gość_d9912
2015-11-17 20:58
Tragedia mam nadzieje ze spadną im obroty przez te stronę nową , ładuje się bardzo wolno nieprzejrzysta ,ogólnie najgorzej wykonana strona wśród wszystkich tanich linii ,ogólnie syf
gość_d9912
2015-11-11 14:19
strona totalna katastrofa wolno chodzi i ciężko się przyzwyczaić ,zaczynam rozglądać się za innym przewoźnikiem
gość_d9912
2015-11-01 09:21
Totalna porażka wolno chodzi i tnie się ciężko będzie przyzwyczaić
Affinitor
2015-10-16 14:43
Czasem tzw. frycowe za własne gapiostwo trzeba zapłacić, prokliencka polityka linii w tej kwestii jest czymś co określam mianem "nice to have", natomiast chore jest według mnie to, że system rezerwacyjny nie protestuje przyjmując już nawet nie tylko dwie osoby o tym samym imieniu i nazwisku, ale także numerze programu FTV.
EasyJet też ma 24 godziny na anulowanie błednych / zduplikowanych bookingów
milem podobna przygode z LOTEM, moja pomylka fakt i tez nie ma zmiluj sie. Norwegian ma 4 godziny okienko na anulowanie transakcji i SAS 24h jesli sie nie myle. Lot generalnie jest bardzo 'customer un-friendly'
@gosc_e3861: @gosc_5e98d: faktycznie miło z ich strony. Kontaktowałeś się z polskim customer service? Mam nadzieję że nie będę musiał korzystać, ale mam kupione bilety z przesiadką na ooooodległy termin i dobrze by było wiedzieć gdzie w razie czego dzwonić
gość_e95e6
2015-10-09 21:39
Dlatego warto latac LH - przez 24h od zabukowania biletu mozna dokonac anulowani biletu, zwrot 100%. Przetestowane...
Affinitor
2015-10-09 20:44
No to faktycznie miło. Mnie sie ostatnio przytrafiła troche podobna historia w Locie, przez nieuwagę kupiłem drugi raz bilet na ten sam lot, te sama relacje i ten sam dzien. Zorientowałem sie dokonując wpisu do kalendarza kilka minut pozniej, niestety dowiedziałem sie, ze nie ma zmiłuj, dostane tylko zwrot podatków. Frycowe trzeba czasem zaplacic, choć troche bez sensu, ze system rezerwacyjny bez zmrużenia okiem przyjmuje dwie rezerwacje na te same dane pasażera (z numerem M&M włącznie) bez słowa protestu.
gość_5e98d
2015-10-09 20:34
od przynajmniej roku w customer service (telefonicznym lub okienku) Ryana można wiele rzeczy załatwić. np przebookowanie 2. segmentu z powodu spóźnienia sie dolotu, 1. segmentu (mgła).
gość_e3861
2015-10-09 19:16
Tydzień temu przez pomyłkę zarezerwowałem bilety na lot KRK-CIA zamiast KRK-AGP, po odkryciu pomyłki ponownie zakupiłem właściwe bilety na KRK-AGP. Skontaktowałem się z Ryanair przez czat z zapytaniem czy mogę zwrócić bilety, pan na czacie oczywiście odpisał, że zgodnie z regulaminem nie ma takiej możliwości, jednak z racji tego, że na ten sam termin zakupiłem właściwe bilety zalecił, żeby skontaktować się z customer service a tam miła niespodzianka, dostałem informację, że otrzymam zwrot pieniędzy :)