Na jednym bilecie LOT-u do Auckland

Na jednym bilecie LOT-u do Auckland Rejs między Warszawą a stolicą Japonii będzie wykonywał LOT, a między Tokio i Auckland Air New Zealand. Bilety są dostępne na rejsy już od 13 stycznia. Można je kupić między innymi w LOT Travel, Call Center LOT-u i u agentów.Podczas lotu do Auckland pasażerowie będą mieli 5 godzin na przesiadkę w Tokio-Naricie. Z kolei w locie powrotnym czas oczekiwania wyniesie...
28/08/2015 18:22   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_35fba 2015-12-03 21:14   
gość_35fba - Profil gość_35fba
Czy ktoś wie jak można taki bilet z WAW do AKL kupić? Bo na stronie LOT i Air New Zealand nie ma obydwu miast...Chyba, że to jest dopiero zapowiedź. Chodzi oczywiście o podróż na 1 bilecie.
gość_054f3 2015-09-03 09:55   
gość_054f3 - Profil gość_054f3
Nie wiem dalczego PLL LOT ciagle nie ma takiej umowy na trasier Warszawa-Pekin-Australia, oraz Warszawa-Tokjo-Australia???
Wiem ze wielu osob lata z/do Polska z Australii, ale to przez Dubai z Emirates.
cronwood 2015-08-31 23:09   
cronwood - Profil cronwood
A skąd wiadomo, że "idzie żwawo"? Tak wam każą pisać?
Notabene, wrzutka z SFO zniknęła z fejsbukowego fanpage LOT tak szybko, jak się pojawiła. Sezon ogórkowy się kończy?
gość_6bf7a 2015-08-31 19:12   
gość_6bf7a - Profil gość_6bf7a
LOT chyba musi zamówić coś ciut większego (B789 albo A330-900), bo sprzedaż biletów do Tokio idzie żwawo, a jak dojdzie do tego sojusz z ANZ to... :) trzymam kciuki za LOT!
mietek 2015-08-31 18:16   
mietek - Profil mietek
Bardzo fajna opcja i alternatywa dla podróżujących do Nowej Zelandii. Takie ruchy na pewno dobrze wpłyną na sprzedaż biletów na połączeniach do Tokio.
cronwood 2015-08-31 15:20   
cronwood - Profil cronwood
gość_f225b: jesteś albo krasnoludkiem, albo pracownikiem działu marketingu LOT, tertium non datur. Szerokość kabiny A340 - 5.28m, szerokość kabiny 787 - 5.50m; resztę rachunków (dzielenie pierwszej wartości przez 8 i drugiej przez 9) zrób sobie sam i wyciągnij wnioski. Nie rozmawiamy o uczuciach i odczuciach ("ciaśniej się czułem"), tylko o faktach.

I tyle w tym wątku, powiedziałem, co miałem do powiedzenia, dalej to już byłoby tylko powtarzanie ad nauseam na użytek oligofreników, którzy i tak "wiedzą lepiej".
gość_f225b 2015-08-31 12:00   
gość_f225b - Profil gość_f225b
cronwood
lecialem 787 w economy LOT i jakos sie nie czulem sie jak sardynka wiec wyluzuj bylo komfortowo i wygodnie...cisniej sie czulem w 340 w okladzie 2-4-2 wiadacej linii europy , wiec naprawde przestan marudzic na LOT

co artykulu to tylko tak dalej ;)
cronwood 2015-08-30 21:20   
cronwood - Profil cronwood
gość_6bf7a: Fejsbukowym fanapagem LOTu zarządza pracownik działu marketingu, który wstawia tam różne (nie mające niekiedy nic wspólnego z planowanymi kierunkami) wrzutki po to, aby podtrzymać zainteresowanie i generować komentarze (bo za to mu płacą). Ja bym się nie podniecał San Francisco. Na kontynencie amerykańskim LOT powinien po pierwsze wrócić jak najszybciej na Newark, po drugie zacząć latać tam, gdzie lata (ORD, JFK plus EWR) codziennie o tej samej porze. Potem można sny o potędze śnić.
cronwood 2015-08-30 20:27   
cronwood - Profil cronwood
gość_3b493: Po pierwsze, widzę że jest spory kłopot ze zrozumieniem tekstu pisanego, więc powtórzę jeszcze raz, może tym razem synapsy zatrybią: 787 jest za wąski w kadłubie, żeby zmieścić komfortowo dziewięć rzędów foteli w klasie ekonomicznej. To nie jest opinia, to jest fakt.

Po drugie, szerokość fotela w lotowskim 787 wcale nie jest "dokładnie identyczna", jak wszystkich innych maszynach tego typu w klasie ekonomicznej w układzie siedzeń 3-3-3, co jest łatwo weryfikowalnym faktem. (Wymiary w calach: LO - 16,9; Norwegian - 17,2; BA - 17,2; QR - 17,2; Air New Zealand - 17,2, AA - 17,0)

Klasa ekonomiczna w dreamlinerach to puszka sardynek, LOT nie jest tutaj wyjątkiem (a jeśli, to na minus). Jak kto drobnej budowy, to i problem mniejszy - ale dla mnie dostateczny powód, żeby lecieć z przodu samolotu.
gość_6bf7a 2015-08-30 18:12   
gość_6bf7a - Profil gość_6bf7a
Dobra, my tutaj pitu-pitu, a tymczasem chyba połączenie WAW-SFO się szykuje! Patrzcie na fanpage LOT-u na Facebook'u.
gość_3b493 2015-08-30 15:00   
gość_3b493 - Profil gość_3b493
Szerokość fotela w Lotowskim 787 jest dokładnie identyczna jak we wszystkich innych maszynach tego typu w klasie ekonomicznej w układzie siedzeń 3-3-3, wiec chyba jednak wypowiadasz sie na tematy o których nie masz pojęcia!
gość_6bf7a 2015-08-30 13:35   
gość_6bf7a - Profil gość_6bf7a
Leciałem kilka razy Dremlinerem LOT-u do Stanów Zjednoczonych. Klasa premium jest bardzo komfortowa, ale fotele w ekonomicznej do zbyt wygodnych rzeczywiście nie należą, w dodatku trochę mało miejsca... po pięciu godzinach lotu robiło się to trochę męczące, zwłaszcza dla osoby, która nie może zasnąć w samolocie (np.ja) ;)
cronwood 2015-08-30 12:37   
cronwood - Profil cronwood
Wypowiadam się tylko na tematy, o których mam pojęcie. Nie używam wulgaryzmów, opieram się o twarde fakty, a nie własne "wydajemisie". Szerokość fotela w Y w lotowskim 787 to 16,9 cala (mniej niż w 737 Ryanair).
gość_8b0de 2015-08-30 01:37   
gość_8b0de - Profil gość_8b0de
cronwood ale pier...isz leciałeś kiedyś Dreamlinerem LOT -u!? Nie wypowiadaj się jeśli nie masz pojęcia! Akurat Dreamliner LOT-u jest bardzo wygodny i to w każdej klasie podróży.
cronwood 2015-08-30 00:48   
cronwood - Profil cronwood
Współczuję pasażerom cattle class: 25 godzin w układzie 3-3-3. W Air New Zealand można sobie ewentualnie Skycouch, ale LOTowska economy w dreamlinerach nadaje się najwyżej na latanie po Europie. Swoją drogą chyba tylko ANA zdecydowała się na układ 2-4-2 w 787.

Układ 3-3-3 jest OK w 777, ale nie w o 41 cm węższym 787. A330/340 są idealnie zaprojektowane do układu 2-4-2, 767 do układu 2-3-2, a 747 i A380 do 3-4-3. Dreamliner mógłby być superwygodnym samolotem, ale linie lotnicze pochytrzyły i wstawiły dodatkowy fotel. Zresztą tak samo "dogęszcza" się 777 do układu 3-4-3 (nie wszystkie linie, na szczęście).

Powyższe pisane z perspektywy człowieka niemal dwumetrowego i odpowiednio do tego szerokiego.
usuniety 2015-08-29 19:37   
usuniety - Profil usuniety
Świetna wiadomość i świetne posunięcie LOTu. Współpraca z innymi liniami ze SA to najlepsze, co można zrobić. Osobiście liczę, że potwierdzą się doniesienia i będzie współpraca z EVA Air na lotach z BKK do Tajwanu.
gość_7d7ad 2015-08-29 12:45   
gość_7d7ad - Profil gość_7d7ad
Leciałem do Auckland przez Frankfurt i Tokyo. Największym problemem jest strasznie długi czas lotów przy bardzo krótkich stopach na lotniskach przesiadkowych. Leciałem biznesem, a i tak marzyłem już o wyjściu z "puszki" (które zazwyczaj uwielbiam). Dlatego ten stop w Tokyo 5 / 3 godziny jest całkiem atrakcyjny
demar 2015-08-29 12:45   
demar - Profil demar
@gość_251b0: Trasa WAW-SYD robiona przez NRT to niestety spore kolano (w przeciwieństwie właśnie do AKL).
Jeśli LOT zaoferuje WAW-BKK to tędy będzie chyba najbliżej do Australii.
Sprawa godzin, przesiadek i cen to oczywiście już inna sprawa.
gość_7fa6d 2015-08-29 10:50   
gość_7fa6d - Profil gość_7fa6d
@demar: Masz rację. W przypadku tych połączeń jest międzylądowanie na jednym z lotnisk Australii, a więc mimo że na trasie DXB - AKL nie zmienia się samolotu, trudno uznać to za bezpośrednie połączenie. Zresztą w systemie rezerwacyjnym Emirates wyraźnie widać - lot WAW-AKL to lot z dwiema przesiadkami
adam7691 2015-08-29 09:12   
adam7691 - Profil adam7691
super propozycja, jak najwięcej takich połączeń
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy