Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_37625
2015-11-05 16:57
ojej czyli mikosz znowu naklamał
gość_b60f1
2015-09-27 00:26
gość_553d9: Patrząc na sondaże, to możemy mieć co najwyżej beznadzieję i to jeszcze większą jak teraz. Coś się musi wreszcie zmienić.
gość_fe1c6
2015-09-26 22:41
oddać za symboliczną złotówkę , póki czas , bo trup zaczyna śmierdzieć i znowu nas naciągnie na koszty . Przecież kolesie chcą tylko "trwać" i doić dopóki się da , tak jak to robi za państwowe pieniądze PPL - jedna klika warszawska
gość_553d9
2015-09-26 21:08
wybory zmienią = pogonią złodziei - mamy nadzieje
gość_f225b
2015-09-25 15:46
gość_92b79
jest wrecz preciwnie...wzrost pkb powyzej 3% wzrost ruchu lotniczego na wszytskich lotniskach, chopin ma miec 15mln w ciagu 2-3 lat
tylko LOT upada bo nas politycy boja sie go sprzedac....i w koncu skonczy jak stocznie i gornictwo....pamietacie o osiloku co nie mogl sie zdecydowac tak jest z naszymi politykami, przez decyzje firmy panstwowe umieraja
a wybory nic nie zmienia...moze byc tak jak dzis lub gorzej z ekipa jaroslawa
gość_92b79
2015-09-25 11:49
drodzy Państwo, przed nami wybory. Generalnie sytuacja w Polsce jest zła, zatem też w LOT. Zapraszamy do urn, NARÓD jest suwerenem !
gość_7f205
2015-09-24 13:24
Zgadzam się z gość_5a12d. Sytuacja jest tragiczna. Mikosz był tylko zwykłą marionetką która miała dobry PR. A faktycznie pasazer.com też bardzo chwalił prezesa. LOT przypomina w tej chwili fabrykę w Ursusie(właściwie to jej ruiny)lub pozostałości stoczni Gdańskiej albo inne zakłady w Polsce. Mikosz nic nie zrobił tylko doprowadził do rozwalenia firmy po to aby ją sprzedać, aby następnie ogłosić jej upadłość. Tak robiono do tej pory. Całe szczęście LOT nadal jest przykrywką służb specjalnych(było tak od zawsze) i państwo nie może pozwolić sobie na taką stratę ,dlatego się uchował. Wiele osób daje się nadal ogłupić propagandzie Mikosza ale uwierzcie mi ten człowiek tylko rozbił tą firmę. W tej chwili będzie bardzo trudno upchnąć gdzieś długi LOTu skoro Eurolot nie istnieje a LOT AMS i LS ledwie sobie radzą. Obecny p.o prezesa to tylko kolejny pajac który dostanie odprawę po wyborach a tak naprawdę nic nie robi. I nie wierzcie że związki cokolwiek blokują bo one już nic nie znaczą i zdają sobie sprawę z tego że ta firma już długo może nie pociągnąć. Ciekawi mnie tylko jak LOT z tego wyjdzie..
gość_a69ff
2015-09-24 13:09
gość_b60f1 i co z tego z tego ze w Lotowskich Embraerach jest duzo wiecej miejsca na nogi? to niby ma przynosic zyski dla Lotu? Mentalosc mentalnosc i jeszcze raz mentalnosc. Dreamlinery nie pomogly to tym bardziej wiecej miesjca na nogi!!
gość_f225b
2015-09-24 12:44
gość_5a12d
moze sproboj byc obiektywnym bo to o czym piszesz juz dawno jest zrobione
Indigo nie jest w rozmowach od tygodnia tylko od pewnie roku....do tego juz dawno jest sprawdzone itd. 16 czerwca mialo byc popisany list intencyjny pozniej 2 miesiace dla Indigo na sprawdzenie czy LOT nie ma trupow w szafie i juz dzis 24.09 bylibysmy po podpisanie umowy zakupu LOT przez Indigo
skarb panstwa czyli my podatnicy mielibysmy juz problem LOT z glowy.... indigo dalby kase na rozwoj w 2016 i dalej, pewnie na dniach Mikosz by oglosil trasy na rozwoj w 2016 plus zakup kilkunastu a320/737 plus zamowienie 787-9 lub a330neo....a tak zmienil sie minister i to wszystko poszlo do kosza...wiec Mikosz trzasnal drzwiami bo dalsza jego praca stracila sens...LOT staje sie powoli chodzacym trupem bez rozwoju upadnie okolo pewnie 2017-2018 bo nie da rady bez rozwoju....
Ciężko się czyta takie informacje i ciężko to ocenić czy to kwestia wyborów, gierek nowego prezesa czy po prostu ktoś wcześnie był bardzo kreatywny. Dopłacanie do LOT-u, kopalń czy stoczni to zawsze będzie drażliwy temat więc może sobie odpuśćmy. @moherowy: Jeżeli wstydzisz się Stolicy swojego kraju to sam sobie wystawiasz świadectwo.
gość_b60f1
2015-09-23 12:25
gość_61438: Nie myl LOTu z Ryanairem! W LOTowskich Embraerach jest dużo więcej miejsca na nogi, niż np. w LH...
gość_61438
2015-09-22 23:12
a przecież tylu ekspertów łącznie z Pasażer.com pisało że Mikosz to Miszcz i zna się wprost niebywale i to taka strata dla linii, gospodarki, wszechświata. A kolana w ekonomicznej jak bolały tak bolą. Niedługo nie da się wejść we własny fotel bo się zaklinują z braku miejsca. Na szczęście na krótkich dystansach nie straszą już stewardesy w wieku post emerytalnym - może przeszły lifting.
gość_ab2e9
2015-09-22 14:54
Zgadzam się. LOT MUSI zamówić A320/A321/B738, tak szybko, jak to tylko możliwe. Rozbudowa siatki i floty dalekodystansowej też jest bardzo ważne, ale przyznacie sami - latać na CDG Embraerem 170, to jak jechać do ślubu Tico ;)
gość_a5f55
2015-09-22 14:35
Czy ktoś potrafi logicznie wytłumaczyć w jaki sposób zmniejszenie przychodów spółki o 124 mln zł spowoduje spadek jej zysku operacyjnego o 126,1 mln zł!!!
Przecież to się kupy nie trzyma - jakaś inżynieria finansowa, czy co?!
gość_5a12d
2015-09-22 14:31
@gość_f225b Nie wiem, czy naprawde jestes tak naiwny, czy tylko udajesz. Tym niemniej Twoj wywod swiadczy o braku znajomosci sytuacji w Locie.
Prywatyzacja to proces, ktory naprawde musi trwac i nie da sie zaltwic go ot tak. Chociazby polskie sluzby musza gruntownie przeswietlic kontrahenta, a tego nie robi sie z dnia na dzien.
Co do tych rejsow, to akurat do Londynynu regularnie latamy Boeingiem, a bywa tak i to nierzadko, ze podstawiany jest dreamliner, wiec zamiast walic kocopoly o wielkodyusznym Mikoszu, rusz glowa, bo to naprawde nie boli
gość_5a12d
2015-09-22 14:26
W Locie nie jest fajnie i nie radze Wam czytać glupot, ktore podawane sa przez branzowe media. Sytuacja Lotu jest bardzo poważna i taka byla w momncie, w ktorym Mikosz sie ulotnil podpretekstem blokowania prywatyzacji. Doskonale zdawal sobie sprawe, ze nie ma zadnego zysku, ale wszystkie media w tym Pasazer.com łapały wszystko jak pelikany.
gość_067ae
2015-09-22 12:30
No cóż, miał być konkurs, a tymczasem arbitralnie prezesem LOTu zrobiono byłego prezesa, jednego z tych za których czasów LOT się staczał i teraz jest zdziwienie, że znów mu nie wyszło.
gość_f225b
2015-09-22 12:19
Minister wstrzymal sprzedaz LOT Indigo, Mikosz mowil glosno 2016 musimy sie rozwijac albo zginiemy, przeciez Wizz wchodz a321 spadaja ceny, wiec i marze itd.
jak sie posyla np: E170 do Paryza czy Frankfurtu, a E195 do Londynu to ciezko miec zysk bo tam powinno latac minumum w LOT 737-8 lub nawet -9 zeby na takich polaczeniach maksymalnie skorzystac marzowo a tak a321 Wizz plus taki sam przeciez lata i Lufthansa i AirFrance juz nie wspomne np: ze do Brukseli tez lata a320 brussels airline....brak inwestycji w duze samoloty w 2016 wykoncza LOT bo nie bedzie zysku firmy jak polaczenia Londyn Frankfurt itp. nei daja extra kasy tylko wychodza lekko na zero przypomne ze LOT ma TYLKO 3 szt starych 737-4.....dlatego MIkosz odszedl i mail racje....
PS.
Szkdoa nawet komentowac takie wpis jak :moherowy: sam sobie wystawia swiadectwo...
gość_863b4
2015-09-22 10:32
Szok Szok. a juz myslalem ze ..o fajnie LOT w koncu wychodzi na prosta..czyli te dyrdymaly ze np Dreamlinery sa bardzo oszczedne i dzieki temu koszty sa redukowane....jakie to polskie!!!!