa częstotliwość a i podobno maszyny mają latać większe :)
gość_d0939
2016-02-02 22:14
LH wraca z FRA do RZE na rotacji raz dziennie od W16.
gość_16fea
2016-02-02 17:35
LH bezapelacyjnie skorzystała ze słabości i kłopotów LOTu i w regionach ma bezsprzecznie pozycje lidera chociaż GDN z SAS i KRK z innymi liniami mogą odebrać pasażerów z zasobniejszym portfelem Nadal nie rozumiem ciągłego permanentnego powtarzania że LOT powinien latać po Europie z portów regionalnych Pewnie dacie za przykład LH ( FRA i MUC ) Mały argument Poza tym LOt jest mały i WAW starczy Narzekania nic nie dadzą Jest wolny rynek Nie chcesz latać przez WAW Trudno Lataj skąd chcesz
garcba: Na pewno nie będą nabijali n dodatkowych na lotach Lufy do WRO/KRK. Wyczytałem, że LOT faktycznie im zaproponował Chicago ale za grube hajsy i się nie zdecydowali :D link
zobacz link
Katowice Airport, BRAWOOO! Ciekawe jak zamierzają odprawiać 4,5mln pax w 2020r ?