Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_9b04f
2016-01-21 10:40
Połączenie LUZ-WAW było skazane na porażkę od dnia jego ogłoszenia, czyli jakieś 1,5 miesiąca przed uruchomieniem - kto tak ogłasza. Druga sprawa - bilety z LUZ i BZG via WAW były ~200-300 zł droższe niż z innych polskich portów zasilających WAW. Przy lepszej ofercie ze strony LOTu może by dało radę. A jeśli LOT w Lublinie ma być tylko jako Bus&Fly to Lublin dziękuje za LOT. LH powinna wejść z większą ilością połączeń do FRA i tyle. Bez sentymentów ze strony portu i miasta, tak jak bez sentymentu podchodzi LOT do Lublina.
@dizzylizzy: Lublin jest w Polsce i ludzie z Lublina oraz z całego województwa latają bardzo dużo LOT-em tyle tylko, że z WAW. Wiadomo, że każdy by chciał mieć u siebie takie oferowanie od LO jak ma WAW ale wszyscy wiemy, że to nie jest możliwe. A teraz odpowiedz nam jeszcze jakie dotacje z całej kraju otrzymuje WAW od 50 lat? Bardzo jestem tego ciekaw:)
gość_b09e4
2016-01-20 21:28
Dlaczego prognozowany wynik LOTu za 2015 rok kogoś jeszcze dziwi? W sytuacji kiedy na członka zarządu, a później po prezesa firmy powołuje się faceta, który wcześniej w PKP Intercity jako dyrektor handlowy i prezes zarządu stracił w ciągu 2 lat blisko 10 milionów pasażerów. Tylko w Polsce, ktoś z tak fatalnymi wynikami może zasiadać na eksponowanych stanowiskach w kolejnych spółkach skarbu państwa...
pablakiss
2016-01-20 19:55
@gelek83 - Twój cytat ,, Taki to już rynek , kto nie płaci , to nie lata! ,, To prosze teraz wytłumacz starszemu koledze ,może wtedy zrozumie dlaczego jak on twierdzi,., dopłaca do bankruta i wytłumacz mu że w ten oto sam sposób ,., funkcjonuje Lublin
pablakiss
2016-01-20 19:53
@dizzylizzy - Wszedł ,., eurolot.. ale uciekł bo woził powietrze bo bilety były po 149zł a nie po 19, 39 czy 79 ,., !!
Oj po co sie kłócić o te dotacje...
Ile tego dokładnie jest wiedzą tylko włodarze lotnisk i linie lotnicze. To że o Rzeszowie mówi sie publicznie, że daje 30mln Ryanowi, to nie oznacza, ze inne lotniska nie trzymają tego w tajemnicy. Co do LUZ wiemy tylko o akcjach promocyjnych (dotacje na nie dla Wizza) i w zasadzie to byłoby na tyle, a jak naprawdę jest z dopłatami dla innych przewoźników i o ile takie są nie wiemy, wiec po co te kłótnie, nie mam na myśli tylko LUZ, ale wszystkie polskie lotniska.
Makswarych
2016-01-20 18:03
@dizzylizzy Ponieważ Lublin jest za blisko WAW, aby uruchomić połączenie, ostatnio tą trasę samochodem pokonałem w 2h, a po drugie LO ma strategię tworzenia hubu w WAW, a nie latania z portów regionalnych. Czy British Airways lata np. z Newcastle czy Manchesteru ( oprócz do LHR )? Nie, ponieważ tworzy hub na jednym lotnisku. Jest wiele przykładów takich linii, a do tego LUZ nie jest wielką metropolią, gdzie jest jakiś wielki niewykorzystany potencjał. Jeżeli by tak było to juz dawno zagraniczne linie by stamtąd latały, a jakoś to się nie dzieje. Jest tylko Wizz, Ryan z dwoma kierunkami i Lufa.
dizzylizzy
2016-01-20 17:26
To jest narodowy przewoźnik, to dlaczego nie wszedł np. do Lublina...czyżby Lublin nie był w Polsce???
pablakiss
2016-01-20 17:11
@smolip67 - Posuchaj,, Ja nigdy nic nie pisałem ze zła rzeczą jest dotowanie przez Lublin Wizz czy Ryanair ,., Wszyscy to robia !! Problem polega na tym że.. Twierdzisz ze LOT to bankrut i szkoda wyrzucac pieniadze w błoto .W takim razie ja twierdze ze bez dotacji Lublin jest automatycznie bankrutem i wolę dopłacoac do Polskiego bankruta anizeli Ty kolego do Węgierskiego czy Irlandczyka . Taka jest kolej rzeczy,., nie mozesz wylewać żali dlatego tylko ze do Lot lata wszedzie tylko nie do Lublina ,.,a Ty jako mieszkaniec Lublina dopłacasz do niego choć nie mozesz korzystać i nie masz z tego zadnej korzysci . To jest nasz narodowy przewożnik i jesli jest ciień szansy,., trzeba go ratować.
gość_27cd7
2016-01-20 17:05
@dizzylizzy jakie dotacje z tego co ja wiem to Warszawa co roku jest okradane przez te bezsensowne janosikowe i traci grube miliony i później takie lotniska jak to w LUZ płaci pare milionów za to, żeby Wizz łaskawie do nich latał
Nigdy nic nie pisałem na temat dotacji, bo to są ogólnodostępne informacje! Wystarczy poczytać. a Ty nie rób z siebie głupa, bo chyba nie wiesz co piszesz. Ciężko ten bełkot zrozumieć. Żebyś jeszcze pisał rzeczowo, a przede wszystkim skladnie i na temat.
Tak Lublin dopłaca Wizzowi, jeśli masz z tym problem - trudno. Nikogo to nie obchodzi. Praktycznie każdy port w Polsce dopłaca, KRK, WMI, GDN jak również Wrocław. Czy to powód do czepialstwa i pretekts to plucia jadem. Nie wydaje mi się. Taki to już rynek , kto nie płaci , to nie lata!
Wyluzuj troszkę, nie podoba Ci się temat Lublina to nie pisz i nie obrażaj nikogo. Kolega smolip też niech sobie da na wstrzymanie.
dizzylizzy
2016-01-20 16:57
Na Warszawę Okęcie cała Polska "płaci dotacje" od 50 lat i wszystko jest OK. A jak to dotyczy mniejszych ośrodków, takich jak Lublin, to wtedy niektórzy widzą problem.
smolip67
2016-01-20 16:51
@pablakiss: Miałeś się odwalić od LUZ!W porównaniu do innych lotnisk nie są to duże dopłaty,2,4 mln na dwa lata jako reklama Lubelszczyzny w samolotach Wizz.Jakoś nie czytałem twoich postów na temat lotnisk,które więcej płacą.A może jeszcze napiszesz że LUZ płaci Ryanowi?
pablakiss
2016-01-20 16:34
@gelek83 - Ty gelek nie pal głupa,., poczytaj sobie swoje i smolipa wpisy na temat waszego lotniska i dotacji .
pablakiss - o jaki polski produkt Ci dokładnie chodzi?? I które dzieci należałoby wspierać finansowo? Sprecyzuj swoją myśl.
pablakiss
2016-01-20 15:09
@smolip67 - Oczywisciie Carpatair - przepraszam ,., Dobra odwalam sie , ale odpowiedz nam na pytanie,., ! Czy Port lotniczy Lublin ,a co za to idzie społeczństwo wspiera finansowo ( czytaj dopalty ) obcy kapitał ! Jesli tak,,to dlaczego lekka reką wyrzucacie pieniadze w błoto na bankrutujace lotnisko ,zamaist wspierać Polski produkt lub biedne dzieci !!
smolip67
2016-01-20 14:37
@pablakiss: Adria na LUZ? jak zawsze wszystko plączesz i mylisz.I odwal się od Lublina to ci na zdrowie wyjdzie!
pablakiss
2016-01-20 14:18
@smolip67- Weż Ty sie chłopiie ogarnij może co ? I Ty mówisz o bankructwie? Twoje lotnisko było i jest bankrutem zanim wystartowało.Mieliscie Eurolot ,Adrie i co ? i co uciekli? A czemu ?Gdzie ten potencjał ?.Po ile musi Wizz zrobic bilety aby Mocherowe mogly zapełnic samolot ? Odezwał sie koles, który w kazdym swoim poście opowiada pierdoły ,jaki to niby potencjał w Lublinie i jakie to dochody wpływaja do skarbu państwa z tytułu istnienia tego hangaru dla spadachroniarzy. Wszyscy wiedza że wszędzie jest ciężko i w przypadku regionów wszyscy płaca ,ale nie,, Mocherowe twierdza że u nich jest odwrotnie i insynuja jakies durne historie pod adresem lini która jest równiez sponsorowana tak jak powietrze które dowozi sie za 39zł do Lublina
smolip67
2016-01-20 13:45
@mietek: Odniosłem się do Twoich dopłat,każdy ciężko pracuje tylko chodzi o zarządzających.@mietek a co ma do tego armia,ma inne zadania ,linie lotnicze, kopalnie ,fabryki mają przynosić zysk.Bezpieczeństwo obywateli to armia.
@smolip67: a w LO ludzie nie pracują ciężko? Czy tego samego odnośnie managerów nie można powiedzieć o LO? @krystek: Trafny komentarz:)