Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ba625
2015-08-22 18:58
gość_52e21: Na pewno był najlepszym prezesem od wielu wielu lat. Ale najlepiej ponarzekać, co?
pcharasz: Ja jednak liczę na to (wiem, jestem nadmiernym optymistą), że jednak się jeszcze dogadają przed 17 września. Nosz kurde, dlaczego zawsze jak się zapowiada coś wspaniałego, to akurat u nas zawsze musi się popsuć? :(
pcharasz
2015-08-22 14:55
gość_ba625: nie chcą ogłaszać, bo wybór będzie dokonany tuż przed wyborami, a nowa władza i tak zmieni prezesa, trzeba będzie wypłacić odprawę staremu. Bez sensu.
gość_52e21
2015-08-21 22:07
@gość_ba625 lepiej piać nad mądrością Mikosza i robić z niego cudotwórcę za publiczne pieniądze?
gość_ba625
2015-08-21 18:28
gość_9ef86: Przekopiuj jeszcze do pozostałych tematów (nie tylko do 2) te bzdury, to wszyscy zobaczą :)
A wracając do poważnej rozmowy: Ciekawi mnie, czemu MSP nie planuje ogłaszać konkursu na prezesa. Czyżby jeszcze chcieli się dogadać z Panem Mikoszem i ponownie go zatrudnić? Ktoś ma jakiś pomysł?
gość_96877
2015-08-21 16:26
gość_9ef86: powtarzasz się.
gość_9ef86
2015-08-21 15:38
Ileż głosów o oświeceniu SM. Żeby go żywcem do nieba nie wzięli za te wszystkie cuda, które uczynił czyli w sumie rewolucje i przerzucanie ludzi z etatów na działalności, pozorną restrukturyzację - vide ciągłe nabory do LOTu - wchłonięcie ELO z całym inwentarzem - ludzkim i maszynowym. Takim był cudotwórcą, że jak się zaczęło mówić o planach Rady Nadzorczej - czyli w kuluarach było wiadomo od początku lata - to nagle rzucił kwitami i teraz płacze, że list intencyjny uratowałby LOT.
krzysiekl
2015-08-21 08:42
Nie to, że lubię teorie spiskowe, ale zwrócenie uwagi, że Indigo ma też WizzAir, że ich szef był wczesniej w Malev..który zniknął, było nie było robiąc więcej miejsca Wizzairowi..pobudza wyobraźnię..
jeśli szef firmy która od dwóch lat zarabia, chociaż tylko na papierze, rezygnuje twierdząc że spółka może za chwile nie istnieć ma to też wymiar trzeźwiący właściciela/MSP. Zobaczymy co dalej będzie się działo, ale coś mi się wydaje że nie ma lepszego fachowca niż Mikosz - z polskim paszportem - który mógłby z dnia na dzień zacząć rządzić w Locie i nie musieć się uczyć branży od zera. LOT jakoś nigdy nie umiał produkować kadry managerskiej.
Sebastianie. Jeśli ma Pan inne powody, nie podane w tym liście, to ok. Jeśli nie, to niech Pan zapomni na chwilę o osobistych ambicjach i niech Pan wraca. To jedyny taki moment w najbliższych latach. Na kilometr czuć, ze wybrał Pan tak naprawdę dogodny moment, bo cieżko było wygenerować w spółce coś więcej niż do tej pory. "Trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść... niepokonanym". OK. Ale proszę sobie przeczytać "Czy leci z nami pilot". W tym wszystkim chodzi nie tylko o słupki, wyniki, MSP, Baniaka, Karpińskiego itp. Wiele osób tutaj trzymało po cichu za Pana kciuki, mimo zauważalnych minusów z jednego ważnego powodu. Jak nikt inny uosabiał Pan - w naszym odczuciu - pasję, która w tym biznesie jest tak ważna. Sam Pan o tym pisał w książce. Sebastianie! "Czy leci z nami pilot"?
gość_5e1f8
2015-08-20 20:50
pytanie na ile rzeczywiście są zainteresowani, bo sprzedanie nawet małego procenta w tej firmie w którą wpompowano prawie miliard PLN brzmi trochę absurdalnie
List wiele wyjaśnia, ale to stanowisko Mikosza.
Czekamy też na komentarz szanownej Redakcji.
W sprawie Indigo to szczegółów nie znamy. Teoretycznie byłoby możliwe, aby WizzAir dowoził pasażerów do WAW - ma wystarczająco dużo A320, a niedługo także A321, a w 2019 A321neo. Za pięć-siedem lat może mieć nawet ok. 200 maszyn we flocie. Sporo. LOT mógłby też na tym zyskać, a sam rozwijać flotę z nastawieniem bardziej na klienta biznesowego.
Teoretycznie możliwe jest też, że poprzez WizzAir (lub spółce o innej nazwie) Indigo zainwestuje w 20,30,40 A330neo (lub np. A321LR) i zaczną się dalekodystansowe tańsze loty. Co wtedy z LOT-em? Zobaczymy - rynek to też gra.
gość_469fc
2015-08-20 18:18
Interesujące jest to , że Indigo , które jest głównym inwestorem WIZZ -era , chce stać się głównym rozgrywającym w LOT. Wszak to oni są konkurentami , chyba że chodzi o rozegranie Ryan -a. Indigo gra o dużą stawkę w Polsce , ale jeżeli to rozwinie ruch lotniczy , to dlaczego nie. Trzeba pamiętać że Joseph Varadi , który jest szefem WIZZ,
był wcześniej szefem Maleva , który zniknął z mapy przewożników , a Joseph jest bardzo dobrze notowany w Stanach. Miłosz chyba też wie o co gra.
gość_743f6
2015-08-20 16:37
Szkoda . Faktycznie miał wizję . Cóż , pozostaną nam tylko tanie linie ( które wcale już nie są tanie … ) i Lufa . PIS przy władzy LOT ostatecznie wykończy .
gość_6e5ab
2015-08-20 15:00
No juz widac bedzie druga ksiazka p. Prezesa. Takie wypisuje poematy w liscie rezygnacyjnym.