gość_0e12a
2017-01-09 07:31
Przecież najmniejszy samolot LOTu pomieści ok. 70 pasażerów. Tyle na pewno nie skorzysta z połączenia. Więc po pewnym czasie lot będzie wynajmował małe samoloty np. od sprint aira.
gość_8849e
2015-07-06 17:21
Ale to jest inwestycja województwa lubuskiego. Dlaczego województwo to ma inwestować w lotniska w innych województwach? To dopiero byłby absurd! Pomysły niektórych użytkowników są po prostu śmieszne. Poza tym jak mają zostać uruchomione inne loty niż rzeczona Warszawa skoro obrcna infrastruktura na to nie do końca pozwala? Bardzo dobrze że inwestycje są prowadzone. Wejście Ryanaira tam, a co za tym idzie dalszego rozwoju, to wg mnie kwestia niedalekiej przyszłości.
Terminal przylotów budujecie, to może jeszcze rękawy... Inwestować to lepiej w inne lotniska, jak Łódź, Szczecin, gdzie jest trochę zagranicznych lotów, a Zielona Góra z 1 połączeniem to absurd!
adam7691
2015-07-01 14:07
ale o które lotnisko NYC chodzi
Dominiku, a po co ten komentarz "lotnisko nie ma żadnych perspektyw uzyskania rentowności", sugerujący bezsensowność rozbudowy dworca? Nawet powiększony Babimost nie będzie taką gigantomanią jak Radom czy Szczytno.
flight007eu
2015-06-29 18:39
@gość_fa334
Szanowny Gosciu, nie jestes nawet stalym forumowiczem ...przestan ublizac od takich czy innych Polakow tutaj, ja od 10 ponad lat mieszkam w Polsce i w UK akurat zle trafiles bo horyzonty myslenia i zrozumienia innych kultur mam naprawde szerokie ,tyle tyt wstepu...To ze jestes lokalnym patriota to dobrze i chwali sie to ale to nie oznacza ze odazu masz miec Kosmodrom w Babimoscie... Ty widzisz potencjal a czy Ty jestes specjalisata od ekonomiki rynku lotniczego? Gdzie jest ten potencjal skoro lotnisko ledwie zipie i ma tylko jedno silnie DOITOWANE polaczenie z Warszawa ze srednim wypelnieniem 17 osob na rejs???. Lotnisko nie pokazalo potencjalu przez tyle lat a podejmowanie kolejnych finansowo nieuzasadnionych decyzji doprowadzi do tgo ze UE moze wystapic o zwrot dotacji jezeli uzna ze projekt byl zrealizowany z naruszeniem prawa a to bedzie gwozdz do trumny tego malego lotniska vde Gdynia. Nie zycze nikomu zle , ciesze sie ze Polska sie rozwija ale decyzje musza byc przemyslane i miec finansowe uzasadnienie. Czy sam zainwestowal bys swoje pieniadze w ten projekt??? Pieniadze publiuczne sa wszystkich podatnikow wiec kazdy ma sie prawo wypowiedziec! Moze Babimost powinien postawic na ruch cargo bo pasazerski hub z tego narazie nie bedzie!
gość_fa334
2015-06-29 17:42
Typowi Polacy...nic tylko narzekać i krytykować potrafią :) efekty będzie widać lub nie dopiero po skończeniu budowy, po czasie. A tu już od razu "Do tego powinniśmy pomyśleć, aby wznowić inicjatywę budowy Centralnego Portu i umieścić go w Babimoście najpóźniej przed 2020 rokiem". Po prostu brak słów na takie gadanie. Jestem mieszkańcem lubuskiego i widzę w tym lotnisku potencjał, mały bo mały ale widzę. A jak Wy wszystko krytykujecie to cóż, mentalność Polaków wychodzi po raz kolejny :) nie pozdrawiam
flight007eu
2015-06-29 14:03
Ja piernicze to jakis absurd chyba... czy nikt nie moze skontrolowac na co samorzady wydaja kase i ukrocic ta samowole ,czy naprawde NIK nie moze sie za to wziac i potem prokuratura??? To wyrzuvcanie w bloto publicznych pieniedzy trwa tam od dawna !!!! Kolej rzeczy jest taka ze port sie rozbudowywuje jak sa do tego przeslanki ekonomiczne! To juz farsa farsy !!!
gość_ee3ee
2015-06-29 11:34
Proponuję jeszcze drugi pas wybudować, ponieważ na każdy lot dziennie powinien być drugi pas przygotowany. Do tego powinniśmy pomyśleć, aby wznowić inicjatywę budowy Centralnego Portu i umieścić go w Babimoście najpóźniej przed 2020 rokiem. Inaczej trzeci lot dziennie, który może do 2020 się pojawi (o ile będzie kasa na dotację dla tego lotu), nie będzie miał swojego pasa startowego. O dwóch następnych terminalach nie wspomnę bo przecież to oczywiste... Brawo władze samorządowe, przykłady lotnisk w Hiszpanii oraz w Gdyni nie będą nam zamydlać obrazu Prawdziwej rzeczywistości ;-)