A320neo Lufthansy jak w taniej linii

A320neo Lufthansy jak w taniej linii W ciągu najbliższych miesięcy i lat A320neo będą stanowić trzon floty Lufthansy na europejskiej siatce. Trafią one nie tylko do Lufthansy, ale będą rozdzielone też po całej grupie LH.O ile nowe samoloty we flocie to bardzo dobra wiadomość, to jednak pasażerowie nie mają się z czego cieszyć. Jak wynika z informacji prasowych A320neo Lufthansy zabiorą na pokład... 180...
16/01/2016 16:23   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_9db54 2016-01-20 11:05   
gość_9db54 - Profil gość_9db54
Coraz gorzej z tą Lufą...
gość_b784d 2016-01-19 16:51   
gość_b784d - Profil gość_b784d
To Ryanair poużywa sobie marketingowa na Lufie.
gość_9482b 2016-01-17 12:42   
gość_9482b - Profil gość_9482b
Ja rozumiem różne argumenty, ale żeby było mniej miejsca niż w lowcost? Oni są niepoważni. Nie dość że podnieśli ceny wprowadzając taryfy bez bagażu, które maja ceny dawnych najniższych taryf z bagażem w cenie. Bardzo się cieszę, że ich konkurent Air Berlin dostał zgodę na codeshare z etihadem.
usuniety 2016-01-17 05:06   
usuniety - Profil usuniety
W branży lotniczej panuje powiedzenie, że najlepiej przyjmują się najgorsze dla pasażera rozwiązania, więc pewnie wiele innych linii pójdzie w ślad Lufthansy, zresztą mleko rozlało się już kiedy linie Emirates wprowadziły zagęszczanie foteli w B777 w układzie 3-4-3. Zwiększanie oferowania bez konieczności zwiększania floty jest obecnie popularną tendencją w branży i dopóki dla pasażerów cena połączenia nie będzie jedynym kryterium wybierania połączeń, dopóty będzie więcej newsów takich jak ten.
lmajchrowski 2016-01-17 00:59   
lmajchrowski - Profil lmajchrowski
Tak sie konczy wlasnie monopol. Mamy teraz trzy linie lotnicze w Europie AF-KLM, LH, IAG a reszta tylko czeka na przejecie lub bankructwo. To samo sie dzieje w USA United, American i Delta dyktuja warunki i zobaczycie jeszcze troche bedzie tak ze chcecie lecicie niepodoba sie to z samochod i jazda. Do tego prowadza nas nasze rzady wyzysk wyzysk i nic wiecej.
gość_c39fd 2016-01-16 23:43   
gość_c39fd - Profil gość_c39fd
@b6ffa: chyba Cheaphansa :P
teemu 2016-01-16 18:48   
teemu - Profil teemu
na szczęście pozostaje Lufthansa Regional i jej embraery i crj, które jeszcze trochę polatają przynajmniej z części polskich lotnisk :) pierwszą trasą, na której będą używane a320neo, będzie FRA-HAM i z tego, co zrozumiałem, na pierwszy ogień pójdą właśnie trasy krajowe w Niemczech.
gość_98be0 2016-01-16 18:34   
gość_98be0 - Profil gość_98be0
Lufa to lipa - i z czasem widać to coraz bardziej. Wolę Norwegiana, Vuelinga, no może na razie nie Ryanaira.
spooks 2016-01-16 18:14   
spooks - Profil spooks
Trasy do 90 minut to chyba wszystkie dolotówki z PL. Do czego to doszło, żeby w Ryanie było więcej miejsca niż w Lufie! I to samo z limitem bagażu podręcznego!
gość_7fb5f 2016-01-16 18:12   
gość_7fb5f - Profil gość_7fb5f
@b6ffa - nikt ciebie nie zmusza, by z nimi latac. Jakos ostatnio w modzie jest krytykowanie cioci Lufy. A jak przyjchodzi co do czego, to i tak sie z nimi leci... Poczekajmy, az nagle sie okaze, ze konkurencja robi tak samo. Albo wybiera jeszcze slabsze warianty...
teemu 2016-01-16 17:11   
teemu - Profil teemu
@Psychodelik mają być podobno używane na trasach do 90 minut, przynajmniej na razie
gość_b6ffa 2016-01-16 16:57   
gość_b6ffa - Profil gość_b6ffa
powinni nazwę zmienic na chiphansa
Psychodelik 2016-01-16 16:44   
Psychodelik - Profil Psychodelik
Mam nadzieję, że nasz sąsiad Helga z wąsem podstawi te maszyny na swoje rodzime krajówki a nie na kilka godzin lotu np. do Aten czy Moskwy
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy