Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Moim zdaniem te 12 baniek nie jest aż pewne,wychodzi ,że lot tylko na Okęciu z pomijaniem portów regionalnych nie całkiem się sprawdza, pax. z regionu wybierze to co tańsze i bezpośrednie niż droższy zazwyczaj lot z przesiadką W-ie.Całkowite oddanie Lufie wszystkich regionów nie wyszło lotowi na dobre. Lufa się rozwija w regionach, czyli ma z tego dochody, bo inaczej by się przynajmniej z niektórych portów zwinęła. Może powróci Lot do niektórych regionów na wybranych kierunkach, przez co osłabi dominację Okęcia.Może Miłosz wiedział co się święci i szybko opuścił tonący Lot.
Moim zdaniem te 12 baniek nie jest aż pewne,wychodzi ,że lot tylko na Okęciu z pomijaniem portów regionalnych nie całkiem się sprawdza, pax. z regionu wybierze to co tańsze i bezpośrednie niż droższy zazwyczaj lot z przesiadką W-ie.Całkowite oddanie Lufie wszystkich regionów nie wyszło lotowi na dobre. Lufa się rozwija w regionach, czyli ma z tego dochody, bo inaczej by się przynajmniej z niektórych portów zwinęła. Może powróci Lot do niektórych regionów na wybranych kierunkach, przez co osłabi dominację Okęcia.Może Miłosz wiedział co się święci i szybko opuścił tonący Lot.
gość_35fba
2015-09-19 21:42
Udana restrukturyzacja w spółce skarbu państwa LOT to unikatowy sukces. Szkoda, że odszedł Mikosz bo doskonale wyprowadził na prostą LOT. Ale mimo wszystko myślę, że jakoś poradzą sobie. Muszą tylko nowe samoloty kupić, aby zwiększyć oferowanie i więcej zarabiać na wożeniu pasażerów. Embraery są za małe.
Makswarych
2015-09-19 21:27
Ludzie, LOT tak szybko nie padnie. Oni teraz mają w miarę ciekawy plan rozwoju więc miejmy nadzieje na ich sukces. Nowa linia powinna w Polsce powstać w miarę szybko. Szkoda, że OLT upadło...
gość_578e2
2015-09-19 19:24
gość_d9e1a, oczywiście, że będzie miało wpływ, choćby dlatego, że nie będzie pasażerów tranzytowych, którzy już teraz stanowią całkiem sporą grupę pasażerów. Poza tym, LOT lata do wielu miast, gdzie nie ma na tyle silnych przewoźników by mogli otworzyć połączenia do WAW.
gość_d9e1a
2015-09-19 18:56
To, ze LOT padnie to jest tylko kwestia czasu. Ale czy to bedzie mialo wplyw na zachamowanie ruchu na Okeciu? Chyba nie, rynek nie lubi prozni.
gość_e58b7
2015-09-19 18:47
gdyby LOT się zwinął to na pewno wiele linii zwiększyłoby oferowanie w WAW np. LH, W6, AF, KL, SN, LX i pewnie pojawiliby się jacyś nowi przewoźnicy, może FR, EZ, IB, CA, DL, EY). Niestety w ogólnym rozrachunku Okęcie by sporo straciło boi liczba pasażerów by zmalała o około 1,5-2 mln rocznie, a bilety by podrożały sporo, bo na wielu trasach latałaby tylko jedna linia
gość_d37f5
2015-09-19 17:52
LOT sie i tak zwinie, to kwestia czasu. Za duzo polityki i gadania. Szkoda, bo bardzo lubie LOT.
gość_d0a08
2015-09-19 14:03
A co by się stało z lotniskiem Chopina i PPL itp gdyby LOT się zwinął (czego nie chcę)?
gość_136af
2015-09-19 13:37
No w końcu jeszcze niech lot się rozwinie + niech powstanie nowy polski przewoźnik i mamy mamy wzrost nie tylko w warszawie ale również w całej Polsce
gość_fc91d
2015-09-19 13:16
12 milionów w 2016 roku jest pewne. Czy od przyszłego roku Qatar zacznie nareszcie latać na szeeokokadłubowym samolocie? Bo A320 na tak długiej trasie, obsługiwanej przez jednego z czołowych światowych przewoźników, to lekka kara dla pasaźerów ;)
maciek_waw
2015-09-19 11:36
Jest to bardzo realne, a przy utrzymującym się wzroście za 5 lat może pęknąć 20 baniek! Póki co to jednak abstrakcja, bo nie wiadomo, w którą stronę pójdzie LOT.
gość_7847f
2015-09-19 11:20
Portal dobrze prognozuje-11,3 mln w tym i 12 w przyszłym a z Modlinem wychodzą bardzo ładne liczby- w 2016 bliżej 15 mln! Może zbliżymy się do Pragi-11,1 mln w tamtym ale Ryanair lata na główne lotnisko. Zobaczymy-latać, namawiać rodzinę.