4x A321 do Bukaresztu, 2x A321 do WAW, pozostaje ok. 9 sztuk do rozdysponowania w ciągu nieco ponad roku. Myślę, że w Polsce KTW może być pewne jeśli chodzi o bazowanie A321 - ale czy jeszcze gdzieś jest szansa w ciągu najbliższego roku to już trudno oceniać.
22 loty więcej tygodniowo to grubo ponad 8 000 foteli/week. Dobra informacja dla WAW.
Tylko zgyby Wizz coś poprawił z bagażami
gość_e083a
2015-09-18 10:55
@tadeuszkominek: nie jestem pewny czy chodzi o więcej kierunków z mniejszą częstotliwością. Raczej chodzi o optymalizację kosztów na często realizowanych kierunkach.
Od 13 maja 2016 na trasie Warszawa - Londyn Luton WizzAir ma mieć 26 lotów tygodniowo, czyli prawie cztery dziennie.
Dodanie piątego lotu A320 to razem da razem 900 miejsc, zmiana z A320 na A321 na czterech lotach to 920 miejsc (tylko 20 miejsc więcej), ale każde z nich jakieś 10-15% taniej (niższy koszt) - i to cała filozofia.
Jeśli się lata już kilka razy dziennie na tej samej trasie to kolejny lot nie dodaje wiele elastyczności, a niższymi kosztami można podzielić się z pasażerem (i wygrać wobec konkurencji).
Analogicznie linie myślą się o WB - jeśli na trasie LAX-LHR jest wiele lotów dziennie to wprowadźmy większy samolot (np. z B747 na A380) - będzie taniej dla wszystkich.
tadeuszkominek
2015-09-18 08:17
Czyli może być więcej kierunków z mniejszą częstotliwoscią.