Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_0361e
2015-07-07 14:02
Krakow jest blokowany, a prezes Pamula zastraszany.
gość_ca5eb
2015-07-07 13:56
adam7691: Mnie nie pytaj o "rację stanu", bo to wymyślił Pan Pamuła ;) Również uważam, że LOT powinien się koncentrować na rozwoju HUBu; ale jakby okazało się, że jakieś połączenie P2P z regionu się opłaca, to mogliby takie uruchomić. Jednak w przypadku lotów z KRK do USA były ponoć problemy z wypełnieniem bizensu.
adam7691
2015-07-07 06:56
gość_ca5eb: a na czym ta racja stanu polega,
nie jestem z WAW, a mimo to wolałbym aby z WAW były połączenia do większej liczby miast w USA, niż z każdego miasta w PL do np. ORD
oczywiście przy rozsądnych lotach dolotowych do WAW z lotnisk regionalnych
gość_6fa73
2015-07-07 00:31
Nie ma możliwości aby w pełni załadowany i zatankowany samolot wystartował z KRK za ocean (no chyba, że z międzylądowaniem), inne lotniska mają dłuższe pasy...
gość_1c906
2015-07-05 20:16
Takie podejscie centusiow, ze im sie cos nalezy tylko skutecznie zraża do nich resztę Polski. Czego od lufthansy się nie domagacie, żeby wam loty za ocean zafundowała?
gość_0a1ff
2015-07-05 19:23
Ludzie! dzisiaj mamy rok 2015 a nie 1985! Najwyższa pora by trochę unowocześnić myślenie. To nie te czasy, dzisiaj firma ma przynosić zysk a nie być na rozkazy lokalnych watażków. Zdecydowanie wolę by ten czas na połączenie Kraków - NYC przeznaczyć na połączenie WAW - Montreal. Pora się obudzić!
gość_c55af
2015-07-05 18:30
Kiedys z Krakowa do Stanów latali górale do rodzin w USA, rodziny przylatywały do nich. Ale ten świat juz odchodzi, zmieniło sie, a najwyraźniej niektórzy cały czas żyją wspomnieniami lat 70 czy 80. To se ne vrati.
gość_afb66
2015-07-05 15:35
Nie cierpie Krakowa i to miasto, kompletnie przereklamowane odpycha mnie. Centusiostwo = Cebulandia.
gość_a5329
2015-07-05 13:31
przeciwnicy krakowa urośli jak pawie , taki artykuł to im na rękę
gość_90cfd
2015-07-05 12:18
Dla dobra prowadzonych rozmów choćby nie wiem jak Ktos prowokował nic nie wyjdzie....tylko jakies plotki ktore jak widac na tym forum czesto sie potwierdzają.....Klm,BA ......
Najcześciej wypowiadają sie Ci ktorzy pojęcia nie maja co w KRK piszczy ....poczekajcie ...Zobaczycie....my robimy swoje jak widac dosc skutecznie :)
P.s nie ma co zazdrościć tylko wziąć sie do roboty....pozdrawiam:) z upalnego Krakowa
gość_38fbd
2015-07-05 12:06
Zrozumcie wreszcie mili Panstwo, ze nie wypelnienie samolotu czyli LF gawarantuje oplacalnosc polaczenia, a sprzedaz biletow w najwyzszych klasach rezerwacyjnych z B/C w roli glownej. Na polaczeniu KRK-ORD bilety w tej ostatniej nie sprzedawaly sie w ogole. Stad opowiadanie bajek przez P. Pamule, ze rejsy lataly pelne moze i jest prawda, ale nie dostarczaly one takiego revenue jak rejsy z WAW wraz z cargo. Koniec tematu. Proponuje wpierw poznac strukture taryfowa, a potem zabierac glos w dyskusji.
gość_50884
2015-07-05 05:41
No i dobrze, to przewoznik decyduje gzdie chce latac a nie miasto czy jacys prezesi lotnisk czy radni.
Skoro LO nie chce latac z KRK i decyduje sie na KTW czy RZE to jest ich wybor.
Krakow to zadna swieta krowa nie jest, ktora wymaga jakiegos specjalnego traktowania. Rownie dobrze moglby sie odezwac taki Gdansk czy Poznan, ze chca loty do USA.
Czasami mam wrazenie, ze pan Pamula jest troche oderwany od rzeczywistosci.
gość_a4b1f
2015-07-04 18:23
Juz widze te kolejkę innych przewoźników, ktorzy beda chcieli latać z Krakowa bezpośrednio za ocean! Pan Pamula chyba powinien sie zimnej wody napić. Z pewnymi faktami trzeba sie umieć pogodzić. Polska jest o polowe mniejsza od Niemiec nie ma zatem co liczyć na 4 huby, tak samo na druga duża polska linie lotnicza.
gość_70ced
2015-07-04 17:33
Rozsadna decyzja.
gość_2eb8b
2015-07-04 17:21
@antoni chętnych było wielu ale tylko takich z chudym portfelem, o czym wielu zdaje się zapominać.
gość_fb651
2015-07-04 15:30
Krakow nie ma infrastruktury na przyjmowanie duzych maszyn. Pas startowy jest po prostu kiepski. O tym Pan Pamula po prostu nie pomyslal.
gość_fb651
2015-07-04 15:25
Krakow nie ma warunkow na przyjmowanie ciezkich maszyn. Kiedys Continetal czy United z USA myslal o lotach do Krakowa, jednak ten pas skutecznie ich odstraszyl. Po prostu nie ma warunkow...
gość_e27cd
2015-07-04 15:20
A czemu toLOT miałby latac z KRK za ocean - nie rozumiem argumentów. W Polsce są dużo atrakcyjniejsze regiony i bardziej zaludnione oraz o wiela bogatsze niz KRK więc decyzja prezesa LOT jes słuszna bo LOT musi zarabiac a nie spełniac zachcianki Pamuły! i polityków z małopolski. Słuszna decyzja prezesie Mikos.
Nie rozumiem czemu taki Lot ma otwierać połączenia z innego lotniska niż Warszawa za ocean. Przecież aby takie połączenie się utrzymało musi być dużo pasażerów między innymi z lotów przesiadkowych. Robienie połączeń z Rzeszowa i Katowic do USA to tylko robienie samemu sobie konkurencji. Jeśli już jakiś przewoźnik miał by latać na tej trasie to taki który ma hub w USA albo na lotnisku z którego będą te połączenia. Inaczej to się nie utrzyma. A poza tym ktoś kiedyś zamknął te połączenia z jakiegoś powodu. Najprawdopodobniej dla tego że nie było wystarczająco dużo chętnych. W tamtym czasie latali 767 a 787 są większe więc musi być jeszcze więcej paxów. Jak lot będzie otwierał takie połączenia to droga krótka do kolejnej pomocy publicznej. Nie bez powodu Komisja Europejską kazała lotowi zamknąć połączenia które są nieopłacalne a lot z powrotem je otwiera tylko dla tego żeby nabic pasażerów w Waw
gość_e27cd
2015-07-04 15:10
Chwila chwila, niedawno ktos sie chwalił, że w sprawie lotów za oceam z KRK prowadzone są rozmowy z amerykańskim przewoxnikiem??? czy ktoś ma wiadomości w tej sprawie, czy to były tylko plotki?