Gdańsk ma umowę marketingową z Wizzem

Gdańsk ma umowę marketingową z Wizzem Zgodnie z opublikowanym w unijnym dzienniku zamówień publicznych ogłoszeniem, port lotniczy w Gdańsku od 1 stycznia br. do końca 2019 r. będzie płacił Wizz Airowi za działania promocyjne. Obejmą one reklamę na stronie internetowej przewoźnika, w magazynie pokładowym, umieszczenie linków do strony lotniska w Gdańsku. Dla pasażerów najciekawszy jest jednak czwarty element...
10/01/2016 10:43   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_1bd73 2016-01-27 21:39   
gość_1bd73 - Profil gość_1bd73
Jak ktoś dużo gada, to niekiedy przypadkiem coś mądrego powie.
gość_96b04 2016-01-13 10:29   
gość_96b04 - Profil gość_96b04
Ale Tygrysek ma racje czesto i juz wiele info nawet z Gdanska przewidzial np to ze Wizz zabierze baze a AirBerlin zamknie loty.
gość_e9156 2016-01-13 08:30   
gość_e9156 - Profil gość_e9156
Najpierw płacimy, potem dementujemy. Jak to w Gdańsku.
gość_6ebf2 2016-01-13 06:36   
gość_6ebf2 - Profil gość_6ebf2
@Tygrysek2 ty nie tylko pisalem duzo o Lodzi niesprawdzonego ale m.in tez o Jasionka przewidywales bużliwy rozwój a tu cisza jak zawsze
gość_0eae2 2016-01-12 22:22   
gość_0eae2 - Profil gość_0eae2
słuchajcie się tygryska to zimą kit z okien będziecie jeść a w ogóle się uczepiłeś się tej łodzi jak mucha na (cenzura )
Tygrysek2 2016-01-12 21:42   
Tygrysek2 - Profil Tygrysek2
@6ebd2 Może nie tylko GA, ale w ciągu 3, góra 4 lat (po wygaśnięciu kontraktów, nie pamiętam kiedy dokładnie do kiedy one są) Adria rzeczywiście zamknie bazę i całkiem zniknie z LCJ. Pisałem na moim blogu, że wtedy do Łodzi może wejść inna mała linia tradycyjna, pewnie na tej samej zasadzie.
To wątek gdański, więc nie chce się rozpisywać n.t. Łodzi, ale z tym lotniskiem ogólnie ciężko jest cokolwiek przewidzieć i zdobyć informacje, dlatego ten port mnie intryguje najbardziej ze wszystkich w Polsce. Ale postaram się ograniczyć z podawanymi wiadomościami o LCJ do tych najbardziej sprawdzonych ;)
mietek 2016-01-12 13:14   
mietek - Profil mietek
Hmmm, ciekawe jaki byłby efekt gdyby GDN nie podpisywał takich umów marketingowych? W końcu to duże lotnisko, trzecie w Polsce, i raczej W6 by jakoś mocno oferowania nie zmniejszył.
gość_6ebd2 2016-01-12 01:39   
gość_6ebd2 - Profil gość_6ebd2
Tygrysek jeszcze niedawno pisałeś w swoich proroctwach,że Adria w ogóle ma wyjść z Łodzi na rzecz innego lotniska (można sprawdzić w komentarzach) więc może faktycznie nie płacą ale jak tak dalej pójdzie, to będzie to lotnisko tylko dla GA.
wersatis 2016-01-11 21:13   
wersatis - Profil wersatis
Adria musi mieć dobrą uwagę z LH na feedowanie ruchu. Dlatego nie biorąc kasy z LCJ może im się opłacać latanie.Adria dostaje benefity finansowe od LH.
gość_ea5cb 2016-01-11 20:16   
gość_ea5cb - Profil gość_ea5cb
Z LCJ bilety sprzedawane via MUC są najdroższymi biletami z Polski. Z każdego innego miasta, gdzie lata LH i sprzedaje bilety np. via MUC czy via FRA, bilety z Łodzi są zawsze droższe o MINIMUM 400-800 zł w porównaniu z innymi miastami wylotowymi z PL.
gość_fdefc 2016-01-11 18:09   
gość_fdefc - Profil gość_fdefc
Łódź nie płaci i ma wysokie lf na adrii? buahaha no to macie źródła :D Tygrysek większego błazna dawno nie widziałem
prizimizio 2016-01-11 18:06   
prizimizio - Profil prizimizio
@Tygrysek: Może gdyby marszałek zmienił swoje podejście, to i jakieś dopłaty by były. A tak, miasto ma 95% udziałów, a raptem 1/3 korzystających z lotniska to łodzianie.
Tygrysek2 2016-01-11 17:18   
Tygrysek2 - Profil Tygrysek2
@ae015, @6ebd2 Tak, Łódź nie płaci. Osobiście uważam, że to duży błąd, ale cóż, widocznie wolą pozostać z takimi ochłapami jakie mają. Adria czasem wozi powietrze, a czasem nie - polecam przeczytać wpis na moim blogu, tu na p.com
gość_6f4fc 2016-01-11 17:06   
gość_6f4fc - Profil gość_6f4fc
@2 gości niżej, akurat tu Tygrysek ma rację, można znaleźć info o dopłatach ze wszystkich lotnisk oprócz WAW, SZZ i LCJ właśnie. Poza tym Adria ma spore obłożenie, wystarczy przejrzeć statystyki i to ile wzrostu dzięki niej Łódź odnotowała. W dodatku większość paxów kupuje bilety biznesowe, więc dopłaty są w ogóle niepotrzebne, przeciwieństwie do np. Lublina.
gość_6ebd2 2016-01-10 22:51   
gość_6ebd2 - Profil gość_6ebd2
Tak tak, Adria lata z Łodzi za paczkę fajek LOL. Wszyscy w Polsce płacą.
gość_ae015 2016-01-10 21:14   
gość_ae015 - Profil gość_ae015
Rozbawiłeś mnie Tygrysku. Tak, Adria wozi do Łodzi puste samoloty za darmoszkę :)
Tygrysek2 2016-01-10 20:52   
Tygrysek2 - Profil Tygrysek2
@b20f0, Lublin akurat płaci. Na ten moment nie dokłada Okęcie, Szczecin i Łódź
gość_e9110 2016-01-10 20:36   
gość_e9110 - Profil gość_e9110
Mogli by też postarać się o przewoźników tradycyjnych takich jak BA czy KLM
gość_56456 2016-01-10 19:55   
gość_56456 - Profil gość_56456
@gość_b3d82 Ile można powtarzać, że Łódź nie dopłaca do lotów? Jedyne koszty jakie ponosi lotnisko, to reklama lotów na bilbordach, w prasie itp. Widać to po cenach biletów 3x droższych niż z lotnisk, które płacą.
misiok 2016-01-10 19:52   
misiok - Profil misiok
@Robak61 - nie ma znaczenia w kwestii podatkowej, kto jest właścicielem. Gdańsk ma zyski i może je przeznaczać na działalność marketingową. Niezbędne inwestycje infrastrukturalne zostały już zrobione, więc nie można zarzucać Zarządowi, że źle gospodaruje pieniędzmi.
Oczywiście można by te pieniądze wypompować do kasy samorządu, tyle, że nikt by nie odczuł żadnego skutku tych pieniędzy. :)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy