greg0303
2015-09-09 01:53
Przewoźnik towarowy Nippon Cargo Airlines (NCA) zrezygnował z zamówienia czterech maszyn B747-8F.
Tempo produkcji B747-8 zostanie zredukowane w marcu przyszłego roku do jednej sztuki na miesiąc, minimalny poziom pozostawiający linię montażową w użytku.
wizzair98
2015-08-27 16:42
A kiedy ponad 800 miejscowe A380 dla Air Austral ?
greg0303
2015-08-27 16:03
Nigeryjskie linie Arik Air oraz Siły Powietrzne USA (nowy samolot prezydencki, Air Force One) zamówiły również B747-8I. To pierwsze zamówienie stoi pod dużym znakiem zapytania, czy zostanie zrealizowane.
Zamówiono również dziewięć sztuk w wersji VIP, Boeing Business Jet.
Linie Transaero właśnie zapowiedziały opóźnienie odbioru pierwszych maszyn A380, ze względu na sytuację ekonomiczną w Rosji. Podobnie może być z ich zamówieniami B747-8I.
gość_2fb52
2015-08-27 08:29
Pasazerska wersja 747-8 niestety nie okazala sie przebojem.
Kto chce duzy i lepszy samolot w tej klasie wybiera A 380.
Wiecej zamowien nie ma i prawdopodobnie nie bedzie.
A szkoda.
gość_6e5ab
2015-08-26 22:53
Air China, Transaero, Lufthansa, i jeszcze jedna linia, ktorej nie pamietam.
gość_26e6a
2015-08-26 21:26
Kto jeszcze zamówił B747-8I?