Gość Pasażera: Frank Wagner (Lufthansa)

Gość Pasażera: Frank Wagner (Lufthansa) - Biznesowo Polska spisuje się bardzo dobrze. Według danych na koniec października, liczba osób latających do i z Polski wzrosła w ujęciu rocznym o 17,8 proc. To świetny wynik. W 2014 r. przewieziemy do i z Polski 2,1 mln pasażerów, w tym roku - choć wynik za listopad ucierpi w związku ze strajkiem - chcemy zbliżyć się do 2,5 mln - mówi w rozmowie z Pasazer.com...
16/12/2015 08:46   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_16fea 2015-12-20 17:56   
gość_16fea - Profil gość_16fea
A ja myślę że Lufthansa nie jest wcale tak konkurencyjna na lotach do Ameryki Bardziej BA Proszę pamiętać że w niemieckiej linii koszty osobowe ( piloci i pozostała reszta) stanowi duże obciążenie finansowe rozbijając to na koszt wysłania samolotu Podobnie AF Zresztą niedawno samo AF przyznało że połowa ich długodystansowych lotów jest na minusie Azja to dominacja linii bliskowschodnich Na dzisiaj dzięki temu że jest tanie paliwo kwestia płac personelu pokładowego to główny problem finansowy linii lotniczych
gość_ae4df 2015-12-17 21:22   
gość_ae4df - Profil gość_ae4df
sami eksperci. czy stać Was w ogóle na podróże lotnicze??? Klasa biznes firs czy eco jeden kit jak i tak latacie Rayan czy EzyJet? Bajkopisarze i znawcy dalekich lotów mają najwięcej do powiedzenia. Jak gdzieś jadę to stać mnie na bilet tam i z powrotem a wybieram taka linie która w dane miejsce lata i nieważne ile bilet kosztuje ale jak i czym lecę. po to jest wolny rynek i konkurencja
pablakiss 2015-12-17 11:09   
pablakiss - Profil pablakiss
@marcowy - dokladnie , a dodając ,ze latajac do Azji 2 razy w roku ,daje to calkiem spora sume ( mówa tu o pasażerach ,ktorzy musza kupic bilet z własnej kieszeni wiec naraz robi sie 12 -14 tys. )
marcowy 2015-12-17 10:35   
marcowy - Profil marcowy
a nad Atlantykiem konkurują tylko z liniami europejskimi na których poziom cenowy jest mniej więcej taki sam - czyli najważniejsza jest siatka lotów.
marcowy 2015-12-17 10:30   
marcowy - Profil marcowy
pablakiss, spokojnie wyluzuj :) ma to znaczenie ponieważ rzeczywiście rozmawialismy o Atlantyku. Azja to zupełnie inna bajka, zgadzam się z tobą że LH cenami poraża ale to inna strategia. Wiedząc że nie są w stanie konkurować z liniami bliskowschodnimi nastawiają się na pasażera miejscowego któremu oferują lot bezpośredni.
pablakiss 2015-12-17 10:14   
pablakiss - Profil pablakiss
Panie madraliński Affinitor - Dodam tylko ,ze przy 7 biletach jakie kupilem daje to zysk rzędu ok.7tys. ,a to oznacza np. ze LH zabiorę dodatkowo tylko 2 osoby a np, Turkishem czy AirFrance/KLM czy BA ,3 osoby . Czy teraz jest Pan wstanie to zrozumieć ?
pablakiss 2015-12-17 10:02   
pablakiss - Profil pablakiss
@Affinitor ,gość_4056b a to ma ,., cytuje .,.Spróbujcie wyszukać połączenie z KRK by LO np do DTW. 1sza przesiadka w WAW, potem kolejna już na UA w ORD (z nocowaniem). Cena poraża. A LH? wylatuje rano z KRK do FRA i po 2h jest start do DTW. ... Cena poraża? Nie wydaje mi sie aby ceny w LH były tak cudowne jak pisze owy gosć . Po 2 jakie to ma znaczenie przez Atlantyk czy Ocean Indyjski ? Skoro według Was LH jest taka cudowna ,wspaniała i w ogóle.
gość_e0d95 2015-12-17 09:45   
gość_e0d95 - Profil gość_e0d95
Wyniki Lufthansy z PL do USA wyglądają imponująco. Skala operacji z FRA/MUC do USA powoduje, że pozycja LH w polskich regionach jest poza zasięgiem innych operatorów. Chcąc jednak uszczknąć odrobinę tego tortu, w perspektywie czasu LOT powinien rozważyć loty z WAW do Waszyngtonu Los Angeles czy Miami, wtedy byłaby możliwość latania z polskich regionów do większej ilości miast w USA z jedną tylko przesiadką w WAW.
Affinitor 2015-12-17 02:15   
Affinitor - Profil Affinitor
pablakiss: a co ma Singapur do podrozy przez Atlantyk? Moze warto nauczyć sie czytać ze zrozumieniem?...
gość_4056b 2015-12-17 02:05   
gość_4056b - Profil gość_4056b
pablakiss: Nie pisałem o kierunkach azjatyckich. W tekście była mowa o tym jak pokaźną część paxów z PL stanowią obecnie ci latający za atlantyk. A w komentarzach jaki to lot jest zły, że z regionów operuje tylko do WAW. Myślę, że w momencie jak LO będzie operował do SIN bardziej będzie Ci się opłacało lecieć prze WAW:)
pablakiss 2015-12-17 01:46   
pablakiss - Profil pablakiss
Tu masz potwierdzenie 31 sty 2016
12:40
Warsaw
31 sty 2016
14:25
Heathrow (London)
Terminal 3
BA0011
British Airways | World Traveller | Potwierdzone
31 sty 2016
19:05
Heathrow (London)
Terminal 5
1 lut 2016
15:55
Changi (Singapore)
Terminal 1
BA0012
British Airways | World Traveller | Potwierdzone
17 lut 2016
23:20
Changi (Singapore)
Terminal 1
18 lut 2016
05:15
Heathrow (London)
Terminal 5
BA0846
British Airways | Euro Traveller | Potwierdzone
18 lut 2016
08:25
Heathrow (London)
Terminal 3
18 lut 2016
11:50
Warsaw Łączna kwota PLN 1941.54 a tu masz cene LH Najtansza opcja !! Wiec nie wiem dlaczego jaracie sie ta Lufthansa Rejs dnia niedziela, 31.01.2016 z Wrocław do Singapur
Departure time 15:10 Departure airport Wrocław (WRO) Airline company name
Lufthansa
Departure flight duration Czas trwania: 01h 20min Departure airline logo Lufthansa Departure airplane number
Flight informationsLH1373
Arrival time 16:30 Arrival airport Frankfurt/Main International Airport (FRA)
Cabin class Ekonomiczna (L)
Flight layover duration Pobyt: 05h 35min
Departure time 22:05 Departure airport Frankfurt/Main International Airport (FRA) Airline company name
Lufthansa
Departure flight duration Czas trwania: 12h 15min Departure airline logo Lufthansa Departure airplane number
Flight informationsLH778
Arrival time 17:20 "+1 dzień Arrival airport Singapur - Changi International (SIN)
Cabin class Ekonomiczna (L)
Rejs dnia środa, 17.02.2016 z Singapur do Wrocław
Departure time 23:55 Departure airport Singapur - Changi International (SIN) Airline company name
Lufthansa
Departure flight duration Czas trwania: 13h 05min Departure airline logo Lufthansa Departure airplane number
Flight informationsLH779
Arrival time 06:00 "+1 dzień Arrival airport Frankfurt/Main International Airport (FRA)
Cabin class Ekonomiczna (L)
Flight layover duration Pobyt: 07h 00min
Departure time 13:00 "+1 dzień Departure airport Frankfurt/Main International Airport (FRA) Airline company name
Lufthansa
Departure flight duration Czas trwania: 01h 20min Departure airline logo Lufthansa Departure airplane number
Flight informationsLH1372
Arrival time 14:20 "+1 dzień Arrival airport Wrocław (WRO)
Cabin class Ekonomiczna (L) Łączna cena Twoich biletów lotniczych
Wraz z opłatami i podatkami
Currency converter 2901,19 PL
pablakiss 2015-12-17 01:36   
pablakiss - Profil pablakiss
@gość_4056b - Tak? ., to prosze wpisać w wyszukiiwarke LH ,., Wro - Sin !! Dziekuje postoję ! Ceny z kosmosu . A wystarczy wklepac Waw - Singapur ,dokupic bilet L0T i cena min 800zł mniejsza ,tylko dlatego ze musze sie przesiasc wWawie a pózniej Stambule, Paryzu czy Londnie , aktualnie próbuje dokupic 2 bilety ,wiec wiem o czym mówie
gość_4056b 2015-12-16 23:58   
gość_4056b - Profil gość_4056b
Ludzie co wy gadacie? Jeśli kogoś interesuje podróż do CHI, NYC albo YTO to najlepszym rozwiązaniem jest LO via WAW. Ale jeśli kogos interesuje w zasadzie dowolne inne duże miasto za oceanem to korzystniejszy przelot znajdzie z LH. Dlaczego? Bo z MUC i FRA Lufa lata do dużo większej ilości miast bezpośrednio (plus UA) i dla takiego paxa może zaproponować jedną przesiadkę - jeszcze w Europie. Może też zaproponować korzystniejsze taryfy bo całość podróży jest przez nią operowana. Spróbujcie wyszukać połączenie z KRK by LO np do DTW. 1sza przesiadka w WAW, potem kolejna już na UA w ORD (z nocowaniem). Cena poraża. A LH? wylatuje rano z KRK do FRA i po 2h jest start do DTW. LOT nie może zaproponować tego samego, bo nie ma takich możliwości. Ten wasz jazgot jest po prostu śmieszny. Po co LOT ma wozić paxów RZE>CDG czy RZE>AMS? żeby dowozić ich AF/KL? A może powinien dowozić paxów Lufie? BA do LHR? SK do CPH? SU do MOW?
gość_d0939 2015-12-16 22:48   
gość_d0939 - Profil gość_d0939
Do Rzeszowa wraca Frankfurt na A320!!!
demar 2015-12-16 22:34   
demar - Profil demar
@marcowy: 700 tys. pax rocznie to ok. 2 tys. dziennie, a zatem 4x pełny B788 na rotacji, a zakładając niepełny samolot plus przerwy serwisowe to musieliby mieć dodatkowe 5-7 sztuk samolotów, aby takie rotacje wykonać - a to tylko teoria - bo przecież lista destynacji do których lata Lufthansa w Ameryce jest większa niż te 5-6 dodatkowych sztuk - a to oznacza rozdrobnienie miejsc.
Sprawa więc nie jest taka prosta, ale LOT musi szukać swojego miejsca. Spraw do myślenia mają aż za dużo... niech w końcu pokażą, że potrafią zarabiać pieniądze.
gość_20271 2015-12-16 20:59   
gość_20271 - Profil gość_20271
LOT-u już nic nie przekona, tzn. gdzieś za kilkanaście lat tj. parę lat po upadku ktoś wspomni że tzw. narodowy przewoźnik olewał lotniska regionalne ale kogo to będzie obchodzić? Cieszę się że LH rozwija się w regionach, zwłaszcza odsetek transferów do US jest imponujący ale to LO też oleje :)
gość_ce673 2015-12-16 17:59   
gość_ce673 - Profil gość_ce673
W Brombergu am Brache dodali tylko 1 lot tygodniowo do Frankfurtu am Mein ,a ludziska chcieliby jeszcze Monachium choćby 2x w tygodniu.
gość_42354 2015-12-16 17:07   
gość_42354 - Profil gość_42354
nie byłoby tak gdyby Lot nie zaniedbywał lotnisk regionalnych w PL
gość_96877 2015-12-16 14:49   
gość_96877 - Profil gość_96877
Mogliby zwiększyć częstotliwość z Wrocławia.
gość_a8152 2015-12-16 14:04   
gość_a8152 - Profil gość_a8152
w lublinie super
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy