Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Nokturn: Jak się okazuje za te same pieniądze dostajesz teraz mniej, czyli taniej nie jest.
Nie wydaje mi się, żeby to był taki duży problem. Chcę lecieć szybko to polecę bez bagażu i skorzystam z najniższej taryfy, chcę wziąć bagaż to zapłacę za bilet milami i też będzie tanio.
krzysiekl
2015-08-27 09:34
@BA850
że jak? firma pracownikowi na wyjazd służbowy kupuje bilet bez bagażu?
Jak dostawałem bilet na LCC to bagaż zawsze był uwzględniony, w LCC tak mogą a w LH nie? :P
może po prostu agenci nie wiedzą, że LH mają traktować teraz podobnie jak linie LCC?
(i wybierać opcje z bagażem bo nie jest zawsze domyślna)
:>
gość_db050
2015-08-27 00:17
Dawno twierdziłem, że LH ze swoim programem lojalnościowym nie jest przyzna dla podróżnych, tylko dla swojej sakwy. OMIJAĆ LH i tyle ;)
Były Senator Miles&More nie jedną kadencję
pcharasz
2015-08-26 21:56
To będzie standard już niedługo, widać te trendy na całym świecie. Na krótkim dystansie linie tradycyjne będą coraz bardziej przypominać LCC, połączenia długodystansowe się tym zmianom pewnie oprą.
@marqoos_pl: niestety BA ma dokładnie tak samo - w taryfie HBO (hand baggage only) osoby ze statusem One World nie mogą zabrać bagażu ani wybrać miejsca. póki co problemem nie jest cena biletu - bo różnica zawsze jest £10-15 na odcinku, ale fakt, iż większość agentów podróży dla korporacji bookuje najtańszą taryfę HBO. Samemu mogę zapłacić £30 więcej za lot, by mieć dodatkowy bagaż, czy bezpłatny wybór miejsc, ale jak mi firma kupi bilet, to zwykle HBO, gdzie tych przywilejów nie ma. Bezsens totalny, ale podobno tego chcieli pasażerowie ;)
Zgadzam się z kemot97. Najtańszy bilet LH na trasie MUC-ARN-MUC kosztuje ok. 140 EUR. Przed wprowadzeniem nowych taryf bagaż rejstrowany był wliczony, po już nie. Obecnie najtańsza taryfa z bagażem rejstrowanym to ok. 179 EUR. Komentarz zbyteczny.
gość_92978
2015-08-26 12:42
zenada.
gość_cfd1b
2015-08-26 10:50
A dla 1K Premier by United cokolwiek się zmienia?
Szczegóły dot. bagażu dla pasażerów statusowych LH pod linkiem:
zobacz link
gość_d0219
2015-08-26 09:48
Dla mnie mimo tego jedna z najlepszych linii obecnie.
Tylko mnie akurat latanie w najnizszych klasach nie interesuje.
Produkty premium na bezkonkurencyjnie wysokim poziomie, narzekaja
Ci, ktorzy obracaja kazda mile i $£€ po dziesiec razy zanim wydadza.
Niech sie przesiada do FR.
LH wprowadzila ta glupia taryfe light czyli zwiekszyla de facto ceny, do tej pory ekonomiczna z bagazem teraz rowna sie light bez bagazu. Lot tez to wprowadzil jakis czas temu z tym ze najtansza taryfa bez bagazu jest o wiele tansza niz ekonimiczna. A teraz LH wyskoczyla z tym, musza chyba miec niezle zawirowania finansowe ze probuja ratowac sie w taki beznadziejny sposob. O ile kiedys latalem LH dosc czesto to teraz w sumie juz sobie odpuscilem. Podoba mi sie SAs ostatnio
gość_a30ab
2015-08-26 08:52
Ojej, większość wychwalała LH i pisała, że to jedyna linia lotnicza, która trzyma standard, a LOT po wprowadzeniu taryfy bez bagażu został określony mianem drogiego LCC, a teraz nastała cisza po olaniu pasażerów statusowych LF ?
gość_7c8b0
2015-08-26 08:52
Zmiana ta nie powinna dziwić nikogo, kto potrafi czytać, przy kupnie biletu pojawia się wyraźna informacja o tym, że klientom statusowym w taryfie light dodatkowy bagaż nie przysługuje.
gość_b1d84
2015-08-26 08:51
Kolejny dowód na to, że programy lojalnościowe w liniach lotniczych schodzą na psy. W Airline Business była ostatnio krytyka konsultantów jednej z firm informatycznych, którzy na konferencjach lotniczych promują duże i rozbudowane programy FFP jako "money spinners". Eksperci lotniczy nie zostawili na tych cwaniakach suchej nitki.
marqoos_pl
2015-08-26 08:29
Wyjątkowo głupie posunięcie LH, według mnie szybko to zmienią jak zauważą, że BA i konkurencja jednak na wielu trasach będzie notowała większe liczby pasażerów.
gość_c8024
2015-08-26 07:55
Lufthansa schodzi na psy.
Dobrze, że w naszym polskim LOT ta zasada nie obowiązuje i można zabrać dodatkowy bagaż nawet ze statusem Frequent Traveler.