marqoos_pl
2015-07-11 19:56
Nie opłaca się? Aż takie trudne? Przecież nawet duża imigracja/emigracja nie lata non-stop w tych samych kierunkach. Vietnam Airlines ma kilka innych, bardziej dochodowych tras niż WAW.
gość_8cedc
2015-07-09 18:23
Proszę wyjaśnić tę sytuację :)
gość_8cedc
2015-07-09 10:12
Drodzy Państwo. Czy może ktoś mi wytłumaczyć, dlaczego Vietnam Airlines nie lata do Warszawy? Przecież Polska jest największym skupiakiem Wietnamczyków w Europie, a LOT nie ma i prawdopodobnie nie będzie miał w siatce tego połączenia. Tymczasem wietnamska linia ma piękne Boeingi 787-9, Airbusy A350, Boeingi 777... jest wspólny biznes między Polską a Wietnamem... Nie widzę przeszkód dla bezpośrednich lotów HAN-WAW, czy ktoś z was może jakieś wskazać? Pozdrawiam.
Dopiero co odebrali A350-900, a teraz B787-9....nieźle:)
greg0303
2015-07-09 01:45
Dokładnie tak, odbiór jest planowany na koniec lipca. Proces przekazania własności trwa kilka dni i często przewoźnik wykonuje kilka własnych lotów przed akceptacją nowego samolotu.
Drugi egzemplarz B787-9 dla Vietnam Airlines (LN333) jest obecnie przygotowywany do pierwszych lotów technicznych.
Gotowe do odbioru są następujące maszyny B787-8: LN307 dla Kenya Airways, LN315 dla PrivatAir oraz LN321 dla Qantas/Jetstar.
gość_d0c66
2015-07-09 00:13
To tylko szopka była. Maszyna wróciła do Everett, gdzie przejdzie dalsze loty testowe, odbiór techniczny klienta i zostanie dostarczona pod koniec lipca.