airberlin kasuje loty z Gdańska

airberlin kasuje loty z Gdańska Zamknięcie połączenia do Gdańska to element nowej strategii airberlin, która zakłada koncentrację na trasach długodystansowych i redukcję oferowania na połączeniach europejskich.Ostatnie loty zostaną wykonane w niedziele 3 kwietnia 2016 r. Do tej pory airberlin będzie obsługiwał trzy rejsy dziennie na trasie Berlin-Tegel - Gdańsk.Przewoźnik potwierdził już zamknięcie...
16/11/2015 11:51   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
marcowy 2015-11-24 11:32   
marcowy - Profil marcowy
Rzym skasowali dlatego że maszyna poleciała do Lublina. Owszem był sezonowy ale latał zawsze do końca pażdziernika a w tym roku skasowali go pod koniec wrzesnia. Było to najsłabsze jesienne połączenie Wizza i poleciało na odstrzał - LUZ musiał dostać maszynę a szósta nie do końca zimą jest potrzebna. Na pewno wróci wiosną do Gdańska.
gość_7ba16 2015-11-22 23:15   
gość_7ba16 - Profil gość_7ba16
Rzym z Gdańska jest połączeniem sezonowym... a nie zniknęło dlatego że słabo się sprzedawało!!! Co za brednie i puszczanie w sieć kłamliwych informacji!!!
bpsilver 2015-11-22 20:52   
bpsilver - Profil bpsilver
Szkoda bo oferta przewoznikow nie ze Star i tak jest bardzo uboga z Gdanska. Bede mial chociaz okazje leciec na tej trasie na poczatku Marca.
gość_07eda 2015-11-17 17:59   
gość_07eda - Profil gość_07eda
"patrząc na rozkład wizz'a na lato 16 wydaję się że sprawa 6 maszyny jest raczej aktualna" - mylisz sie. Na chwile obecna letni rozklad Wizza jest ulozony dokladnie pod 5 maszyn a Rzymu nie ma w tym rozkladzie.
gość_a24ab 2015-11-17 11:40   
gość_a24ab - Profil gość_a24ab
Rozmawiałem z załogą W6 i duza maszyna trafi do GDN w 2016
gość_cddd1 2015-11-17 09:51   
gość_cddd1 - Profil gość_cddd1
mekki, nie jest prawdą że wizz skasował Rzym, gdyż to połączenie jest połączeniem sezonowym...., patrząc na rozkład wizz'a na lato 16 wydaję się że sprawa 6 maszyny jest raczej aktualna....
usuniety 2015-11-17 09:29   
usuniety - Profil usuniety
Niestety ale na forum sa rozpowszechniane jakies dziwne informacje. Otoz Wizzair zabral szosta maszyne z Gdanska zaraz po wakacjach i umiescil ja w Lublinie. Wraz z relokacja maszyny, zniknelo polaczenie do Rzymu z GDN, ktore sie sprzedawalo najslabiej. Co do A321 w GDN to nigdzie nie bylo o tym mowy, pierwsze maszyny trafia przeciez do WAW i BUD i w 2016 zaden wiekszy airbus nie trafi do Gdanska.
spotter10 2015-11-17 08:15   
spotter10 - Profil spotter10
AB latał do GDN na DH4 za pierwszym razem, ale wtedy mieli słabo ułożony rozkład. Tylko jedna rotacja dziennie i to w słabych godzinach. Teraz to było zupełnie co innego. 3 rotacje i dobrze ułożone.
Natomiast wszystko pozostałe co my tutaj piszemy, to są domniemania i domysły. Oficjalny powód został podany i tyle. Niestety nikt z nas nie siedzi w głowie zarządzających AB i nie jest w stanie odczytać ich prawdziwych powodów.
Wizz wycofał 6. maszynę z GDN, ale nie skasował połączeń. Utrzymał taką samą siatkę połączeń, a nawet ją rozszerzył. Powód dlaczego jej nie ma w GDN - tego też nie wiemy. Ale moim zdaniem to jest kwestia czasu a ta 6. maszyna się ponownie pojawi.
gość_e9110 2015-11-17 06:46   
gość_e9110 - Profil gość_e9110
Gość_290c6 skąd masz info?
gość_50884 2015-11-17 06:26   
gość_50884 - Profil gość_50884
gość_f609d najslabsza trasa w PL?
Pod jakim wzgledem?
A czemu jestes taki pewien KRK czy WAW, jaka krysztalowa to
mowi znaffco?
gość_290c6 2015-11-16 23:22   
gość_290c6 - Profil gość_290c6
A321 w GDN od czerwca 2016 wraca jako szósta maszyna do bazy
Wcześniej bo w maju FR wstawi do swojej gdańskiej bazy drugi samolot
gość_531fc 2015-11-16 23:11   
gość_531fc - Profil gość_531fc
Polityka AB jest dość dziwna. 3 rejsy dziennie, dobrze wypełnione samoloty, może jest coś czego my nie wiemy. Z Oslo też się wycofali, mimo dużego zainteresowania i też były to 2-3 rotacje dziennie.
gość_43871 2015-11-16 22:29   
gość_43871 - Profil gość_43871
od dawna niestety już nie ma 6 maszyny wizz w GDN :(
gość_83304 2015-11-16 22:06   
gość_83304 - Profil gość_83304
O co chodzi z tym szóstym wizzem ? Przecież jest zbazowany od 20 czerwca
gość_07eda 2015-11-16 21:46   
gość_07eda - Profil gość_07eda
Strata po odejsciu AB zostanie odrobiona przez LOT na trasie do KRK oraz SAS na trasie do Arlandy. To beda trzy loty dziennie na smiglakach czyli na to samo wyjdzie. To czy beda 4 miliony w przyszlym roku zalezy od tego czy wejdzie jakis nowy przewoznik albo czy Ryanair cos dorzuci. Wizzair mimo zmniejszenia bazy o jedna maszyne zwieksza oferowanie ale czy na tyle by GDN dobil do 4 baniek? Raczej watpie.
Kelo 2015-11-16 21:40   
Kelo - Profil Kelo
gość_aa6eb: Mnie to lotto czy AB całkiem z Polski wyjdzie, przy tej ilości linii w WAW/KRK to nic nie znaczy (wyjdzie AB to wejdzie Germanwings) Pisałem tylko żeby sobie czekał wytrwale gość_9318b jeśli się nudzi, więc nie wiem czemu się do mnie zwracasz w poście swoim.
gość_aa6eb 2015-11-16 21:35   
gość_aa6eb - Profil gość_aa6eb
@Spotter10: to raczej nie kwestia Saaba. AB latał do KGD Dashem i połączenie zostało zamknięte. A co z TXLPRG i TXLBLL? Tam też latają Saaby. Czy na kwietniowe rejsy można kupić bilety?

@Affinitor: kiedy LOT dawniej latał do TXL to rzeczywiście nie szło mu najlepiej, ale siatka wschodnio-europejska była slabiutka. W S16 LO będzie latał jak policzylem do 23 punktów w Europie Środkowo-Wschodniej, dodatkowo PEK, NRT, ICN. Więc jest dobra oferta tranzytowa vis WAW. Mogą też wyciągać bardziej wrażliwy na cenę ruch atlantycki w biznesie i Premium. Słyszałem, ze LOT zaczął przyciągać coraz wiecej Szwedów i Austriaków na swoje rejsy atlantyckie, których wozi w biznesie i Y+. To samo możnaby robić z Berlinczykami. LOTowska klasa C i Y+ jest dobrze oceniana, a że sprzedawana jest ciut taniej niż rejsy bezpośrednie OS i SK, więc mały i średni biznes z VIE i STO coraz chętniej lata LOTem za Atlantyk.
gość_6f2b6 2015-11-16 21:25   
gość_6f2b6 - Profil gość_6f2b6
Odstraszył ich nowy ILS II kategorii.
spotter10 2015-11-16 21:18   
spotter10 - Profil spotter10
gość_9318b -> mi tego powtarzać nie trzeba. Tylko że to w przypadku AB nie ma uzasadnienia, bo z ich połączenia korzystał głównie ruch biznesowy, a nie turystyczny. A ten był w stanie zapłacić więcej za bilety. Tutaj przyczyny trzeba szukać gdzie indziej, niż rentowność połączenia. Ja jestem w stanie najbardziej uwierzyć w to, że pozbywają się Saab'ów, zaś DH4 wolą dać gdzie indziej.
gość_f609d 2015-11-16 21:17   
gość_f609d - Profil gość_f609d
To ze AB skasowa najslabasza swoja trase w PL, to od razu nie oznacza ze skasuja polaczenie do WAW czy KRK. Rozumiem ze zawiedzeni pasazerowie (lub klikacze) z triCity by poprawic sobie samopoczucie wieszcza rychly koniec AB w PL ;) Ale nie przesadzajcie ;) Jedynie moga byc zawiedzeni fani innych regionalnych lotnisk w PL, ktorzy nabijali posty ze niebawem pojawi sie AB np. BZG, POZ, WRO, KTW, RZE czy LUZ ;)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy