China Eastern poleci do Pragi

China Eastern poleci do Pragi Szanghaj Pudong- Praga  Połączenie będzie wykonywane według poniższego rozkładu (czasy lokalne):MU707 Szanghaj Pudong 12:30 – 18:15 Praga (-2-4-6-) MU708 Praga 20:15 – 13:10 +1 Szanghaj Pudong (-2-4-6-) Airbusy A330-200 obsłużą trasę trzy razy w tygodniu - we wtorki, czwartki i soboty. Samoloty zabiorą na pokład 24 pasażerów w...
06/12/2015 10:59   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_34406 2016-04-28 16:26   
gość_34406 - Profil gość_34406
Mam nadzieję, połączenie do PVG na pewno by się przydało i byłoby opłacalne.
greg0303 2016-04-28 16:10   
greg0303 - Profil greg0303
Linie China Eastern Airlines potwierdziły zamówienie 20 samolotów A350-900 oraz 15 sztuk B787-9. Warszawa nastepnym kierunkiem ? :-)
mietek 2015-12-08 10:23   
mietek - Profil mietek
W pierwszej chwili też mnie "wzburzyło":), że China Eastern zacznie latać do Pragi, a nie do WAW. Ale tak na spokój to nie wygląda to tak źle:) Praga: Toronto, Montreal, JFK, Dubaj, Pekin, Seul i Szanghaj. Warszawa: JFK, Chicago, Toronto, Pekin, Dubaj oraz Tokio, Seul i Bangkok. Wychodzi 8 do 7 na korzyść Warszawy. Poza tym loty do JFK i Montrealu są tylko sezonowe. U nas co prawda Bangkok jest niepewny no ale póki co jest.
gość_96877 2015-12-08 09:56   
gość_96877 - Profil gość_96877
marcowy: zwracam honor :) kłania mi się ostatnio czytanie ze zrozumieniem :)
marcowy 2015-12-08 09:19   
marcowy - Profil marcowy
Małe sprostowanie: moja wypowiedż nie dotyczyła tego że Czechy turystycznie to tylko Praga i nic więcej bo oczywiście tak nie jest. Chociaż podejrzewam że pytając się standartowego turystę o Czechy wymieni tylko Pragę. Zastosowałem skrót myślowy myśląc o "lotniczych" Czechach :)
gość_9ece2 2015-12-08 00:05   
gość_9ece2 - Profil gość_9ece2
solokhumbu: Tak jak mówisz- w Czechach też jest sporo ciekawych miejsc, w tym również przy polskiej granicy. Na przykład Teplice nad Metuji jest bliżej WRO niż PRG i porównywalnie (czasowo) do PED.
gość_bb0a1 2015-12-07 21:41   
gość_bb0a1 - Profil gość_bb0a1
a propos ekonomii to nasi rodacy ( tania siła robocza :) ) pracują w Czechach a niestety odwrotnie nie, i tak można podsumować i porównać potencjał ekonomiczny obu krajów.
gość_e6cb0 2015-12-07 21:27   
gość_e6cb0 - Profil gość_e6cb0
Korean lata do Pragi, bo zainwestowal w CSA ale wg bookingow to połączenie jest typową wydmuszką i wożeniem grup turystycznych do Pragi, ale zarobku nie ma żadnego. Longhaule do Ameryki Pn to typowe rotacje sezonowe, z minimalną klasą biznes - również grupy turystyczne. Nie ma co rozpoczynać latania longhaul, jeśli nie zapełni się klasy biznes i nie będzie miało się cargo - stąd LOTowski pomysł z Bangkokiem to dla mnie porażka, bo tam biznes żaden - a na klasie ekonomicznej zarabia się oferując chartery. LOT już lata do Chin w codeshare z Air China, rynek wciąż jest mały, więc nie dziwię się, że Chińczycy wybierają po sąsiedzku - Etihad również lata do Mińska w regionie, bo wie, że EK i QR latają do innych stolic, więc nie pchają się tam. Zatem nie ma co narzekać, że Chińczycy wybrali Pragę - widać Warszawa już jest wystarczająco nasycona przez LOT, EK, LH przed FRA itd.
gość_89080 2015-12-07 20:43   
gość_89080 - Profil gość_89080
@solokhumbu, Polska to też wspaniały kraj, tyle że większość Polaków swego nie zna, a cudze chwali...
A na przykład Singapore Airlines jest w Star Alliance, ma code-share z LOT-em, a nie lata do Polski, chociaż bardzo by się to przydało.
gość_5caa5 2015-12-07 19:25   
gość_5caa5 - Profil gość_5caa5
A moze łatwiej to bedzie Państwu pojąć, ze oprócz EK wszystkie linie latające na szerokokadłubowych maszynach do PRG nalezą do sojuszu Sky Team i liczą na strumien pasażerów tranzytowych których to bedzie im dostarczało CSA! Żadna linia ze Stara lub One World tam nie przylatuje licząc na tranzyty. A jesli policzy sie wszystkie rejsy dalekodystansowe w WAW i PRG to wydaje mi sie, ze ta pierwsza ma ich wiecej :)
gość_b3f95 2015-12-07 19:23   
gość_b3f95 - Profil gość_b3f95
Z Warszawy do Chin lata LOT, więc naturalnym wydaje się, że chińskie linie mogłyby latać do Krakowa, jednak zbyt krótka DS z niskim oprzyrządowaniem to blokada nie do przejścia.
solokhumbu 2015-12-07 19:10   
solokhumbu - Profil solokhumbu
Niestety, ale muszę zgodzic się z #96877 - ale ani Marcowy, ani 8563a nie są w tym poglądzie osamotnieni. Polakom Czechy kojarzą się turystycznie li-tylko z Pragą, a kuchnia z knedliczkami (BTW Czesi używają raczej słowa: knedliky, a knedlicky to zdrobnienie używane wobec np. dzieci :) ). Nasz południowo-zachodni sąsiad oferuje (jak na swój obszar) mnóstwo niesamowitych miejsc: skalne miasta relatywnie blisko naszej granicy, piękne uzdrowiska na Zachodzie kraju, winne ścieżki na MOravach, maownicze miasteczka: Telc, Trebic, Krumlov, Litomyś, aby wymienić tylko te słynniejsze. Do tego wiele mniej znanych pasm górskich, choćby dzieka Szumawa czy majestatyczne Jeseniky. Czechy to naprawdę wspaniały kraj: blisko, swojsko, ceny przyjazne, język niemal nasz!

A z tym, że narodowy przewoźnik - o kant d*** roztrzask to wiadomo - to liga jeszcze niżej niż LO...
gość_96877 2015-12-07 15:33   
gość_96877 - Profil gość_96877
gość_8563a, marcowy: Wy chyba nigdy w Czechach nie byliście? ;)
gość_8563a 2015-12-07 14:37   
gość_8563a - Profil gość_8563a
Prawda, Praga jest chyba najbardziej rozpoznawalną stolicą naszej części Europy, ale na tym czeska turystyka praktycznie się kończy. My mamy jeszcze Kraków, Wrocław i cały piękny Dolny Śląsk, Wieliczka, Zamość, Oświęcim, eleganckie Trójmiasto, dostęp do morza i dużo pięknych gór. Osobiście jestem dobrej myśli. Mam nadzieję, że w 2016 roku jakąś linia ogłosi bezpośrednie połączenia z Warszawą (typuje SQ albo jakąś chińską linię lotniczą.
marcowy 2015-12-07 11:05   
marcowy - Profil marcowy
Koledzy bez jaj, co wy tam piszecie ..... Czechy to tylko Praga i nic więcej. Ich narodowy przewoźnik jest jeszcze bardziej w w czarnej d... niż LOT bo ten przynajmniej ma jakiś pomysł i somoloty. Siłą biznesu Polski jest własnie rozbicie na regiony a nie tylko skumulowanie w stolicy. Porównajcie sobie chociażby takich przewoźników jak SAS, LH czy Finnair w Polsce czy Czechach, jak się rozwijają u nas a jak tam - a nie są to emigracyjni przewoźnicy.
smok1 2015-12-07 10:39   
smok1 - Profil smok1
@gość_89080 - 10 milonów Czechów (i sporo Słowaków) lata z Pragi, do której ma badzo wygodny i szybki dojazd. A dojazd lądem jest jaki jest - wciąż dwa największe miasta w Polsce połączone są wąską dróżką przechodzącą przez miasteczka (DK7). Trochę lepiej jest jeśli chodzi o Łódź, Wrocław i Poznań, ale dojazd z Trójmiasta już nie wygląda tak różowo - niby jest A1, ale "co chwila" są korki do bramek. Jest duży postęp, zwłaszcza jeśli chodzi o kolej ale wciąż odstraszająco dla nie-Warszawiaków brzmi brak stacji pod Okęciem i konieczność kolejnej już przesiadki w podróży. Inna sprawa że powyższe się za jakiś czas zmieni (tzn zaufanie do kolei i poprawa dróg), więc przypływ paz do WAW będzie większy. Dwa dodatkowe czynniki w Polsce to polityka cenowa przy codeshare z LO - dolot do WAW podbija cenę połączenia o jakieś 700 złotych wobec opcji lotu z WAW (dla niekumatych którzy nie zauważyli słowa "codeshare": JEDEN bilet KRK-WAW-DOH-HND). A taka różnica przeważnie wystarcza na to żeby polecieć z regionu LH i mieć jedną przesiadkę (FRA/MUC a nie WAW i DOH). Więc drugim i równocześnie niejako trzecim czynnikiem są w Polsce silne porty regionalne i bardzo silna obecność na nich konkurencyjnych przewoźników hubowych (głównie LH).
gość_943b9 2015-12-07 10:19   
gość_943b9 - Profil gość_943b9
Trochę się dziwię wielkiemu zdziwieniu. Nie jest żadną tajemnicą, że Praga to najpopularniejsza turystycznie stolica w tej części Europy i w tym względzie ciężko z nią konkurować Warszawie. O wiele bardziej jednak zaskakuje, to że nikt nie wspomina bądź co bądź, że LOT mimo wielu problemów rozwija połączenia dystansowe, a CSA ledwo zipie. WAW i tak będzie miała ich więcej, a przyjdzie i czas na nowych dużych przewoźników. W przyszłym roku, szykuje się kilka wydarzeń, które bardzo wypromują nasz kraj (ŚDM, szczyt NATO), to wszystko ma wpływ na promocję i rozpoznawalność.
gość_5783d 2015-12-07 10:17   
gość_5783d - Profil gość_5783d
No naprawdę PRG ma lepiej. Delta lata sezonowo tylko do JFK. Podobnie Air Transat i Air Canada Rouge. Jedynie Hainan lata cały rok do Pekinu i Korean do Seulu. Qataru w ogóle nie ma dlatego Emirates może sobie latać na większej maszynie. China to akurat fajny kierunek i super jakby był w WAW ale nie przesadzajmy. U nas LOT lata jednak całosezonowo te swoje longhaule. Gdyby LOT upadł to pewnie wszyscy ci przewoźnicy co są w PRG byliby i w WAW. Teraz im się po prostu nieopłaca. No bo zawsze jest groźba, że otworzą nową trasę np. Szanghaj czy Montreal a LOT wejdzie na ten sam rynek i potencjalna linia straci mnóstwo kasy jaką muszą przeznaczyć na promocję i uruchomienie połączenia, umowy codeshare itd.
gość_96877 2015-12-07 09:18   
gość_96877 - Profil gość_96877
Cóż, nikt nie traktuje Polski jako stabilnego, godnego uwagi partnera. Co Polak lubi płacić grosze, a wymagać, jakby płacił miliony...
gość_2fb52 2015-12-07 09:16   
gość_2fb52 - Profil gość_2fb52
To proste. Praga to magnes turystyczny, marka rozpoznawalna na calym swiecie.
Co nie znaczy, ze Warszawa tu jest gorsza.
Polska jest o wiele wieksza, ma na pewno potencjal wiekszy, fakt, latanie strasznie kuleje, ale znowu az tragicznie nie jest. Porownujac oczywiscie z tym co w przeszlosci bylo.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy