Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_f1d4c
2018-02-12 00:42
Sklep airkiosk.p lotu to jakaś pomyłka W worldhop są porządne wyselekcjonowane towary, a ten nasz lotowski butik to szajs i ceny o 400% większe niż np. na allegro. Robi nas lot w konia.
Affinitor
2015-08-31 15:04
Te loty po 7000 to żadna promocja, ja bym raczej powiedział, ze bardziej last minute. I w sumie nic nowego, bo od jakiegoś czasu juz ta oferta działa, choć dotychczas nieregularnie. Teoretycznie wyjazd za 7000 plus nieduże w Locie opłaty dodatkowe to niby atrakcyjna oferta, ale ona dotyczy tylko tych rejsow, ktore sie nie sprzedają. Jesli ktoś ma nadmiar czasu wolnego i moze nim dowolnie dysponować, moze byc to opcja, ale skonstruowanie z tej oferty sensownego wyjazdu na weekend najcześciej jest niemożliwe.
gość_1ccca
2015-08-31 11:58
to juz chyba 3 zmiana na gorsze w ostatnich 2 latch !!!
zobacz link
marqoos_pl
2015-08-30 15:18
Gosc "2fb52" - wiesz, biznes lotniczy, szczególnie w ostatnich latach, na tym polega by latać najtaniej (dla klienta, firmy i dla linii lotniczej). A to właśnie LH największy krzyk podnosiła, że "inni im klientów zabierają". Niestety klienci często patrzą na takie rzeczy jak programy lojalnościowe (nawet gdy nie używają tych mil czy benefitów) i na tej podstawie podejmują decyzje o zakupie. Skoro inni przewoźnicy zaoferują taki sam lub wyższy komfort, ale dużo niższą cenę, a "mil i tak nie dostaną", to cena gra ogromną rolę. Lojalność (szczególnie lotniczą) linie lotnicze muszą kupić - czy to warunkami zarabiania takich mil, czy też komfortem. Oczywiście, z tego powodu LH nie będzie bankrutować, ale z pewnością nie będzie miała więcej klientów, bo ci już uciekają do TK/EK/EY/QR.
gość_1e877
2015-08-30 12:31
Ja unikam Etihad jak ognia!
gość_2fb52
2015-08-30 09:46
Dla mnie M&M moze byc, nawet nie sni mi sie by latac z arabami. Kto lata jak najtaniej, ma najwieksze roszczenia ten podnosi krzyk.
Natomiast w czestych lotach w C czy F jest M&M ok.
marqoos_pl
2015-08-30 08:40
A później się będą dziwić, że Etihad, Emirates i Qatar zabiera im klientów... Tam za mile jeszcze można coś zrobić, a w LH (przepraszam M&M) to trzeba mieć jakieś chore ich ilości żeby cokolwiek z nimi zrobić.
gość_e256d
2015-08-30 01:49
Smutne - coraz gorzej ze wszystkim...
gość_91ed3
2015-08-29 20:13
Ciekawe jaka jest odpowiedzialność tych którzy mnie zachęcili do kupna kart kredytowych Miles&More jak np. mBank i Dinersclub. Przecież na jakichś warunkach mi te karty sprzedano a teraz się ma okazać, że to już nieaktualne ? Przecież musi być możliwość otrzymania przelotu nagrody tylko za punkty z ewentualnie jakąś niewielką partycypacją klienta. Zainteresujemy tym chyba najpierw UOKiK i Unię Europejską
gość_91ed3
2015-08-29 19:26
No cóż każdy program lojalnościowy zawsze się kończy "strzyżeniem najlepszych klientów" Ci co się spostrzegą, że są "strzyżeni" odchodzą ale jednak chyba większość nie zauważa, że jest "strzyżona" i zostaje. Chyba trzeba założyć stowarzyszenie "strzyżonych i wykorzystywanych " członków programów lojalnościowych które będzie publicznie piętnowało praktyki linii lotniczych
usuniety
2015-08-29 19:20
Cóż, jeżeli Lufthansa w ten sposób płaci za lojalność, to chyb lojalność jest mało ceniona.
Coraz lepiej. Dobrze, że już dwa lata temu odpuściłem sobie ten cały Miles&Less...
pcharasz
2015-08-29 17:02
LOT powinien stworzyć własny program lojalnościowy razem z innymi mniejszymi przewoźnikami ze *Alliance. Miles&More przez ostatnie kilka lat zmienił się z jednego z najbardziej atrakcyjnych programów na coś, co do lojalności już nie zachęca.
adam7691
2015-08-29 09:09
zakupy internetowe to była dobra oferta,
odpada następny powód do latania LH, niech LO jak najszybciej wyjdzie z tego układu.