Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_e328b
2016-01-08 13:23
Dokładne dane za 2015 : 2 588 175 czyli wzrost o 52% a w grudniu 214 962 -o 35% w skali roku. Czekamy na więcej!
Modlin nie jest czwartym, a piątym co do wielkości portem w kraju. Ale propaganda górą!
gość_16fea: Owszem, czartery w WMI to temat niszowy, połączeń praktycznie nie ma. Nie mniej jednak oferta biur podróży jest przy wylotach Ryanairem. Jesli okaze się, ze zainteresowanie jest, że dojazd do WMI nie stanowi problemu dla pasażerów, to kwestia czasu, aż pojawią się połączenia czarterowe stamtąd.
Kiedyś, w zamierzchłej przeszłości, Katowice były trzecim lotniskiem w Polsce, a teraz mają już 0,5 mln straty do Gdańska, więc jeśli Ryanair będzie w tym tempie otwierał kolejne połączenia z Modlina to kto wie.
gość_b6915
2015-12-25 16:22
Rok 2018:
Warszawa - 16 mln
Modlin - 6 mln (3.5 mln FR, 1.5 mln chartery, 1 mln Easy Jet
Kraków - 5.8 mln
Gdańsk - 5 mln
Wrocław - 3.5 mln
Katowice - 3.5 mln
gość_16fea
2015-12-25 13:11
kelo Wizz nie odejdzie z Okęcia Z resztą Fr pewnie też z czasem coś z Chopina zaoferuje bo na zachodzie już lata na główne lotniska w niektórych państwach Katowice będzie ciężko prześcignąć bo tam czartery dają dużo pax A w Wa-wie Okęcie rządzi z czarterami W Modlinie to na razie niszowy temat
misiok: Jak wyssają Wizz + wszystkie czartery z Okęcia to mogą nas ewentualnie dopiero próbować gonić :P ale na to się nie zanosi skoro do 5mln rozbudowa tylko. Kogo mogli przeskoczyć to już przeskoczyli, z jednym dużym przewoźnikiem raczej już nic nie awansują w "rankingu" jeśli możemy o czymś takim mówić :D
A jak przegonią Katowice to się wezmą za Gdańsk, a potem za Kraków :D
gość_9e1bb
2015-12-24 20:37
Koło Warszawy nietrudno o taki wynik. Byłoby źle, gdyby było inaczej!!!! Przed WMI jeszcze KTW
gość_b61d3
2015-12-24 17:58
@80668
Zarabiają nawet na krajówkach ale nie w sposób bezpośredni, a pośrednio. Generując większy ruch wchodzą w niższy próg opłat lotniskowych (przy bardzo niskich kosztach) i ostatecznie wychodzą na plus. Ciekawe czy rozumiesz tą pokrętną politykę;)
gość_e0a57
2015-12-24 16:32
2.5mln pax i dalej nie ma zysku netto, a wszyscy trąbią że rentowność lotniska od 1mln pax+. Zysku nie ma bo jedyna linia lata prawie za darmo!
gość_31e04, gdyby FR chciał się tak "rozwijać " jak w Modlinie ale w Łodzi to by też Łódź przegoniła KTW ;)
gość_30bec
2015-12-24 15:10
Dzieki temu Ryanair. Gratulacje.
gość_80668
2015-12-24 14:50
Ciekawi mnie tylko ile zarabiają za kierunki numer 2 i 4 w rankingu. Bo biletami za Bóg zapłać to można i A380 wypełnić.
gość_31e04
2015-12-24 12:05
Może niedługo przegonią KTW :)