gość_9e151
2015-09-11 19:04
jeszcze jeden zonk w artykule: Travel Service ma 36 sztuk Boeing 737: 2 szt 737-400, 34 szt 737-800 oraz 1szt 737-900. Pytanie ile sztuk ma TS?
To "ciągnąc" jeszcze wątek CSA: Travel Service 34% kupione od Korean Air, Aeroholding 19,74% i Ceska Pojistovna 2,26% udziałów. To kto ma pozostałe 44%? Minister Skarbu Czech?
piotrek737
2015-09-07 21:03
gość_9382f: Icelandair Group od końca 2009 r. ma tylko 30 proc. akcji Travel Service. Zresztą Travel, a konkretniej jego właściciel, który jest głównym akcjonariuszem TVS, zarobił sporo $ na sprzedaży akcji do grupy Icelandair, a potem odkupieniu ich od Unimexu.
gość_56c34
2015-09-07 20:48
gość_5315f: Ślepy? Akapit pod zdjęciem... "Warto dodać, że Travel Service pod koniec 2013 r. został oficjalnie drugim co do wielkości akcjonariuszem Czech Airlines (CSA) kupując 34 proc. udziałów." Także dużo ma Travel wspólnego z CSA :D
gość_9382f
2015-09-07 18:59
A Icelandair nie ma już udziałów w Travel Service?
gość_4fc57
2015-09-07 16:42
W Chinach nie ma wlasnosci prywatnej. Wszystkie spolki poprzez inne spolki "Matki" naleza do rzadu chinskiego. I to jest problem ze wszystko co kupuje chinczycy to kupuje rzad Chin. Ludzie sie ekscytuja ze maja naplyw kapitalu i w ten sposob za pare lat rzad CHinski bedzie kontrolowac swiatem.
gość_4ccb3
2015-09-07 16:33
gość_cf68a: tam juz wczesniej byl naplyw koreanskiego kapitalu, ktory zbyt wiele nie pomogl.
gość_5315f
2015-09-07 15:47
Co ma niby CSA wspolnego z Travel Service?
gość_cf68a
2015-09-07 15:16
I co na napływ chińskiego kapitału powiedzą ci biedni ludzie, którzy tak głośno krzyczeli o bankructwie CSA?