Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Minął miesiąc od ogłoszenia, a w systemie Wenecji jak nie było tak nie ma. Zrezygnowali?
Do wyliczenia destynacji W6 z POZ potrzeba już trzech rąk, ...no chyba że ktoś jest wybrykiem natury ;)
Prezesi faktycznie kilka dni temu coś bełkotali, a że do końca roku coraz bliżej, to może faktycznie będzie jakieś dobre info. Nie ma się jednak co podniecać, bo wcześniej wielokrotnie różne radosne rzeczy mówili, które później nie potwierdzały się w praktyce.
A co do WRO, kierunek fajny, pewnie w sezonie będzie miał niezły LF, ale ja wolę U2 i loty z SXF na VCE ;)
gość_05f90
2015-09-24 17:26
I coś tego połączenia nie ma w systemie rezerwacyjnym
gość_05f90
2015-09-24 17:25
Az czy tak bardzo FR chce się rozwijać we Wrocławiu - to nie wiem??? Zastanawiam się????? To wszystko jest pseudo-reklama
gość_e3aa5
2015-09-24 16:07
banan96, ale Wizzairowi zapłacił.... tylko szkoda że to się nie przekłada na jakiś konkretny rozwój - tylko dwie, wykichane i na siłę ściągnięte maszyny (na drugą czekaliśmy parę lat) i połączeń tyle ze policzymy na palcach dwóch rąk. A z FR w POZ to nic nie będzie, bo widać że bardzo chcą rozwijać się w WRO :(
gość_7a758
2015-09-24 15:06
gość_8dacb, w sumie nie wiem po co KTW płaci FR za reklamę na samolocie "Katowice Airport So many reasons to fly" EI-DHP skoro KTW na tym nic nie zyskuje tylko FR $$$
gość_06b0a: Poznań nie chce płacić takiego haraczu ;) przynajmniej dotychczas nie chciał...
gość_06b0a
2015-09-24 11:19
Może wkońcu Ryanair wejdzie z bazą do Poznania? Rok temu przez długi czas dużo skę o tym mówiło. Po modernizacji drogi startowej zostanie podniesiony ILS do cat II co moze FRa zachęcić. Zresztą wiceprezes ostatnio jednym z wywiadów mówił o jakiś "wyśmienitych" wiadomosciach pod koniec tego roku.
Gratuluje Wrocławowi fajnego, turystycznego połączenia.
gość_8dacb
2015-09-24 07:32
Jak widać Ryanair ma pasażerów w Katowicach lecz z tego rezygnuje. Jeszcze jakieś 2 lata temu linia latała z Katowic do Bristolu 2 razy w tygodniu , później się z nich wycofała , teraz lata wizz air na tej samej trasie 3 razy w tygodniu i pasażerowie są . Samoloty a320 latają wypełnione po 95-100 % . Wątpię że w ciągu 2 lat tak rynek im się zmienił .
Podobnie było z połączeniem do Barcelony wizz air lata z 100 % wypełnieniem a Ryanair się wycofał . Ciekawe jakie jeszcze trasy zostaną zamknięte lub zmniejszone zostaną częstotliwości, bo trzeba również pamiętać o Londynie st które kiedyś z katowic było operowane 2 razy dziennie i zostało zmniejszone do 1 , a biletów do Londynu nie można kupić z 3 dniowym wyprzedzeniem .
Myślę że w Katowicach jest wielki potencjał lecz na Ryanaira nie ma na co czekać , bo można tego momentu nie dożyć . Wizz będzie się tu rozwijał a Ryanair zwijał .
gość_5d50d
2015-09-23 23:05
informuje bo znów ktoś stęka, KTW IKRK są lotniskami blisko siebie i w KTW jest wizz a KRK FR wiec każda linia skupia sie na tym lotnisku i nie bedą sobie wchodzić w droge
gość_b9c78
2015-09-23 18:12
Mogliby otworzyć połączenie z KRK do Lizbony
gość_cbc7d
2015-09-23 16:34
Ale FR zawsze zasłania się dostawami samolotów, po części prawda, ale popatrzmy ile samolotów rozdysponują w Berlinie.
Może mają inne prirytety. Choć jeżeli zakładają 8% wzrostu, a na razie po 3 konferencjach szału nie ma, to albo będzie jakaś nowa baza, albo po prostu jakieś olbrzymie zwiększenie oferowania na istniejących trasach.
gość_247b4
2015-09-23 16:07
Jak mówili przedstawiciele linii lotniczych w tym roku rozwój siatki połączeń ograniczają dostawy nowych samolotów, które zamówili. – Chcielibyśmy latać więcej z Wrocławia, ale w tym roku nasze ruchu ograniczają dostawy nowych samolotów, po prostu jest ich za mało do naszych obecnych potrzeb – tłumaczył Juliusz Komorek.
Jednak zimą przyszłego roku to się zmieni, bo oddamy do użytku nawet 50 nowych maszyn. Wtedy możliwe też będzie aby we Wrocławiu stacjonował trzeci nasz samolot – dodaje przedstawiciel Ryanair.
W perspektywie kilku kolejnych lat niskokosztowe linie lotnicze chciałyby podwoić liczbę pasażerów obsługiwanych z Wrocławia i stacjonować w stolicy Dolnego Śląska nawet 5 samolotami. W kategorii marzeń przedstawiciel Ryanair mówił o stworzeniu „korytarza powietrznego” między Wrocławiem a greckimi wyspami. – Czyli lotach na 5 różnych greckich kierunkach, co najmniej raz dziennie – wyjaśniał.
Ciągle ważą się jeszcze losy letniego połączenia z Wrocławia do Gdańska. Czy będzie istniało w rozkładzie lotów 2016 okaże się na początku przyszłego roku. Jeszcze w tym roku Ryanair zaskoczy nas na pewno nowymi strojami załogi a także wieloma nowościami na stronach internetowych. W grudniu powinniśmy też latać już w samolotach z odnowionymi wnętrzami.
Z okazji wizyty we Wrocławiu Ryanair ogłosił dzisiaj też wyprzedaż 100 000 miejsc na trasach w całej Europie w cenach od 19 zł. Bilety trzeba zarezerwować najpóźniej do poniedziałku 28 września do północy.
Bardzo ciekawe plany FR we Wrocławiu??? Tylko czy to nie autoreklama???? Tzw Pijar Pana J. Komorka? Gdzie Wrocławiowi do tych planów
gość_543ed
2015-09-23 15:48
gość_dcf00, Z Modlina można lecieć do Wenecji. Przez WRO ;)
FR jus obslugiwal to polaczenie, wiec formalnie nie jest to nowe polaczenie a reaktywacja. Jesli chodzi o W6 to jesli popatrzy sie na ilosc zamowionych samolotow to wczesniej czy pozniej cos beda musieli dodac. Szkoda ze nie podejmuja rewalizacji z FR we WRO. W sumie jest sporo kierunkow z WRO gdzie mogliby latac.
gość_7a758
2015-09-23 14:56
Dlaczego FR nic nie otwiera z KTW? Aby uprzedzić odpowiedzi typu "bo w KRK i WRO mają już bazę" to dlaczego Wizz ma bazę w KTW i WRO i otwiera tam połączenia?
gość_e083a, wizz we WRO nie będzie się aż tak rozwijał bardziej skupi się na KTW ;)
gość_dcf00
2015-09-23 13:26
Wenercia Treviso przydałaby się z Modlina!
gość_e083a
2015-09-23 13:26
Czyżby we Wrocławiu coś się ruszyło? Dawno już oczekiwane były nowe trasy.
Teraz pytanie: co zrobi WizzAir we Wrocławiu w roku 2016?