Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_c6811
2015-11-17 09:32
Ile potrwa naprawa i kiedy SP-LRA może wrócić do służby ? Chyba jak zdecydują w jaki sposób będzie prowadzona naprawa, powinno już pójść szybko ?
gość_a96cf
2015-11-17 07:25
Oznacza tyle co odkształcone poszycie, odklejone podłużnice i wzmocnienia wokół obszaru uszkodzenia a struktura wzmacniająca wokół luku dostępu do przedziału elektronicznego jest skomplikowana wiec i naprawa jest skomplikowana.
gość_896a1
2015-11-16 12:03
A co to oznacza "poważne uszkodzenia" dreamlinera SP-LRA? Uszkodzenie poszycia czy gorzej?
gość_2346c
2015-11-16 10:45
Co potencjalnie taka drabinka mogła az tak poważnie uszkodzić ???
gość_e813a
2015-11-15 23:49
Gość_ce456 Obawiam się, że w kwestii tych poważnych uszkodzen masz rację.....
gość_e813a
2015-11-15 23:44
Trochę szkoda, że nie stać w przyszłym roku na siódmego Dreamlinera. Ciekawe czy stać za to na utrzymanie trzech paliwożernych 737 400. Obawiam się, że sytuacja LOT wcale nie jest taka genialna. Oby nie.
gość_c7c22
2015-11-15 19:41
gość_ce456 dzięki za informację. Komunikat od LOT byłby wskazany.
gość_67964
2015-11-14 18:43
gość_1d56d: Podasz jakiś link do tej informacji? Coś nie wieżę aby ani Lot, ani rainbow tours nie chwaliło się tym faktem że dreamlinerem będą wycieczki w 2017 i 2018 roku.
Nawet informacji na pasazer.com nie było. ;)
gość_75825
2015-11-14 16:35
Mówienie o jakichkolwiek zmianach na zwiększenie lub zmniejszenie floty na 15 minut przed wystrzeleniem w kosmos obecnego zarządu, to jest przecież tylko jałowa gadka.
gość_ce456
2015-11-14 09:39
SP-LRA został uszkodzony przez brak nadzoru mechaników LOTAMS przy tankowaniu samolotu co spowodowało, że pod przyrastającą masą paliwa osiadł na amorach (normalne) i nadział się kadłubem na drabinkę. Przyjechała ekipa Boeinga i mają problem bo uszkodzenia są bardzo poważne i kosztowne.
gość_e9b52
2015-11-13 12:51
Jak się nie mylę to w tym roku miały być przedstawione jeszcze 2 dodatkowe kierunki
dalekodystansowe ??
gość_3391a
2015-11-13 08:13
Wszyscy są zadowoleni z tych czarterów, a tylko potwierdza to ich ogromna liczba w tym roku.
gość_1d56d
2015-11-13 07:35
@gość_67964: LOT podpisał w tym roku umowę z Rainbow na dwa kolejne sezony.
gość_a940b
2015-11-13 01:05
Jak to jest ze we flocie LOTu mialo byc 8 x B787 do 2017r i jeszcze mieli zamowic 8-10 x B787/A330 neo? To ze plany i strategia az tak gwaltownie sie zmieniaja jest brak odpoweidzialnosci zarzadu LOTu. Totalny absurd!
Aby narodowy przewoznik kraju ktorzy ma ludnosc 38 mln (plus duza polonia) mial tylko 6 samolotow long haulowych jest smutny zart. np Finnair ma nawet 16 samolotow (ludnosc 6m), Swiss 29 samolotow (ludnosc 8m), Austrian 11 samolotow (ludnosc 11m), TAP 28 samolotow (ludnosc 11m) juz nie bede mowil o BA, LH i AF.
USA:
LOT oddal nie ktore trasy dla LH i Austrian, np Newark, To jest skandal. Maja sloty do Newark, wiec dlaczego tam nie chce latac, skoro jest tam bardzo duzy i dochodowy rynek?
Jak LOT latal do NY i Chicago tak i tylko lata. Jest to brak wizji i planu rozwoju firmy. Na lato 2016r powinni otworzyc nowe bezposrednie rejsy nie tylko to Newark ale tez do LA.
Azja:
Peking dobra, ale jeszcze jest Hong Kong i Szanghaj
Singapore: stolica biznesowa w Azji. Znow duza szansa cos tutaj budowac z SQ.
New Delhi: aby nie miec Indii na mape siatki polaczen jest absurd
Tokio: u konciu beda nowe rejsy....brawo!
Seoul: brawo!
Bangkok: brawo - tylko lepiej beda stale rejsy a nie czarterowe (polacy tam teraz lataja Air Ukraine, Aeroflot i Emirates). Thai Airways tonie dzieki konkurencji od Emirates. Silny sojusz miedzy LOTem i Thai na trasie Europa-Azja-Australia na pewno pomogla.
Najgorze jest to ze LOT nie zadnych formalnych umowy code share od Azji (Peking/Tokio) do Australii. Wspolpraca z liniami w Star Alliance i LOT mogla byc wiele lepsza.
LOT ma wielka szanse budowac silnego HUBu w Warszawie, w centrum Europy, ale do tego potrzebuje silna flote sprzetu dalekodystansowe. Bez minium 16 takich samolotow, nie bedzie mial szansy.
gość_67964
2015-11-12 23:24
No właśnie czartery na za rok nie są pewne. Lot podpisał umowę na dwa lata, więc do kwietnia 2016. Więc czy podpisze nową na za rok- zobaczymy ;)
gość_c7c22
2015-11-12 20:13
A co z pierwszym Dreamlinerem SP-LRA, miał być trzy tygodnie na przeglądzie, a jest 1,5 miesiąca i cisza.
gość_d0a08
2015-11-12 18:56
Aktualnie bardziej jestem zainteresowany zamówieniem średniego zasięgu niż sprawą B787. Ale to jeszcze potrwa, trzeba się porozumieć z nowym ministrem skarbu i za jego przyzwoleniem, w co wątpię, sprzedać srebro narodowe. Dopiero to umożliwi przepływ gotówki wystarczający na zakup maszyn pokroju A320.
gość_27cd7
2015-11-12 18:01
od kwietnia 16' będą mieli 6 B787, 5 obsłuży JFK,ORD, YYZ, 6 obsłuży PEK+NRT, a od jesieni przyszłego roku JFK, ORD, YYZ będzie latać rzadziej tak jak teraz, wejdzie do rozkładu ICN i BKK- pewnie 3 razy w tygodniu i czartery- spokojnie się wyrobią z tymi 6 dreamlinerami
gość_f225b
2015-11-12 17:35
i powoli zaczyna sie sprawdzac moja przepowiednia...2017 bedzi ekoncem LOT....chyba ze w koncu sprzedasdza Indigo lub IAG ....
Kiedy decyzja LOT-u odnośnie maszyn średniego zasięgu?