gość_35fba
2015-12-03 20:53
Nie zapominajmy, że RYR od dawna myśli o samodzielnych lotach za Atlantyk. Najpierw wejdzie w sojusz z BA a potem przejmie pasażerów BA. Podobny sojusz ma z Norwegianem. Możliwość sprzedaży biletów z przesiadką da mu dużą przewagę nad tradycyjnymi przewoźnikami.
gość_8185f
2015-12-03 07:57
FR nie chodzi o wejście na LHR. Jemu chodzi o wzrost sprzedaży w głównym hubie w STN. Tak żeby nie musiał sprzedawać lotów po 39zl. BA zyska dostęp do lotnisk do których nigdy by nie latał, jak RZE (pozdrowienia Moherowa), SZZ, KTW itp. Dając mnóstwo pasażerów do hubu w LHR i może LGW... tak jak AF pasazer pewnie bierze na siebie transfer między lotniskami (orly i cdg), lub w BA LHR LGW... pozwoli to wypełnić samoloty obu firm pasażerami 'transferowymi'. Ciekawy jestem czy będzie można latać na bilecie BA na połączeniach Ryanair, np. SZZ-STN-LPA.
Ryanair jednak nie zyskuje tu tak bardzo jak BA... ciekawe jak miałaby wyglądać ta umowa od srodka
gość_5a523
2015-12-02 17:46
Może to sposób na otrzymanie przez FR slotów na LHR. Nieźle kombinuje O'Leary.