krzysiekl
2015-08-21 10:13
@gość_50884
jak mnie linie europejskie (i tak nie polskie) robią w kuku i wyciągają na 10 tysiecy za bilet dla dwoch osob do RPA w terminie jaki mnie interesuje to ja wole dopłacić kilka tysięcy i polecieć w jedna stronę w klasie biznes linią z rejonu zatoki. jak mogę dawać zarobić Niemcom to mogę i Arabom, nie dyskryminuję według narodowości ;)
gość_50884
2015-08-13 13:59
ta linia ani mnie ziebi, ani grzeje. Jak kazda inna z rejonu zatoki.
Trzeba latac przewoznikami europejskimi, a nie nabijac kase arabom.
krzysiekl
2015-08-13 12:43
@BA850
zdecydowanie nie zawsze tak jest.
w szczególności lotu z DXB (bez przesiadki tam) są droższe od konkurencji.
po drugie Emirates rzadko kiedy ma "mega promocje" i super niskie ceny - czy też "błędy cenowe". rzadko kiedy też bilety są bardzo drogie - utrzymują je na bardziej stabilnym poziomie niż niektóre linie.
@krzysiekl w Emirates cena nie jest zależna od liczby pasażerów, cena ma być niższa niż jest u konkurencji i tyle ;)
greg0303
2015-08-06 18:21
Tak będzie wyglądała konfiguracji 3-5-3 klasy ekonomicznej A380:
zobacz link
krzysiekl
2015-08-06 12:47
@BA850
och... szkoda, że nie dali 3-5-3 w Y...
gdyby to spowodowało wyraźny spadek cen to i szkoda... ;)
Emirates raczej nie ma problemów z zapełnieniem samolotów - takie pojemne A380'tki dobrze się sprawdzą na trasach typowo turystycznych, gdzie mało klientów businessowych leci.
gość_e083a
2015-07-30 12:40
@BA850: poczekajmy... naśladując szerokości B777 oraz B787 i dając 3-5-3 w Y na dolnym i 3-3-3 w Y na górnym pokładzie mieliby w dwóch klasach jakieś 680-690 miejsc i to zachowując istniejące odległości między rzędami.
To może nie jest pytanie czy, ale kiedy tak będzie...
O ile masz tylu pasażerów na jeden lot to dla A380 nie jest to problem.
och... szkoda, że nie dali 3-5-3 w Y...
piotrek737
2015-07-29 23:02
Demar: A380 dla 615 pax poleci od 1.12 do CPH i BKK. Natomiast KUL i LGW będą od 1.1.2016.
Emirates w tym roku ma odebrać 4 sztuki A380 skonfigurowane na 615 pasażerów (A6-EOP, A6-EOQ, A6-EOR, A6-EOS - MSN200 do 203). Jaka będzie pierwsza regularna rotacja robiona przez te egzemplarze? (jednak BKK?, czy może CPH, KUL, LGW?)
gość_07b7e
2015-07-29 21:34
w końcu zwolni się 777 dla warszawki.. wow
Czyli to pierwsze na świecie regularne trasy samolotu z co najmniej 615 miejscami dla pasażerów.