Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Rzym skasowali dlatego że maszyna poleciała do Lublina. Owszem był sezonowy ale latał zawsze do końca pażdziernika a w tym roku skasowali go pod koniec wrzesnia. Było to najsłabsze jesienne połączenie Wizza i poleciało na odstrzał - LUZ musiał dostać maszynę a szósta nie do końca zimą jest potrzebna. Na pewno wróci wiosną do Gdańska.
gość_7ba16
2015-11-22 23:15
Rzym z Gdańska jest połączeniem sezonowym... a nie zniknęło dlatego że słabo się sprzedawało!!! Co za brednie i puszczanie w sieć kłamliwych informacji!!!
bpsilver
2015-11-22 20:52
Szkoda bo oferta przewoznikow nie ze Star i tak jest bardzo uboga z Gdanska. Bede mial chociaz okazje leciec na tej trasie na poczatku Marca.
gość_07eda
2015-11-17 17:59
"patrząc na rozkład wizz'a na lato 16 wydaję się że sprawa 6 maszyny jest raczej aktualna" - mylisz sie. Na chwile obecna letni rozklad Wizza jest ulozony dokladnie pod 5 maszyn a Rzymu nie ma w tym rozkladzie.
gość_a24ab
2015-11-17 11:40
Rozmawiałem z załogą W6 i duza maszyna trafi do GDN w 2016
gość_cddd1
2015-11-17 09:51
mekki, nie jest prawdą że wizz skasował Rzym, gdyż to połączenie jest połączeniem sezonowym...., patrząc na rozkład wizz'a na lato 16 wydaję się że sprawa 6 maszyny jest raczej aktualna....
usuniety
2015-11-17 09:29
Niestety ale na forum sa rozpowszechniane jakies dziwne informacje. Otoz Wizzair zabral szosta maszyne z Gdanska zaraz po wakacjach i umiescil ja w Lublinie. Wraz z relokacja maszyny, zniknelo polaczenie do Rzymu z GDN, ktore sie sprzedawalo najslabiej. Co do A321 w GDN to nigdzie nie bylo o tym mowy, pierwsze maszyny trafia przeciez do WAW i BUD i w 2016 zaden wiekszy airbus nie trafi do Gdanska.
spotter10
2015-11-17 08:15
AB latał do GDN na DH4 za pierwszym razem, ale wtedy mieli słabo ułożony rozkład. Tylko jedna rotacja dziennie i to w słabych godzinach. Teraz to było zupełnie co innego. 3 rotacje i dobrze ułożone.
Natomiast wszystko pozostałe co my tutaj piszemy, to są domniemania i domysły. Oficjalny powód został podany i tyle. Niestety nikt z nas nie siedzi w głowie zarządzających AB i nie jest w stanie odczytać ich prawdziwych powodów.
Wizz wycofał 6. maszynę z GDN, ale nie skasował połączeń. Utrzymał taką samą siatkę połączeń, a nawet ją rozszerzył. Powód dlaczego jej nie ma w GDN - tego też nie wiemy. Ale moim zdaniem to jest kwestia czasu a ta 6. maszyna się ponownie pojawi.
gość_e9110
2015-11-17 06:46
Gość_290c6 skąd masz info?
gość_50884
2015-11-17 06:26
gość_f609d najslabsza trasa w PL?
Pod jakim wzgledem?
A czemu jestes taki pewien KRK czy WAW, jaka krysztalowa to
mowi znaffco?
gość_290c6
2015-11-16 23:22
A321 w GDN od czerwca 2016 wraca jako szósta maszyna do bazy
Wcześniej bo w maju FR wstawi do swojej gdańskiej bazy drugi samolot
gość_531fc
2015-11-16 23:11
Polityka AB jest dość dziwna. 3 rejsy dziennie, dobrze wypełnione samoloty, może jest coś czego my nie wiemy. Z Oslo też się wycofali, mimo dużego zainteresowania i też były to 2-3 rotacje dziennie.
gość_43871
2015-11-16 22:29
od dawna niestety już nie ma 6 maszyny wizz w GDN :(
gość_83304
2015-11-16 22:06
O co chodzi z tym szóstym wizzem ? Przecież jest zbazowany od 20 czerwca
gość_07eda
2015-11-16 21:46
Strata po odejsciu AB zostanie odrobiona przez LOT na trasie do KRK oraz SAS na trasie do Arlandy. To beda trzy loty dziennie na smiglakach czyli na to samo wyjdzie. To czy beda 4 miliony w przyszlym roku zalezy od tego czy wejdzie jakis nowy przewoznik albo czy Ryanair cos dorzuci. Wizzair mimo zmniejszenia bazy o jedna maszyne zwieksza oferowanie ale czy na tyle by GDN dobil do 4 baniek? Raczej watpie.
gość_aa6eb: Mnie to lotto czy AB całkiem z Polski wyjdzie, przy tej ilości linii w WAW/KRK to nic nie znaczy (wyjdzie AB to wejdzie Germanwings) Pisałem tylko żeby sobie czekał wytrwale gość_9318b jeśli się nudzi, więc nie wiem czemu się do mnie zwracasz w poście swoim.
gość_aa6eb
2015-11-16 21:35
@Spotter10: to raczej nie kwestia Saaba. AB latał do KGD Dashem i połączenie zostało zamknięte. A co z TXLPRG i TXLBLL? Tam też latają Saaby. Czy na kwietniowe rejsy można kupić bilety?
@Affinitor: kiedy LOT dawniej latał do TXL to rzeczywiście nie szło mu najlepiej, ale siatka wschodnio-europejska była slabiutka. W S16 LO będzie latał jak policzylem do 23 punktów w Europie Środkowo-Wschodniej, dodatkowo PEK, NRT, ICN. Więc jest dobra oferta tranzytowa vis WAW. Mogą też wyciągać bardziej wrażliwy na cenę ruch atlantycki w biznesie i Premium. Słyszałem, ze LOT zaczął przyciągać coraz wiecej Szwedów i Austriaków na swoje rejsy atlantyckie, których wozi w biznesie i Y+. To samo możnaby robić z Berlinczykami. LOTowska klasa C i Y+ jest dobrze oceniana, a że sprzedawana jest ciut taniej niż rejsy bezpośrednie OS i SK, więc mały i średni biznes z VIE i STO coraz chętniej lata LOTem za Atlantyk.
gość_6f2b6
2015-11-16 21:25
Odstraszył ich nowy ILS II kategorii.
spotter10
2015-11-16 21:18
gość_9318b -> mi tego powtarzać nie trzeba. Tylko że to w przypadku AB nie ma uzasadnienia, bo z ich połączenia korzystał głównie ruch biznesowy, a nie turystyczny. A ten był w stanie zapłacić więcej za bilety. Tutaj przyczyny trzeba szukać gdzie indziej, niż rentowność połączenia. Ja jestem w stanie najbardziej uwierzyć w to, że pozbywają się Saab'ów, zaś DH4 wolą dać gdzie indziej.
gość_f609d
2015-11-16 21:17
To ze AB skasowa najslabasza swoja trase w PL, to od razu nie oznacza ze skasuja polaczenie do WAW czy KRK. Rozumiem ze zawiedzeni pasazerowie (lub klikacze) z triCity by poprawic sobie samopoczucie wieszcza rychly koniec AB w PL ;) Ale nie przesadzajcie ;) Jedynie moga byc zawiedzeni fani innych regionalnych lotnisk w PL, ktorzy nabijali posty ze niebawem pojawi sie AB np. BZG, POZ, WRO, KTW, RZE czy LUZ ;)