Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_7cfcf
2015-09-29 10:58
gość_9e7f6: Zdajesz sobie oczwiście sprawę, że WMI dla FR to jednak port drugorzędny w Europie? Może i PL to i jest to największy port pod LCC ale dla takiego FR, który działa w całej Europie to nic wielkiego. Nie takie porty potrafili opuścić - dla FR to nic wielkiego, dla WMI to katastrofa :)
gość_d4b11
2015-09-18 18:46
No ale za to jak wzrosły by możliwości zatrudnienia znajoych i kolegów z PPL królestwa P. K.......
gość_6079b
2015-09-18 16:42
Kielce były i są mniejsze od Radomia
gość_43057
2015-09-18 16:30
@mietek- MOL powiedział,,jeśli Modlin MIAŁBY wystarczającą infrastrukturę to moglibyśmy" a nie, że za 4-5 lat będzie miał 10 mln. To zasadnicza różnica.
10 mln w WMI w ciągu 4-5 lat? Chciałbym to zobaczyć ale to raczej marzenie MOL:)
gość_9e7f6
2015-09-18 14:08
"wielkie aglomeracje Radomia, Kielc,Ostrowca,Skarzyska, Sandomierza" haha a to dobre, poza Kielcami reszta to male miasteczka powiatowe, a i Kielce naleza do jednych z mniejszych miast wojewodzkich
gość_9e7f6
2015-09-18 14:05
O'Leary i Varadi maja go.. do gadania, a lotow i tak nie zawiesza bo to obecnie dla nich najoplacalniejszy port w Polsce. Nie przeniosa sie tez do Radomia czy Lublina bo wiedza ze wtedy straca 3/4 pasazerow. Tak wiec wszystkie argumenty sa po polskiej stronie.
gość_43057
2015-09-18 08:26
Marszałek nie ma kasy by odkupić od AMW udziały a Agencja myślę, że znalazłaby chętnego prywatnego inwestora bo coraz więcej osób widzi, że Modlin się rozwija i będzie generował coraz większe przychody.
gość_7b8de
2015-09-18 07:10
gość_5af79 czy lot bedzie mial zakaz latania z modlina ? duoport to bardzo zly pomysl bo bedzie monopol . no i skoro modlin jest taki nieekonomiczny to dlaczego z takim entuzjazmem PPL chce go przejac ? przeciez nie ma problemu z pozbyciem sie nierentownych udzialow w innych lotniskach ?
gość_fb651
2015-09-18 06:08
AMW powinno odprzedac swoje udzialy samorzadom - wojewodzki i moze okoliczne gminy. To oni sa gospodarzami na tym terenie a nie jakas tam firma panstwowa. Niech ludzie gdzie jest lotnisko decyduja. Ot co!
Makswarych
2015-09-17 21:40
@gość_5af79 Jaki związek ma Modlin do restrukturyzacji LO?
gość_53f97
2015-09-17 20:51
bac moze sie wmi bo jak jedyny klient zwinie sie to bedzie drugi Radom, Fr ten jeden samolot upchnie na jednej ze swoich 66 baz
gość_5af79
2015-09-17 20:30
nikt o zdrowych zmysłach nie kupi/zainwestuje w LOT mając tuż obok lotnisko gdzie za pół darmo ma Ryana jako konkurencje, czy Modlin zarobił już na siebie? czy zwróciły się koszty budowy i jego utrzymania czy chcemy tylko bić statystyki, dopóki nie będzie tam conajmniej 2 przewoźnika nie widzę sensu rozbudowywania Ryanair Modlin Airport (chociaż to dzięki Modlinowi mamy reastrukturyzacje LOT i PPL)
gość_9d7c5
2015-09-17 20:21
Wtedy najwyżej tylko lotnisko w Radomiu okaże się tanim i w końcu na coś się przyda ;)
adam7691
2015-09-17 20:14
strach zajrzał do oczu,
to dopiero będzie, gdy nie da się straszyć zarządu lotniska, że przeniosę się kilka kilometrów dalej
Affinitor
2015-09-17 20:09
He he, MOL sie boi, ze mu konkurencja na prywatnym lotnisku zacznie ladowac. Ciekawe, ze jak w Hiszpanii wszystkimi lotniskami w kraju rządzi jedna firma to jakos tam nie sa shitty...
gość_48ba8
2015-09-17 20:03
zapraszamy szefow tanich linii do Radomia. To Radom ma najwieksze szanse na to że kiedys bedzie centralnym Portem Lotniczym dla Polski. Warunki pogodowe i duze tereny inwestycyjne, polozenie w centrum Polski na przecieciu drog miedzynarodowych i wielkie aglomeracje Radomia, Kielc,Ostrowca,Skarzyska, Sandomierza.