piotrek737
2015-07-21 21:31
pcharasz: Z tego co wiem LO wlicza wszystko i na dobry wynik miały także wpływ kwestie leasingowania maszyn. Wszystkie sprzedaże maszyn i leasing czyli tzw. sale and lease back też są wliczane... ;)
pcharasz
2015-07-15 23:42
piotrek737, to prawda, na pewno to wpływa na tę wartość w USD, chodź nadal wydaje mi się to małą liczbą, biorąc pod uwagę że PLN też nie stał mocno do USD. Dla mnie ciekawostka, chodź zdaję sobie sprawę że może na to wpływać wiele czynników, chociażby być może wyniki dla JAL obejmują jedynie przewozy pasażerskie (?) a LOT prawdopodobnie wlicza cargo itd.
piotrek737
2015-07-15 00:54
pcharasz: Weź pod uwagę jak bardzo w ostatnim roku stracił na wartości jen. Weźmy nawet sytuację linii Skymark z końca ubiegłego roku dla której spadek wartości jena w stosunku do walut obcych spowodował prawie 30 proc. wzrost ceny A380, których ostatecznie nie wzięli.
pcharasz
2015-07-14 16:48
Ciekawe, że JAL ma takie niskie przychody. 1.1 mld USD to liczba porównywalna z dużo mniejszym LOT-em!
gość_2aa4b
2015-07-14 06:59
Leciałem w niedługim odstępie czasu, na tej samej trasie najpierw Japan Airlines, następnie ANA - z zachodniego wybrzeża USA przez Tokio do Pekinu i muszę powiedzieć, że serwis Japan Airlines jest wyjątkowy, nawet 5* ANA (wg Skytrax) wypada przy JAL po prostu dobrze, nic nadzwyczajnego. Rzeczywiście ta kabina Dreamlinera z mniejszą ilością tych super foteli to jest rewelacyjna!!!
gość_78196
2015-07-13 22:10
Szkoda tylko, że takie słabe malowanie
gość_afb66
2015-07-12 15:39
To jest zaraz po SQ najlepsza linia jaka latalem. Wszystkie totalnie przereklamowane Emiraty czy inne Katary sie chowaja.