Nowa strona Ryanaira

Nowa strona Ryanaira Strona została przede wszystkim odświeżona wizualnie. Choć nie zrezygnowano z intensywnej kolorystyki, to dzięki mniejszej ilość banerów - przewoźnik nie epatuje reklamami. Wszystkie dostępne funkcje pogrupowano w kilka sekcji, które pozwalają zaplanować całą podróż (od rezerwacji biletu, poprzez hotel, wynajem samochodu czy np. wycieczek po mieście). To daje efekt...
09/10/2015 08:07   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_d9912 2015-11-17 20:58   
gość_d9912 - Profil gość_d9912
Tragedia mam nadzieje ze spadną im obroty przez te stronę nową , ładuje się bardzo wolno nieprzejrzysta ,ogólnie najgorzej wykonana strona wśród wszystkich tanich linii ,ogólnie syf
gość_d9912 2015-11-11 14:19   
gość_d9912 - Profil gość_d9912
strona totalna katastrofa wolno chodzi i ciężko się przyzwyczaić ,zaczynam rozglądać się za innym przewoźnikiem
gość_d9912 2015-11-01 09:21   
gość_d9912 - Profil gość_d9912
Totalna porażka wolno chodzi i tnie się ciężko będzie przyzwyczaić
Affinitor 2015-10-16 14:43   
Affinitor - Profil Affinitor
Czasem tzw. frycowe za własne gapiostwo trzeba zapłacić, prokliencka polityka linii w tej kwestii jest czymś co określam mianem "nice to have", natomiast chore jest według mnie to, że system rezerwacyjny nie protestuje przyjmując już nawet nie tylko dwie osoby o tym samym imieniu i nazwisku, ale także numerze programu FTV.
banan86 2015-10-16 13:41   
banan86 - Profil banan86
EasyJet też ma 24 godziny na anulowanie błednych / zduplikowanych bookingów
kemot97 2015-10-16 13:06   
kemot97 - Profil kemot97
milem podobna przygode z LOTEM, moja pomylka fakt i tez nie ma zmiluj sie. Norwegian ma 4 godziny okienko na anulowanie transakcji i SAS 24h jesli sie nie myle. Lot generalnie jest bardzo 'customer un-friendly'
pengos 2015-10-14 09:20   
pengos - Profil pengos
@gosc_e3861: @gosc_5e98d: faktycznie miło z ich strony. Kontaktowałeś się z polskim customer service? Mam nadzieję że nie będę musiał korzystać, ale mam kupione bilety z przesiadką na ooooodległy termin i dobrze by było wiedzieć gdzie w razie czego dzwonić
gość_e95e6 2015-10-09 21:39   
gość_e95e6 - Profil gość_e95e6
Dlatego warto latac LH - przez 24h od zabukowania biletu mozna dokonac anulowani biletu, zwrot 100%. Przetestowane...
Affinitor 2015-10-09 20:44   
Affinitor - Profil Affinitor
No to faktycznie miło. Mnie sie ostatnio przytrafiła troche podobna historia w Locie, przez nieuwagę kupiłem drugi raz bilet na ten sam lot, te sama relacje i ten sam dzien. Zorientowałem sie dokonując wpisu do kalendarza kilka minut pozniej, niestety dowiedziałem sie, ze nie ma zmiłuj, dostane tylko zwrot podatków. Frycowe trzeba czasem zaplacic, choć troche bez sensu, ze system rezerwacyjny bez zmrużenia okiem przyjmuje dwie rezerwacje na te same dane pasażera (z numerem M&M włącznie) bez słowa protestu.
gość_5e98d 2015-10-09 20:34   
gość_5e98d - Profil gość_5e98d
od przynajmniej roku w customer service (telefonicznym lub okienku) Ryana można wiele rzeczy załatwić. np przebookowanie 2. segmentu z powodu spóźnienia sie dolotu, 1. segmentu (mgła).
gość_e3861 2015-10-09 19:16   
gość_e3861 - Profil gość_e3861
Tydzień temu przez pomyłkę zarezerwowałem bilety na lot KRK-CIA zamiast KRK-AGP, po odkryciu pomyłki ponownie zakupiłem właściwe bilety na KRK-AGP. Skontaktowałem się z Ryanair przez czat z zapytaniem czy mogę zwrócić bilety, pan na czacie oczywiście odpisał, że zgodnie z regulaminem nie ma takiej możliwości, jednak z racji tego, że na ten sam termin zakupiłem właściwe bilety zalecił, żeby skontaktować się z customer service a tam miła niespodzianka, dostałem informację, że otrzymam zwrot pieniędzy :)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy