B777 zapłaci za Dreamlinera

B777 zapłaci za Dreamlinera
23/10/2015 18:37   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303 2015-10-26 15:09   
greg0303 - Profil greg0303
Najnowszy produkt Airbusa, A350, również charakteryzują bardzo wysokie koszty jednostkowe, ale po wzroście tempa produkcji te koszty będą malały.

Boeing liczy na kolejne zamówienia B777 Classic od linii FedEx, które właśnie podpisały nowy wieloletni kontrakt ze swoimi pilotami oraz dostały zielone światło od Komisji Europejskiej na kupno TNT Express.

Niektórzy przewoźnicy chętnie widzieliby jednostki napędowe firmy Rolls Royce w ofercie B777X (te maszyny będą napędzane tylko silnikami General Electric). Brak oferty silnków brytyjskiego producenta spowodował, że British Airways nie zamówiły B747-8I, ale A380.
demar 2015-10-24 09:03   
demar - Profil demar
Zachowanie dodatnich przepływów finansowych przy przejściu produkcji z B777 do B777X to pewnie największe wyzwanie dla zarządzających B. w ciągu najbliższych lat. Nie ma się co dziwić zatem tym wszystkim spekulacjom.
Podobny problem miał Airbus z przejściem z A330ceo do A330neo: dopiero tegoroczne zamówienia z Chin i Arabii rozwiązały problem.
Myślę, że z B777 będzie podobnie: zmniejszą nieco produkcję, zejdą z ceny, itd. w międzyczasie B787 zacznie zarabiać i odrabiać koszty projektu.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy