gość_357d1
2015-11-10 14:37
Ale wam fajnie z tym ILS II u nas w Balicach powinien byc ILS III a nadal mamy I masakra
Brawo Gdansk !
Od czwartku w GDN rusza najnowocześniejszy ILS II cat. w Polsce !!!!!
gość_50884
2015-11-08 14:16
gość_ce673 bzdury piszesz.
Mozna wypelnic caly samolot i nie przyniesie on zysku.
spotter10
2015-11-08 12:10
Uwielbiam te lakoniczne wypowiedzi i dane z GDN. Naprawdę, mogliby się bardziej wysilić i zacząć podawać więcej szczegółów. Rozbić to na chartery, regularne, GA, krajowe, zagraniczne itp. A tak to trudno określić dzięki czemu mamy wzrosty/spadki.
usuniety
2015-11-08 10:21
Rentowność lotów zależy od wielu czynników. Lot może mieć 95% oblozenia i przynosić straty, albo 75% sprzedanych miejsc i być rentownym. Samoloty do Modlina nie mają dobrych statystyk, za to LOT na Okęcie lata prawie zawsze pelny
gość_e9110
2015-11-07 22:52
Statystykę obniżają np loty krajowe
gość_290c6
2015-11-07 22:05
gość_ce678: u kogo pracujesz, że masz taki wskaźnik wypełnienia dla rentowności?
gość_ce673
2015-11-07 19:44
78,6% wypełnienie samolotu to trochę za mało,bo rentowność lotu osiąga się dopiero przy ponad 80% wypełnieniu pasażerami.