Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Kelo, no w sumie mądrze mówisz ;)
garcba: Wzrost rzędu 150tys to nie jest mało zwłaszcza, że niektóre PL porty nie mają szans w najbliższej przyszłości w ciągu 12mc tyle obsłużyć, a tu niezadowolenie z prognozowanych ponad 3,2mln..." czy sufit na łeb się Wam nie spadł"- cytując klasyka : ) Lipsk, które ma podobny profil działalności co lotnisko w Pyrzowicach obsługuje 2-2.5mln od 20 lat notując minimalne wzrosty i spadki (jak i zresztą wiele lotnisk na zachodzie) :) Dlatego zamiast marudzić, że mogłoby być o milion więcej co roku, proponuję cieszyć z każdego przyrostu pasażerskiego r/r, który wiecznie trwać nie będzie.
mechanik59
2015-12-06 14:18
To i tak dobrze, były okresy że Wizz przez dwa lata nie ogłaszał nowych połączeń, tylko kasował. Do maja wzrosty, a w czerwcu może być ciężko brak EIN przez 16 dni.
Katowice planują w 2016r. obsłużyć 3,2mln pax. Czyli zakładając, że w tym roku będzie 3,05mln to w 2016r. będzie tylko o 150 tys więcej pasażerów. Czyli chyba nie spodziewają się dużej ilości nowych połączeń... Kraków powinien dać jakieś korepetycje z tego zakresu :D :D
na to nie mozna kupić biletów, po prostu widnieje w systemie i dlatego podejrzewałem że jest to lot służbowy
gość_c22ca
2015-12-03 11:26
@marcowy, uważasz, żeby wyczarterować samolot oraz kilka miejsc hotelowych dla prezesa oraz kilku pracowników trzeba uruchamiać to w systemie sprzedaży? :)
gość_45c80
2015-12-03 10:27
marcowy: ten lot to powrotny przelot z corocznej imprezy firmowej w BUD. Ale faktycznie, może też coś szykują, bo pierwszy raz robią taki lot
gość_e1367
2015-12-03 09:51
Podziwiam, że pomimo tak marnej ilości lotniczych operatorów idą stabilnie do przodu. Stać ich na więcej przy najlepszej infrastrukturze po Warszawie i najgęstszym zaludnieniu w Polsce dobrym skomunikowaniu autostradami z Czechami i Słowacją to jednak nie widać perspektyw na przyciągnięcie choćby jednego tradycyjnego przewoźnika i otwarcia nowych kierunków. LH rozwija się w KRK a kiedyś poza WAW w KTW mieli główne biuro i jedyne połączenie z regionami. Dzisiaj nawet nie próbują uruchomić połączenia z MUC czy STT choć na nie jest zapotrzebowanie. A o Turynie to dawno zapomniano i nikt tej luki nie chce wykorzystać. Nie wiadomo co w tym porcie jest takiego, że po prostu przewoźnicy omijają go szerokim łukiem. Nie widać żadnej konkurencji a to dla rozwoju tego portu jest bardzo niekorzystne. Zarząd chyba zbyt mało się angażuje bo niejakiej reklamy nie widać a strona internetowa to powinna dostać wyróżnienie za najbardziej zaniedbaną i nieaktualną swoją edycję. Po prostu strona internetowa lotniska jest fatalna.
jest u nich w systemie dziwne połączenie BUD-KTW-GDN na bodajże 10 grudnia, wygląda to na konferencje
mechanik59
2015-12-02 22:29
A co do A321 to dopiero w 2017 ma się pojawić, tak napisali na fb ktw.
gość_0e72d
2015-12-02 22:23
mechanik59: a ja myślę, że to będzie 17 grudnia- trzecie urodziny LUZ:)
mechanik59
2015-12-02 21:41
Myślę, że już w grudniu się Wizz ujawni, tak jak rok temu 18 grudnia.
gość_7a758
2015-12-02 19:06
Ciekawe jakie nowe kierunki otworzy Wizz? :)
gość_16fea
2015-12-02 17:25
Gratulacje
gość_9d54f
2015-12-01 15:03
Szkoda, że nie są razem ;) Wtedy obsłużyłyby prawie 8mln ;)
No chyba nie, bo w Krakowie też +12% :)
Czyli są tak samo świetne.
Powiem tylko, że KTW stać na więcej! :P
gość_9b2b1
2015-12-01 12:36
Po co zaczynasz głupią dyskusję? Wynik bardzo dobry, w KRK pewnie lepszy - ot tyle. Żeby jakikolwiek region (poza warszawskim) mógł się pochwalić taką siatką połączeń regularnych i czarterowych co mieszkańcy miast, które mają te dwa lotniska pod nosem to jeszcze możnaby dyskutować. A tak - głupia zaczepka.
moherowy
2015-12-01 12:20
Gratulacje dla Katowic
PS. I zaraz się zacznie, jakie te KTW są świetne, a KRK ble i odwrotnie ;)