adam7691
2015-06-29 11:04
gość_ae2b1: odpowiedziałeś sobie sam: wszystkie wskazane przez Ciebie powody, ja dodałbym jeszcze brak kompetencji zarządu, bo linie regularne trudno, ale chyba czartery można by przyciągnąć
Świat absurdu....
w takich sytuacjach KE jak najbardziej powinna zablokować tą budowę!
gość_ae2b1
2015-06-27 18:33
adam7691: Z tego co mi wiadomo, to 3 z rejsów IEG-WRO (poranny, wczesnopołudniowy i wieczorny) mają być na A321 a zarząd W6 nie wyklucza pozostałych na tym typie samolotu, jak będzie dobry LF ;P
A tak na poważnie: Dlaczego z IEG praktycznie nic nie lata? Powodem jest odległość do WRO i POZ (ew. TXL/SXF), duża odległość z miasta, słaba komunikacja miasta z lotniskiem, wielkość miasta, czy co?
adam7691
2015-06-27 15:41
michal5: zapomniałeś jeszcze o W6 na trasie IEG-WRO, też 7 razy dziennie,
ponadto w Zielonej Górze mówi się o lotach Zielona Góra Centrum - Zielona Góra Babimost, podobno połączenie ma być z międzylądowaniem (niestety nie byłem w stanie potwierdzić miejsc miedzylądowania)
gość_3e64c
2015-06-27 15:17
Ten "port lotniczy", to jakiś żart. Zbudowany w jakiejś głuszy, żadnego połączenia za granicę, jedynie stary Saab lata do Warszawy raz dziennie i przewozi kilku pasażerów na lot... Terminal na pewno pęka w szwach, że trzeba budować nowy?
Słyszałem o lotach z Zielonej Góry do Singapuru 4 razy dziennie na A380, ponadto Ryanair ma latać na trasie Zielona Góra-Poznan 7 razy dziennie
Aaaa i jeszcze wchodzi CSA z 3 lotami dziennie na A320, powodzenia!
adam7691
2015-06-27 14:21
wiele dziwnych rzeczy już widziałem. ... , a i tak są jeszcze takie które mogą zadziwić,
proponuję wydłużyć pas do ... Zielonej Góry
Oj, jak dobrze, bo już się bałem gdzie te wszystkie JumboJety się pomieszczą...
gość_7b8de
2015-06-27 12:10
zbudujemy a oni przyleca ?
gość_022c9
2015-06-27 08:25
póki nie będzie nowych lotów po co budować nowy terminal ??? ten nie wystarcza ? czy peka już w szwach ? hahahahah