Emirates ze standardowymi B787

Emirates ze standardowymi B787
04/11/2015 18:36   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
demar 2015-11-05 23:13   
demar - Profil demar
Wcale się nie dziwię, że Emirates chce B777X.
Natomiast moim zdaniem A350-900 lepiej pasuje do nich niż B787-10.
Problem był z A350-1000, co wyraźnie linia Emirates podkreślała anulując wcześniejsze zamówienie na 70 sztuk (w tym 20 sztuk A35K). Polegał na zbyt małej kompatybilności między sobą silnika XWB-84 i XWB-97 (wersja -97 ma większy rdzeń, jest bardziej wysilona i niestety w przeliczeniu mniej oszczędna).
Być może jeszcze Airbus zaproponuję Emirates wersję -1000 (może ją nazywać będą regionalną -1000) z silnikiem -84, zachowując praktycznie 100% kompatybilności. Taki -1000 z MTOW = 275 ton i MZFW = 220 ton latałby przynajmniej 8-10 godzin i miał przyzwoitą pojemność. Ale pożyjemy, zobaczymy.
krzysiekl 2015-11-05 11:46   
krzysiekl - Profil krzysiekl
tytuł "Emirates ze standardowymi B787" jest chyba na wyrost bo jak na razie nie zamówili B787?
greg0303 2015-11-05 01:30   
greg0303 - Profil greg0303
Chodzi oczywiście o parametry jednostek napędowych. Airbus A350 ma nowsze i mocniejsze silniki, także przy temperaturze powietrza powyżej 40*C ma to znaczenie, aby samolot mógł wystartować w rejs bez ograniczeń ilości paliwa lub obciążenia.

Dlatego też B777X jest uważany za idealną maszynę dla Emirates Airlines ze względu na parametry silników.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy