Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_cbc7d
2015-09-21 11:26
W środę, 23 września konferencja FR we Wrocławiu, ciekawe czy będzie coś jeszcze w tym dniu w innym mieście.
gość_f5db8
2015-09-16 13:37
gość_e083a: Jedno jest pewne- jeśli tego typu połączenie będzie miało być, to dowiemy się o nim krótko przed ogłoszeniem z BIPu ULC (wniosek o pozwolenie na loty na Ukrainę)
sthiopa: No, miejmy nadzieję.
Konferencja FR we WRO prawdopodobnie w połowie przyszłego tygodnia. Mam nadzieję że owocna...
gość_e083a
2015-09-16 10:23
@f5db8: loty na Ukrainę to być może WizzAir otworzy. Ale już jest KTW-IEV, co na pewno oddziałuje również na WRO, ale na trasę WRO-LWO szanse są, choć raczej niewielkie.
No niestety, ale stagnacja od dłuższego czasu jest faktem. W tym roku jedynymi nowymi połączeniami (prócz trzeciego WMI) jest NYO i TFS, ale to w sumie tylko 3 dodatkowe loty w tygodniu. Zarząd ciągle patrzy na te słupki wzrostu ale one się kurczą i w przyszłym roku zamienią się w spadki. Jutro mamy ponoć kolejną konferencję FR, ale gdzie? Oczywiscie Warszawa i Kraków, czyli WRO jest kompletnie omijany... Nawet przez FR, nie mówiąc już o innych liniach
gość_f5db8
2015-09-13 23:44
gość_91519: Jakie nasycenie?! Wiesz jaki będzie potencjał turystyczny, jak wyciągną wreszcie złoty pociąg? A daleko do Wałbrzycha nie jest- ok. godziny samochodem :P
A tak na poważnie: wydaje mi się, że WRO ma większy potencjał. Nie dość, że Wrocław jest sporym miastem, to poza tym w pobliżu jest całkiem sporo atrakcji turystycznych znanych nie tylko Polakom (ostatnio na zamku Książ w Wałbrzychu widziałem dwóch anglików i wycieczkę z Hiszpanii), zresztą sam Wrocław jest chętnie odwiedzany. Dziwi mnie też brak połączeń na wschód np. na Ukrainę (we Wrocku studiuje całkiem sporo Ukraińców).
gość_2e1c5
2015-09-13 20:46
czy pan prezes wroclawskiego lotniska nie czyta tych komentarzy?ludzie chca latac i chca nowych polaczen nawet po kraju umowa z linia sprint air na polaczenia krajowe np.i dogadanie sie z miastem w sprawie autobusu by wydluzyl godziny odjazdu z lotniska bo z kopenhagi sie jak przyleci to nic nie ma.teraz znikna polaczenia wakacyjne ryanair i co?wizzar tez upiluje tych swoich skromnych lotow bo i tak maszyna wykonuje rotacje do innych lotnisk to czy sens jest druga bazowac?ja tez duzo latam do wrocka a nie chce tulac sie polskim busem do poznania czy krakowa by im paxy ladowac.panie prezesie prosimy o negocjacje z liniami bo lotnisko piekne i szkoda by ludzie uciekali do innych miast
gość_91519
2015-09-13 18:46
Coś mi się wydaje, że rynek połączeń lotniczych z Wrocławia już się pomału kurczy. Następuje powolne nasycenie
gość_f5db8
2015-09-13 14:02
gość_47d75: Po co tak długie wyjaśnienia? Ja miałem na mysli to, że zdaniem wielu miało nie być w tym roku nowych połączeń czyli ogólnie zastój; a tu jest TFS, NYO i nie pamiętam czy coś jeszcze, ale to zawsze coś. Zresztą nie chce mi się wierzyć, żeby nic w następnym roku nie zostało uruchomione bo WRO ma duży potencjał.
gość_7a758
2015-09-13 10:48
gość_e2cac, co do drugiej maszyny Wizz,a we WRO odpowiem ci tak samo jak Krakusy odpowiadają Ślązakom na temat Ryanaira, po co W!zz Air ma rozwijać więcej baz na południu Polski skoro ma jedną dużą w KTW i na niej się koncentruje rozwijając siatkę połączeń.
gość_fa38e
2015-09-13 10:33
gość_47d75: od wtorku startuje połączenie Wizzaira do Skavsta.
gość_47d75
2015-09-13 09:30
gość_f5db8: a nie bylo stagnacji??? Podaj mi proszę nowe kierunki, które zostały uruchomione w tym roku z Wrocławia. Bo ja znam tylko kierunki znikające ( CDG, ZRH ). W zeszłym roku też raczej destynacje znikały niż się pojawiały ( CRL, MMX, BOH, TSF ). Wzrost liczby pasażerów owszem i jest: najpierw jeden Modlin dziennie, potem drugi, potem trzeci..... o czwartym połączeniu dziennie do Modlina nie słychać, więc nie ma co i na kolejne wzrosty liczyć.
Może udziałowcy Portu, w końcu dociekliwie zapytaliby zarządzających dlaczego Gdańsk tak nam odjechał w statystykach, że o Krakowie nie wspomnę. Dlaczego we Wrocławiu bazy przewoźników się "kurczą", podczas gdy gdzie indziej rozwijają? Dlaczego mając tylu hiszpańskich studentów we Wrocławiu i polskich w Hiszpani, oraz biorąc pod uwage różnicę klimatu ALC i AGP, to we WRO połączenia sezonowe, a w KRK Alicante jest całoroczne i to z dwukrotnie większą częstotliwością?
Może ktoś dopytałby o wyjaśnienie różnicy potencjałów uruchamianych w sezonie zimowym lotów na Wyspy Kanaryjskie???? Z Krakowa 2x tygodniowo Teneryfa, 2x tygodniowo Gran Canaria; a z Wrocławia tylko Teneryfa i to raz w tygodniu....
Skandynawia z WRO leży i kwiczy: no chyba, że wg włodarzy Oslo to jedyne warte odwiedzenia miasto na północy, a i Polonia żyje i pracuje tylko tam.
Pytań jest wiele, tylko nie wiadomo czemu nikt ich nie zadaje i nikt sobie nie zaprząta sobie głowy rozwojem lotniska póki słupki pokazują wzrosty. Tylko, że o wzrosty w przyszłym roku będzie cięko ( no chyba, że port będzie prężył dumnie pierś ogłaszając trzeci, czwarty a może i piąty dziennie lot FR do WMI, hahahaha ).
Bo tak jak LF samolotów nie świadczy jeszcze o rentowności połączenie, tak i liczba odprawionych pasażerów nie oddaje w pełni sytuacji lotniska ( tak finansowego, jak i czysto prestiżowego ).....
gość_e4dc1
2015-09-12 21:13
Dumianalke jeżeli chodzi o Amsterdam zapraszamy do Łodzi dojazd masz super :)
gość_f5db8
2015-09-12 18:15
gość_75a83: A skąd taka informacja? W tym roku też miała być rzekomo stagnacja.
gość_75a83
2015-09-12 14:30
W przyszłym roku prawdopodobnie na 90% nic nowego z WRO nie będzie
gość_e2cac
2015-09-11 22:25
@Dumianalke- wiatr hula bo terminal spory a wykorzystany w 2/3. Zapomnij o BA,AF,KLM- WRO to nie KRK -mniejszy ruch, bliżej do Berlina co trochę ,,szkodzi" WRO. 2 maszyna Wizza to byłoby super(w POZ udało się) do tego parę tras FR- to CRL więcej LH,SAS. Wzrosty będą, ale nie tak duże, za to od sezonu zimowego wzrosty będą do 5% jeśli nie mniej.
Dumianalke
2015-09-11 21:20
Latam z Wrocławia i tak szczerze po terminalu hula wiatr :( Przydałaby się 2 samolot W6, powrot Norwegiana i wiecej lotów do portów przesiadkowych (Amsterdam, Paryż CH de Gaulle, Heathrow etc.)No i kierunki lowcost np.Charleroi(wstyd zeby tego kierunku nie miec to juz LUZ go ma...).Gdzieś pan wiceprezes wspominał o nowej linii, która będzie miała bazę we WRO hm... Jednak to chyba są niestety marzenia, bo zarząd nic w tym kierunku chyba nie robi.Skończą się wzrosty, zaczną się spadki to i skończą się te gatki szmatki zarządu :)
gość_7a758
2015-09-11 20:40
gość_95191, odpowiedz mi na pytanie, dlaczego lotnisko we Wrocławiu wg. istnieje?
gość_95191
2015-09-11 19:26
Dlaczego z Wrocławia nie lata Norwegian? Proszę mi nie odpisywać w stylu, że do Oslo lata już Ryanair i Wizzzair. Dlaczego nie lata Air Berlin? Kto tam kogo i za co trzyma, że jest taka stagnacja i monopol ?
gość_e328b
2015-09-11 18:14
Jak to nie ma? Niedługo będzie latał Sztokholm a później ,,Kanary" od Ryanaira.