Najlepszy miesiąc w historii Lublina

Najlepszy miesiąc w historii Lublina Znakomite wrześniowe statystyki są efektem otwarcia bazy przez linie Wizz Air w połowie września. Z lubelskiego lotniska można obecnie polecieć do Frankfurtu (Lufthansa), Londynu Luton (Wizz Air), Londynu Stansted (Ryanair), Oslo Torp (Wizz Air), Brukseli Charleroi (Wizz Air), Doncaster (Wizz Air), Glasgow International (Wizz Air), Sztokholm Skavsta (Wizz Air).W...
01/10/2015 13:58   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_7bbd0 2015-11-02 15:34   
gość_7bbd0 - Profil gość_7bbd0
W październiku nieznacznie lepiej: 29 726 co oznacza wzrost o 96,04% w stosunku do ubiegłego roku
seba1994 2015-10-22 10:58   
seba1994 - Profil seba1994
250 000 tys. pasażer Ryanaira na LUZ
gość_60e75 2015-10-22 08:12   
gość_60e75 - Profil gość_60e75
We wtorek była impreza Wizzaira, dzisiaj o 11.00 impreza Ryanaira na LUZ.
gelek83 2015-10-19 20:44   
gelek83 - Profil gelek83
Wg Wszechwiedzącego to Lublin najlepiej byłoby zaorać :)

Szkoda,że wpisy takich osób znacznie obniża "jakość" tego portalu. Sam jako osoba Lubelszczyzny kibicuje Świdnikowi, aby się rozwijał dalej. Ponadto nie obrażam i nie szkaluje innych lotnisk. A już na pewno nie wyzywam nikogo !!

Ewidentnie widać, że Wszechwiedzący nie miał do czynienia z lotnictwem, a tym bardziej z kulturą i dobrym wychowaniem. Widać cebula się skończyła i nie było na to czasu :)

Pozdrawiam zdrowo myślących !
misiok 2015-10-19 20:24   
misiok - Profil misiok
@gelek83 - podpowiedziałem Ci tylko, o co powinieneś zapytać tego wszechwiedzącego. Bo jego zdaniem, to pewnie Lublin może być za dobry na bazę jedynie FR. :D
Taka mała ironia w stosunku do niego z mojej strony.
gość_6c19f 2015-10-19 20:22   
gość_6c19f - Profil gość_6c19f
cargo wychodzi z fundamnetami na razie był dół tydzień temu
gelek83 2015-10-19 20:19   
gelek83 - Profil gelek83
Misiok - pytanie było skieroane nie do Ciebie , a "wszechwiedzącego", znanego na całym Pokarpaciu znawcy lotniczego mocherowa. A jak chcesz wiedzieć co tam FR, kiedy Emirates to kieruj pytania do p. Dylczyka , a nie do mnie!
misiok 2015-10-19 20:10   
misiok - Profil misiok
@gelek83 - co tam FR, kiedy Emirates?
gelek83 2015-10-19 19:47   
gelek83 - Profil gelek83
mocherowa - jak zwykle w formie! a co tam w Rzeszowie? Kiedy FR otwiera bazę?
gość_3981c 2015-10-19 19:33   
gość_3981c - Profil gość_3981c
Tak, cała cebula poleciała do Rzeszowa.
gość_97aa5 2015-10-19 19:33   
gość_97aa5 - Profil gość_97aa5
Mocherowa, lepiej byś powiedziała jak tam Twoja informacja "torpeda" z Rzeszowa. Bo chyba znów coś ci nie wyszło... I nawet nie skomentowałaś nowości od Ryana.

Pozdro dla kumatych użytkowników z RZE, a mitomani niech zmienią portal.
gość_b03bc 2015-10-19 19:29   
gość_b03bc - Profil gość_b03bc
A kiedy będzie Delta w RZE? :D
mocherowa 2015-10-19 19:23   
mocherowa - Profil mocherowa
Jak lubelskie "kargo" bo coś cisza od dłuższego czasu :)
Cebula się już skończyła i nie ma co latać :)
mimi 2015-10-19 18:28   
mimi - Profil mimi
@gość_bdda3 Nie wprowadzaj w błąd z datą podniesienie ILS do cat. II w RZE. Dobrze bedzie jak ILS cat. II bedzie w RZE wogóle w tym roku.
gość_bdda3 2015-10-19 17:47   
gość_bdda3 - Profil gość_bdda3
gość_8e2ac I tu sie mylisz - ILS cat. II w RZE oddają 26.10.2015 - a w LUZ możliwe, że w trzecim lub czwartym kwartale 2016 roku bo wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy do dnia 31 lipca 2016 roku, a obecnie ma już poślizg 1 miesiąc.
gość_8e2ac 2015-10-19 16:57   
gość_8e2ac - Profil gość_8e2ac
"20 października o godzinie 15:00 w Porcie Lotniczym Lublin odbędzie się spotkanie z Prezesem linii Wizz Air Wizz Air, Panem Józsefem Váradim. Nasze lotnisko zostało w sposób szczególny wyróżnione i znalazło się na liście zaplanowanych punktów podczas dwudniowego objazdu Pana Prezesa. Uroczystość będzie związana z obchodami przez węgierskie linie 100 milionowego pasażera. " zobacz link
gość_2a9ff 2015-10-17 12:18   
gość_2a9ff - Profil gość_2a9ff
gość f5c3a _A możesz podać więcej informacji czy Ty tylko tak dla zabicia czasu piszesz żeby coś się działo.
gość_f5c3a 2015-10-15 22:09   
gość_f5c3a - Profil gość_f5c3a
LUZik narazie cichutko siedzi i bardzo dobrze, bo będzie się działo i to sporo
gość_3291c 2015-10-15 14:42   
gość_3291c - Profil gość_3291c
Papuga PAZP lata nad lotniskiem, ILS II na LUZ?
gość_8e2ac 2015-10-12 17:39   
gość_8e2ac - Profil gość_8e2ac
@gość_33180 zdradzę tylko,że LUZ będzie miał ILS II przed RZE.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama