Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Jak dla mnie, Modlin jest najlepszym portem lotniczym w PL, mimo, że mieszkam pod Wrocławiem to i tak staram się korzystać jak najwięcej z WMI ;)
gość_3603d
2015-10-18 18:53
a co z malym terminalem cargo ( kurierskim) ? jak ida prace ?
gość_8b41e
2015-10-17 12:09
Liczby pokazują, że lotnisko dla LCC w rejonie warszawskim było bardzo potrzebne ale sposób realizacji tego projektu woła o pomstę do nieba. Gdyby wszystko zostało zrobione porządnie (poprawne wykonanie pasa, ILS cat I od początku istnienia) to już w pierwszym pełnym roku działalności byłoby finansowo na plusie. A w 2016r. WMI byłoby 2 lotniskiem w kraju pod względem ilości odprawionych pasażerów (licząc ruch FR i W6 w Warszawie). Niestety wyszło jak widzieliśmy ale i tak o wiele lepiej niż w Berlinie będącym ilustracją niemieckiego porządku;)
PS
Przez te wszystkie perypetie modlińskie jest jeden plus: W6 powrócił na WAW i pasażerowie mają wybór. Ze względu na czas dojazdu ja obecnie robiąc około weekendowe wypady częściej korzystam z W6 niż FR :)
gość_807b0
2015-10-17 11:09
Warszawa nie jest waznym businesowym miejscem w Europie takze dzieki Bogu za emigracje zarobkowa ktora generuje glowny ruch w Warszawie i Modlinie LCC
gość_21b7f
2015-10-17 07:52
gość_d96f0 - Modlin jest lotniskiem dla tanich linii lotniczych, tradycyjny przewoźnik wybiera Okęcie.
gość_d6500
2015-10-16 23:39
Aby Warszawa pełniła ważna rolę na europejskiej mapie transportu lotniczego potrzebujemy tu dużego hubu, a nie kilku mini lotnisk jak Okęcie, Modlin, Radom, Lublinek czy Lublin bądź Bydgoszcz, ktore musza sie mizdrzyc do Ryanaira jak panny lekkich obyczajów liczące na jego względy, a dostajace jedynie ochlapy z pańskiego stołu.
gość_d96f0
2015-10-16 23:34
szydelm: co innego gdyby to bylo 2-3 mln pasazerow roznych przewoznikow, a najlepiej przewoznikow tradycyjnych, ktorzy nie zmuszaja przedstawicieli lotniska do blagania ich na kolanach, aby na nie przylatywali. A co innego jesli jest to jeden przewoznik i jest nim Ryanair, ktory ma ogromne żadania, a w zamian placi niewiele albo nic, badz jeszcze oczekuje, ze to jemu sie zaplaci, za to, ze raczy przyslac swoj samolot. Ryanair jest znany z kaprysow, cos mu sie nie spodoba i w ciagu miesiaca potrafi zawiesic swoje operacje. I wtedy pieniadze wlozone w takie lotnisko beda tym bardziej utopione.
gość_da8a0
2015-10-16 22:52
@szydelm, zainwestuj w samochód żeby wozić nim za friko postronne osoby, serwisuj samochód, płać ubezpieczenie, etc. Jak już podwozisz, powiedz jaką masz z tego powodu satysfakcję
Budowa lotniska, które rocznie przyjmuje ok 2-3 mln pax to wyrzucenie pieniędzy w błoto? Gratuluję toku myślenia.Owszem zdarzały się wpadki - jak wszędzie, ale lotnisko ewidentnie wychodzi na prostą (również tą finansową) i jestem pewny, że w końcu ujrzymy nowego przewoźnika w Modlinie, tak na przekór tym wszystkim co tak krzyczą o "Modlin Ryanair Airport" . ;)
gość_e4dc1
2015-10-16 20:12
Ryayan jest tak nieobliczaly że za kilka miesięcy może być spazmatyczny płacz .......
gość_9e42b
2015-10-16 18:20
I co z tego? Ile pieniędzy publicznych poszło w błoto, na utworzenie, zbudowanie i utrzymanie lotniska, które obsługuje JEDNEGO przewoźnika, któremu zaoferowania super doskonale warunki. Przecież Ryan mógł latać z Okęcia. Dlaczego szmacianego przewoźnika traktuje się specjalnie? Zapewne dla stołów i kontraktów na zbudowanie lotniska, czy dwukrotne budowanie pasa startowego. Trzeba było kolesiowi dać robotę.
Nieźle że w pierwszej czwórce najpopularniejszych celów podróży są dwa lotniska w Polsce!