Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Affinitor
2015-12-21 23:20
Czy tzw. moderator mógłby wziac sie do roboty i zacząć usuwać z tego forum posty o treści politycznej? To nie trybuna sejmowa, ani tv republika.
gość_98be0
2015-12-21 23:19
Nareszcie coś ciekawego na tym forum. Zazwyczaj wymiana poglądów kończy się na pobożnych życzeniach otwierania nowych tras z każdej polany.
Hehe - "Wam Mocherowym" trafiłeś kulą w płot i to mocno.Chociaż bliżej mi do nich niż do tych co przez 8 lat nieudolnie rządzili tym krajem, a teraz nie mogą się oderwać od koryta. ;)
Dobrze za to, że można zaufać dzielnym KODowcom finansowanym przez bankiera Swetru ;)
gość_c0b01
2015-12-21 09:45
To jasne, że taki pracownik służb musi być politycznie poprawny, ideologicznie pewny. Po każdej służbie powinien sporządzić raport na temat kolegów ze zmiany oraz przełożonego. Ponadto należy stworzyć kolejną uprzywilejowaną grupę społeczną (trzynastki, czternastki, premie uznaniowe) która murem stanie za władzą. To schemat stary jak świat.
pablakiss
2015-12-20 23:15
@szydlem - He he ,., Wam Mocherowym nie ma co ufać, w Waszym wydaniu wszystko jest mozliwe ,nawet jak juz Pis-ałem ,.,lot na ksieżyc Tu-154 z Lublina :)
@pablakiss
Hehe to takie brednie wciska wam Petru na tych manifestacjach? :D
Dzisiaj też wasz dzielny KOD demonstrował? ;o
Affinitor
2015-12-20 00:50
Nie przesadzajmy, granicy musi pilnować formacja wojskowa lub policyjna i nie ma to z państwowością firmy nic wspólnego. Przyjmując taki mianownik linie lotnicze tez nie powinny byc własnością prywatna, a wszyscy piloci i stewardessy skoszarowani, przeciez to tez odpowiedzialność. Przykład TSA chyba najlepiej pokazuje jak bardzo państwowa sluzba moze byc rozdmuchana do absurdalnych wręcz rozmiarów, a nijak nie przekłada sie to ani na bezpieczeństwo, ani na odpowiedzialność. Jedyne co z odpowiedzialności w TSA funkcjonuje bez zarzutu, to chyba tylko to, ze wydaje im sie, ze sa bogami i jesli cos każą, to nikt nie ma prawa nawet pisnąć. Tyle, ze jakos nikomu nie przeszkadza to, ze dziury w tej ich ochronie sa czasem przeogromne. Czy ktoś za to poniósł kiedys odpowiedzialność? Jakos nie przypominam sobie...
adam7691
2015-12-19 22:08
Affinitor: nie chodzi o profesjonalizm (w ten nie chciałbym wątpić), tylko o odpowiedzialność, z tego samego powodu z którego Straż Graniczna nie jest prywatna (przynajmniej do tej pory), ale cóż "rachunek ekonomiczny" niestety bierze górę
gość_0d2c5
2015-12-19 15:14
wszystko bedzie lepsze od tej kontroli co teraz jest na Okęciu. Zwłaszcza jak sie przylatuje do strefy non Schengen i ma sie dalsze połaczenie, to jest jakis dramat tam dwukrotnie juz sie zdarzyło że przez dłuzszy czas była tam jedna osoba. Pozatym kultura i uprzejmosć powinna tez wzrosnąć
Affinitor
2015-12-19 14:25
adam7691: dlaczego ma to byc zastrzeżone dla firm państwowych? Czy to kto jest właścicielem firmy przesadza o jej profesjonalnosci? Moim zdaniem nie. Obsługa polskich lotnisk to pracownicy państwowego molocha, obsługa przez nich niczym specjalnym sie nie różni od większości europejskich lotnisk, ktore sa w rękach prywatnych. Wszystko jest kwestia przestrzegania standardów.
gość_90152
2015-12-19 05:53
czas najwyzszy.to co sie dzieje na swiecie teraz tego wymaga
gość_9d62e
2015-12-18 22:26
gosc_f2f21 czy gość_a30ab nigdy nie latali, więc nie wiedzą, że na zachodnich lotniskach też kontrolę wykonują prywatne firmy. Tak to jest jak polityczne trolle ładują się na fora pasjonatów.
jjemiolo
2015-12-18 21:57
@_f2f21: co ty belkoczesz? Gdzie jest ten chaos rowniez na lotniskach? W swoim glupim politycznym zawzieciu nie widzisz co sie wokol ciebie dzieje. Czas na zimy prysznic.
adam7691
2015-12-18 21:46
abstrahując od wszystkiego .... mnie kontrole bezpieczeństwa na lotniskach prowadzone przez prywatne firmy (nie tylko w Polsce) przerażają, uważam, że to powinno być zastrzeżone dla służb państwowych
gość_9d62e
2015-12-18 21:02
Chodzi o to, by nowa władza zatrudniła swoich. Więc stworzą dla ich nową organizację, skoro nie mogą przejąć żadnej istniejącej - wszak już kiedyś były naczelny Tygodnika Solidarność Andrzej Gelberg rozwalił Miejskie Przedsiębiorstwo Taksówkowe.
gość_f2f21
2015-12-18 17:23
Moherowy - tak, zaczyna sie porzadkowanie tego kraju, bo przez 8 lat stopniowo wprowadzano chaos, rowniez w ochronie lotnisk.
gość_a30ab
2015-12-18 14:37
@9ef86 Taki rozdział jest absurdalnie prosty, np w ramach PPL tworzymy nową spółkę PLL Ochrona, która odpowiada za ochronę lotnisk i tym sposobem unijny wymóg jest spełniony.
gość_b0b0d
2015-12-18 14:26
Gosc_9ef86 jak nie wiesz o czym piszesz .....to nie pisz....Gdansk,Krakow nie maja żadnych ochroniarzy z agencji i co ???? łamią unijne przepisy ???? Konsalnet przyginał ....ale ze poprzednia wladza była przychylna to było jak było....doborze została ta szopka zakończona AMEN
gość_9ef86
2015-12-18 13:27
"...unijny wymóg rozdzielenia ochrony lotnisk od zarządzania portami" to jak sobie pan minister wyobraża spełnienie wymagań UE? czy może zaczynamy bojkot unijnego prawa, bo nie w smak nam otwarte granice, itp.?